is niet strafbaar verderquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb er verder weinig verstand van. Weet alleen dat vrouwen geen kattenbakken mogen verschonen tijdens zwangerschap
Dan moet je maar genoeg slikken. Ik wil het verder niet ordinair maken maar ik hoorde deze week dat sperma slikken de kans op een miskraam aanzienlijk laat afnemenquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb er verder weinig verstand van. Weet alleen dat vrouwen geen kattenbakken mogen verschonen tijdens zwangerschap
Onze huisdokter.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je maar genoeg slikken. Ik wil het verder niet ordinair maken maar ik hoorde deze week dat sperma slikken de kans op een miskraam aanzienlijk laat afnemen
Tenminste 1x per week douchen schijnt te helpen indien een volledige castratie niet uitkomt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onze huisdokter.
Komt mooi uit, ik heb al tijden last van een zweterige balzak. Wat moet ik doen dokter?
Scherenquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onze huisdokter.
Komt mooi uit, ik heb al tijden last van een zweterige balzak. Wat moet ik doen dokter?
1x per week? wtf is er mis met 1x per jaar?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenminste 1x per week douchen schijnt te helpen indien een volledige castratie niet uitkomt.
Dan gaan je ballen dus zweten, WTF BEN JE DOM OF ZOquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1x per week? wtf is er mis met 1x per jaar?
Ik heb weer wat geleerd vandaag. Bedankt. Ludieke actie van je!quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan gaan je ballen dus zweten, WTF BEN JE DOM OF ZO
http://www.hln.be/hln/nl/(...)maal-vergassen.dhtmlquote:Tijdens het VTV-interclub toernooi aan de Antwerpse tennisclub '7de Olympiade' is Alain V. zijn boekje flink te buiten gegaan. De man schold vrijdag na een betwistbare fase zijn Joodse tegenstander de huid vol en dat liet de organisatie uiteraard niet zomaar gebeuren.
Alain V. was aan de winnende hand wanneer het niet meteen duidelijk was of de bal binnen of buiten vloog. Zijn tegenstander Serge N. - een speler van de Maccabi tennisclub - bood volgens Joods Actueel in een poging om de gemoederen te bedaren aan om het punt dan maar te herspelen. Iets waar Alain V. niet van wilde weten. De speler van Maccabi trok dan maar naar de wedstrijdleiding met de vraag om een scheidsrechter aan te stellen waarop Alain V. zich niet meer kon inhouden. "Ze hadden jullie allemaal moeten vergassen", klonk het.
Ludo Depoorter, wedstrijdleider van het toernooi, bevestigde het jammerlijke incident. "Zelfs zijn eigen vrouw was gedegouteerd van zijn gedrag en hij maakte er geen punt van om het toe te geven", vertelt hij in Joods Actueel. "Ik heb hem dan ter plaatse gediskwalificeerd en stuur nu een verslag over het voorval naar de Vlaamse afdeling van de Belgische Tennisbond. Ik heb zondag nog een telefoontje gekregen van de Maccabispeler die mij liet weten niet klaar te zijn om verder te spelen in het toernooi, hetgeen ik trouwens zeer goed kan begrijpen."
Wie?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Genot zit geschiedenis van Liberia te lezen.
Genoeg om de vloer aan te vegen met alle zwarte pieten groepjes
Wat een leuke wereld leven we toch in
quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je maar genoeg slikken. Ik wil het verder niet ordinair maken maar ik hoorde deze week dat sperma slikken de kans op een miskraam aanzienlijk laat afnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |