Hihi.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo muzikaal was.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alle inteelt komt daar vandaan Drizzt.Dan is het goed dat ik daar pas op 26-jarige leeftijd ging wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diss ongedaan gemaakt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog bij een vriend langs in Voorschoten. Die woont vlakbij het Wedde.
Ik heb nog in Voorschoten gewerkt, half daar, half in Wassenaar. Was geen flikker aan met dat kakvolk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog bij een vriend langs in Voorschoten. Die woont vlakbij het Wedde.
Daar zwom ik vroeger. Geen groot succes.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nog in Voorschoten gewerkt, half daar, half in Wassenaar. Was geen flikker aan met dat kakvolk.
Ik vind deze wel erg ver gezocht. Het Wedde is het beroemde sportfondsenbad in Voorschoten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wedde(n) je quote Stijn Tom
Jezus opper. Dat ik jou deze uit moet leggen. Pijnlijk.
Er woont nog steeds een aap werd enkele maanden geleden duidelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger zat er een dierenpark. Dan spreken we over 31 jaar geleden.
Waarom ben je niet hier in de buurt gebleven?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het leuke van die twee dorpen is dat men naar de Aldi in het andere dorp gaat omdat men niet gezien wil worden door de buren
In de Randstad wordt het kaf van het koren gescheiden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom ben je niet hier in de buurt gebleven?
Was maar een tijdelijk baantje in een behoorlijk klein vakgebied (bibliotheek), toen het contract afliep kon ik weer wieberen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom ben je niet hier in de buurt gebleven?
Jammer dat die e in koren steeds meer een a wordtquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Randstad wordt het kaf van het koren gescheiden.
Scherp.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat die e in koren steeds meer een a wordt
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Randstad wordt het kaf van het koren gescheiden.
https://twitter.com/HaraldDoornbos/status/758559162989158401quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat die e in koren steeds meer een a wordt
Dingen verzwijgen voor je burgers als er internet is, tering wat een dom volk. De mensen roepen gewoon om een dictator he?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/HaraldDoornbos/status/758559162989158401
Laten we het niet meer over terreur hebben want dan is het er ook niet.
Zelfhatend links.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dingen verzwijgen voor je burgers als er internet is, tering wat een dom volk. De mensen roepen gewoon om een dictator he?
Haha. Nou niet bepaald. De kleine man gaat ook mee. Dus dat wordt eerder de minidisco onveilig makenquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Ballermann onveilig maken?
Daar ben ik zo'n 10 jaar geleden geweest, was wel relaxedquote:
Is dat een referentie naar je lans?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Nou niet bepaald. De kleine man gaat ook mee. Dus dat wordt eerder de minidisco onveilig maken
We kunnen het niveau weer naar beneden trekken maar dat betekent dat Don hier niet zal posten. En dat vind ik jammer. Dus ik doe hier niet aan mee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat een referentie naar je lans?
Toch sneu hoe erg ze Trump kapot willen maken, zelfs als Hillary zo erg liegt en met de feiten gecofronteerd kan worden, doet de media dat niet.quote:
linkse propagandamachinequote:Op donderdag 28 juli 2016 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch sneu hoe erg ze Trump kapot willen maken, zelfs als Hillary zo erg liegt en met de feiten gecofronteerd kan worden, doet de media dat niet.
Hetzelfde tijdens de speech van trump. Veteranen riepen lock her up, lock her up en Trump riep dat niet te doen, stond de volgende dag in de krant dat incident, behalve dat Trump riep het niet meer te roepen. Hij haalde dat gisteren nog eens aan en je hoort weer niemand, komen ze weer met vraag 100 of Trump samenwerkt met Rusland om Hilary kapot te maken, Hilary die 30.000 mails deed verdwijnen
Hey, dan ben ik ook daar.quote:
loop ik jullie misquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey, dan ben ik ook daar.
Vrijgezellenfeestje.
Augustus zit in Italië. Dat ligt in de buurt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |