Geldrop jongen. Netjes.quote:
De hele Amerikaanse verkiezingen zijn kut.quote:
Trumpgodquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele Amerikaanse verkiezingen zijn kut.
Trump riep net op aan Rusland om democraten meer te hacken![]()
Monogodquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Zo speklappen bakken gemarineerd in kerrie-knoflookmarinade met texaanse aardappelpartjes.
Trump is er voor de werkende Amerikaan. Ironisch wel dat je bekendste punchline dan 'you're fired' is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele Amerikaanse verkiezingen zijn kut.
Trump riep net op aan Rusland om democraten meer te hacken![]()
Iedereen heeft zijn jeugdzondes.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trump is er voor de werkende Amerikaan. Ironisch wel dat je bekendste punchline dan 'you're fired' is.
Ik ben niet zo slim geweest door vanmorgen het raam aan de voorzijde van mijn woning open te laten staan. Nu is de vensterbank zeiknat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn dat de regengoden weer eens heersen.
Kan er niet om lachen. In Duitsland vanmiddag was blijkbaar hetzelfde.twitter:LinaArabii twitterde op woensdag 27-07-2016 om 19:17:02#Zirndorf prolly a prank like this one.. https://t.co/BW606q6Kfy reageer retweet
Dit moet in scène zijn gezet toch.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voedt je kind alsjeblieft degelijk op en bespaar ons deze WW-ellende.
Hoezoquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit moet in scène zijn gezet toch.
Is jouw badkamer zo'n teringzooitje dan?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
Vanmiddag dat HG anti schimmel spul gebruikt in de badkamer. (Nou ja, ik niet, heb het uitbesteed)
Godver wat een gif, maar het werkt perfect.
Nee joh.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is jouw badkamer zo'n teringzooitje dan?
Is dat spul wel verantwoord als je zwanger bent?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
Vanmiddag dat HG anti schimmel spul gebruikt in de badkamer. (Nou ja, ik niet, heb het uitbesteed)
Godver wat een gif, maar het werkt perfect.
Nee lijkt me niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat spul wel verantwoord als je zwanger bent?
Zongod is vredequote:Op woensdag 27 juli 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn dat de regengoden weer eens heersen.
Heb er verder weinig verstand van. Weet alleen dat vrouwen geen kattenbakken mogen verschonen tijdens zwangerschapquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet eerlijk gezegd.Heb het twee jaar terug ook gedaan en ik kreeg er toen traanogen en koppijn van. En die chloorgeur bleef nog wel even hangen. Dus vandaag alles laten luchten.
Klopt. Heb gelukkig geen katten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb er verder weinig verstand van. Weet alleen dat vrouwen geen kattenbakken mogen verschonen tijdens zwangerschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |