Geen idee nog, wel iets met moeilijk veel groenten iig.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Witlof.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Scheermessen lamsoor en parelgortquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta met tonijn en een verse tomatensaus.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lamsoor is een groente, niet dat mensen denken dat jij de oren van een klein schaap gaat eten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scheermessen lamsoor en parelgort
Als je dat niet weet moet je op de treinquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lamsoor is een groente, niet dat mensen denken dat jij de oren van een klein schaap gaat eten.
Graag handen omhoog voor de mensen die dat niet wisten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat niet weet moet je op de trein
Ik hoef niet op de trein, hiep hiep hoi.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wist jij het? Anders kun je samen met Stijn op de trein.
Dat rijmt.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho anders kom je eens een weekje bij mij logeren zodat ik je een beetje op kan voeden
Je hoeft geen slaapspullen mee te nemen want slapen gaan we toch niet
Zo'n kans krijg je niet weerquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho anders kom je eens een weekje bij mij logeren zodat ik je een beetje op kan voeden
Je hoeft geen slaapspullen mee te nemen want slapen gaan we toch niet
nou nou nou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |