Mind you? Dat is de technisch directeur van PSG.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie is die idioot naast onze bondscoach?
De limieten bij banken en creditcardmaatschappijen staan standaard ook wel heel laag. Wilde laatst +1000 euro overmaken met de app. Kon dat nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het linke met amex, no limit, al gaat dit wel heel ver
Kluivertgodquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mind you? Dat is de technisch directeur van PSG.
Ok. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een jeugdzonde, die hebben we allemaal.
dat kan je toch wel veranderen? Ik kan het wel maar dan moet dan wel de e-dentifier gebruiken voor +1000, wat ik wel prettig vind als zekerheidjequote:Op donderdag 28 juli 2016 09:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De limieten bij banken en creditcardmaatschappijen staan standaard ook wel heel laag. Wilde laatst +1000 euro overmaken met de app. Kon dat niet
De reden dat 99% van de Amerikanen eigenlijk gewoon failliet zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het linke met amex, no limit, al gaat dit wel heel ver
Misverstand. Dat was Marco Bakker.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand verafgoden die iemand anders heeft doodgereden
Nee voor de app niet, dus heb het via de computer gedaan. Voor de creditcard staat hij standaard op 1000 euro per dag, daar kwam ik dus achter toen ik 2 vliegtickets wilde boeken en dat niet luktequote:Op donderdag 28 juli 2016 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan je toch wel veranderen? Ik kan het wel maar dan moet dan wel de e-dentifier gebruiken voor +1000, wat ik wel prettig vind als zekerheidje
Die reed er ook 1 kapot. Nota bene in de aRENa. Kluivert deed het op straat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misverstand. Dat was Marco Bakker.
De haat bij jullie komt meer ergens anders vandaanquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand verafgoden die iemand anders heeft doodgereden
Een aanrijding, hij zat wel fout omdat hij te hard reed.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die reed er ook 1 kapot. Nota bene in de aRENa. Kluivert deed het op straat.
Oh ik dacht dat Kluivert alleen iemand had groepsverkracht.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die reed er ook 1 kapot. Nota bene in de aRENa. Kluivert deed het op straat.
Dat is raar he, om in je eentje een groepsverkrachting te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Kluivert alleen iemand had groepsverkracht.
met 10 vrouwen kan dat best gezellig zijnquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is raar he, om in je eentje een groepsverkrachting te doen.
Oke. Wederom een misverstand. Ik meende dat hij een complete groep had verkracht.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is raar he, om in je eentje een groepsverkrachting te doen.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
met 10 vrouwen kan dat best gezellig zijn
Wilfried de Jong is niet objectief.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:55 schreef opperkleurder het volgende:
Zelden zo'n kritisch interview gezien op de publieke omroep.
v/d Vaartquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mateja Kezman ook zo'n succes
Het is donderdag dus marktquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist dan weer een hamkaascroissant gemist.
Volgens mij wel. We halen er regelmatig nog drumsticks en die dingen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een spaarzaam hoogtepunt in de week. Bakkerij het Stoepje nog steeds?
Die staan hier ook iedere weekquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah, die lui uit Spakenburg, hek niet ver vandaan gewoondquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alle inteelt komt daar vandaan Drizzt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, die lui uit Spakenburg, hek niet ver vandaan gewoond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat jij zo muzikaal was.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. We halen er regelmatig nog drumsticks en die dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |