Beetje kort door de bocht...quote:Op zondag 24 juli 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het leven is te kort om je heel erg druk te maken om mensen die chronisch boos en verontwaardigd zijn. Jammer maar helaas.
''We moeten aardig blijven, anders vermoorden ze ons.''quote:Op zondag 24 juli 2016 20:55 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ook dat zal voor boosheid zorgen bij de migranten uit Islamitische landen die hier al wonen en bijvoorbeeld hun familie hier niet naar toe kunnen halen.
Ik houd louter een spiegel voor. Al een jaar of 40/50 plukken jullie voornamelijk de vruchten van de multiculturele samenleving. En dat willen jullie nu allemaal teniet doen door wat aanslagen recent.quote:
ah flikker opquote:Op zondag 24 juli 2016 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik houd louter een spiegel voor. Al een jaar of 40/50 plukken jullie voornamelijk de vruchten van de multiculturele samenleving. En dat willen jullie nu allemaal teniet doen door wat aanslagen recent.²
Daarmee zijn de moslims nog altijd niet verdwenen. Verder immigreren er al steeds minder moslims naar ons land. Voordat de vluchtelingenstroom op gang kwam, lag dat aantal op enkele duizenden per jaar. En netto lag dat getal nog lager omdat er ook steeds meer Turken en Marokkanen remigreren.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:54 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Precies, het wordt een vicieuze cirkel met aanslagen van beide kanten. Het is namelijk ook gewoon wachten tot een idioot een moskee of iets dergelijks aanvalt.
Deze vicieuze cirkel is alleen te doorbreken door het moeilijke, oncomfortabele, pijnlijke besluit te nemen om immigratie uit islamitische landen te stoppen.
Ja, het is voor 'jullie' vreselijk om in een Westers land te wonen, ipv in armoede in het land waar je ouders vandaan komen zeker?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik houd louter een spiegel voor. Al een jaar of 40/50 plukken jullie voornamelijk de vruchten van de multiculturele samenleving. En dat willen jullie nu allemaal teniet doen door wat aanslagen recent.²
Ja sorry, het riedeltje dat we naar die mensen moeten luisteren, ken ik inmiddels wel. Daar worden sinds Fortuyn bijna dagelijks mee om de oren geslagen.quote:
Hij heeft een punt. Je bent weinig respectvol jegens deze groep moslims.quote:
Het is helemaal niet vreselijk. Ik vind het wel een vreselijke gedachte dat ik blijkbaar niet welkom meer ben. En niet door mijn eigen gedrag, want dan had ik het wellicht nog kunnen begrijpen, neen, door het gedrag van anderen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:58 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ja, het is voor 'jullie' vreselijk om in een Westers land te wonen, ipv in armoede in het land waar je ouders vandaan komen zeker?
Meer dan de helft van die emigranten komen uit Oekraine en Rusland...quote:Op zondag 24 juli 2016 20:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Joden worden al stelselmatig lastgevallen en dat gaat nog wel even door want al die jonge islamitische schooiertjes lopen met een diepgegronde jodenhaat. Niet voor niets dat Europese joden massaal emigreren naar Israel.
Kom op nou... in dat topic over die jongenin München liep ik ook op mijn tenen, geen onvertogenquote:Op zondag 24 juli 2016 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Je bent weinig respectvol jegens deze groep moslims.
Jij doet nu kennelijk hetzelfde wat je anderen kwalijk neemt, iedereen voor 1 kam scheren.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vreselijk. Ik vind het wel een vreselijke gedachte dat ik blijkbaar niet welkom meer ben. En niet door mijn eigen gedrag, want dan had ik het wellicht nog kunnen begrijpen, neen, door het gedrag van anderen.²
En waaruit leid jij precies af dat je niet meer welkom zou zijnquote:Op zondag 24 juli 2016 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vreselijk. Ik vind het wel een vreselijke gedachte dat ik blijkbaar niet welkom meer ben. En niet door mijn eigen gedrag, want dan had ik het wellicht nog kunnen begrijpen, neen, door het gedrag van anderen.²
Nou, ik wilde enkel aangeven dat door die keuze je de kans op aanslagen misschien juist ook vergroot. Terwijl het doel was om de kans daarop te verkleinen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:56 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
''We moeten aardig blijven, anders vermoorden ze ons.''
Als dit echt zo is, is deze kwestie zo ernstig dat we het eigenlijk nergens anders meer over zouden moeten hebben.
Uit jouw eigen posts waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
En waaruit leid jij precies af dat je niet meer welkom zou zijn
quote:
Tsja, dat zijn wel weer een hoop clicks voor de jongen van GS.quote:
Ik merk het aan de sfeer op Fok! Het is toch een afspiegeling van de samenleving. Daarnaast hoor ik vanaf meerdere kanten nu de oplossing om alle Moslims te weren en terug te sturen.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
En waaruit leid jij precies af dat je niet meer welkom zou zijn
Dat doet hij niet. Hij heeft het over mensen die dergelijke zaken propageren. Zie dit topic.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:01 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Jij doet nu kennelijk hetzelfde wat je anderen kwalijk neemt, iedereen voor 1 kam scheren.
Klopt, maar dat hoeft ook niet. Als de kraan eenmaal dicht is kunnen we beginnen met dweilen. Bijvoorbeeld door het fiscaal aantrekkelijker maken voor jonge ouders om een kind te krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarmee zijn de moslims nog altijd niet verdwenen.
Totale immigratie uit niet-westerse landen was 36000 in 2014.quote:Verder immigreren er al steeds minder moslims naar ons land. Voordat de vluchtelingenstroom op gang kwam, lag dat aantal op enkele duizenden per jaar. En netto lag dat getal nog lager omdat er ook steeds meer Turken en Marokkanen remigreren.
Erg goedkoop dit.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:03 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Uit jouw eigen posts waarschijnlijk.
[..]
Jij vroeg om een oplossing.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik merk het aan de sfeer op Fok! Het is toch een afspiegeling van de samenleving. Daarnaast hoor ik vanaf meerdere kanten nu de oplossing om alle Moslims te weren en terug te sturen.²
Ze gaan nog wel wat verder dan alleen de champagne tevoorschijn halen. Ze zullen dit aangrijpen om vluchtelingen te verketteren. Alles voor hun eigen gewin.quote:
Het feit dat men al met dergelijke oplossingen op de proppen komt, zonder gene, zegt al wat. Lijkt mij.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:05 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Jij vroeg om een oplossing.
Dat betekent niet dat, ik in dit geval, daar ook achtersta. Als je gewoon goed had gelezen wat ik schreef, en ook degene na mij, dan had je dat geweten.
Trek de racisme kaart nog even.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het feit dat men al met dergelijke oplossingen op de proppen komt, zonder gene, zegt al wat. Lijkt mij.
Ja, daarom bedoel ik jou ook niet. Je gaf duidelijk aan dat je er zelf niet achter staat. Je moet je niet aangesproken voelen als het niet hoeft. Ik hoor deze "oplossing" ook elders.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:05 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Jij vroeg om een oplossing.
Dat betekent niet dat, ik in dit geval, daar ook achtersta. Als je gewoon goed had gelezen wat ik schreef, en ook degene na mij, dan had je dat geweten.
Heb je je eigen link gelezen? Hoe weinig Turken en Marokkanen hierheen komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoeft ook niet. Als de kraan eenmaal dicht is kunnen we beginnen met dweilen. Bijvoorbeeld door het fiscaal aantrekkelijker maken voor jonge ouders om een kind te krijgen.
[..]
Totale immigratie uit niet-westerse landen was 36000 in 2014.
Er zullen ook vast nog wel een aantal humanitaire crises ontstaan in de nabije toekomst, dus dat alleen al zal neerkomen op meer dan een paar duizend per jaar gemiddeld lijkt me.
Lol, inmiddels is dit nog meer een dooddoener geworden dan het trekken van de racisme kaart.quote:
Nou, ik voel me aangesproken omdat jij zegt dat je niet meer welkom bent. Zo denk ik er namelijk absoluut niet over.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, daarom bedoel ik jou ook niet. Je gaf duidelijk aan dat je er zelf niet achter staat. Je moet je niet aangesproken voelen als het niet hoeft. Ik hoor deze "oplossing" ook elders.²
Als die familie netjes voldoet aan de geldende (strenge) immigratiewetten is het ook geen probleem. Het gaat juist om het binnenhalen van allerlei mensen onder het mom 'asielzoeker' terwijl al lang is gebleken dat een heleboel dat eigenlijk helemaal niet zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:55 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ook dat zal voor boosheid zorgen bij de migranten uit Islamitische landen die hier al wonen en bijvoorbeeld hun familie hier niet naar toe kunnen halen.
Waarom zou ik? Omdat je dan kan janken? Wat is dat toch met mensen die graag willen dat ik het woord racisme in de mond neem. Is dat de nieuwe hype?quote:
Nogmaals ik hoor deze "oplossing" ook elders.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Nou, ik voel me aangesproken omdat jij zegt dat je niet meer welkom bent. Zo denk ik er namelijk absoluut niet over.
Turkije en Marokko zijn de enige islamitische landen ter wereld?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je je eigen link gelezen? Hoe weinig Turken en Marokkanen hierheen komen.
Elke Turk en Marokkaan is praktiserend moslim? Wil je zo die discussie voeren?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Turkije en Marokko zijn de enige islamitische landen ter wereld?
Jij bent degene die dan kan janken.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Omdat je dan kan janken? Wat is dat toch met mensen die graag willen dat ik het woord racisme in de mond neem. Is dat de nieuwe hype?
Maar dit incident heeft juist niets met islam van doen. Dat is het eigenaardige van wat die tweet weergeeft.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze gaan nog wel wat verder dan alleen de champagne tevoorschijn halen. Ze zullen dit aangrijpen om vluchtelingen te verketteren. Alles voor hun eigen gewin.
Wat een logica toch weer. Dus je wil graag racist genoemd worden, begrijp ik?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:10 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Jij bent degene die dan kan janken.
Ja? Jij had het over enkele duizenden moslims per jaar. Turken en Marokkanen alleen al zijn dus al 14000.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je je eigen link gelezen? Hoe weinig Turken en Marokkanen hierheen komen.
Maar wel met vluchtelingen. Er is dus niets eigenaardigs aan die tweet.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dit incident heeft juist niets met islam van doen. Dat is het eigenaardige van wat die tweet weergeeft.
Als je racisme roept wordt je niet meer serieus genomen. Dus ze helpen ons graag een handje.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Omdat je dan kan janken? Wat is dat toch met mensen die graag willen dat ik het woord racisme in de mond neem. Is dat de nieuwe hype?
Dat is precies de reden waarom ik tegen Koos zei dat het niet zo slim is om al die mensenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik merk het aan de sfeer op Fok! Het is toch een afspiegeling van de samenleving. Daarnaast hoor ik vanaf meerdere kanten nu de oplossing om alle Moslims te weren en terug te sturen.²
Ok gelukkig maar. Dan is het goed.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het was dus slechts een man met primitieve opvattingen uit zijn thuisland die die hier ook aanhield. Geen terrorisme, slechts een individu met wat aanpassingsprobleempjes.
Het zijn van oudsher wel de hofleveranciers van immigranten met een islamitische achtergrond.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Turkije en Marokko zijn de enige islamitische landen ter wereld?
Het ging om immigratie uit islamitische landen. Turkije (96,5% moslim) en Marokko (98,7%) zijn dan wel te bestempelen als islamitische landen.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Elke Turk en Marokkaan is praktiserend moslim? Wil je zo die discussie voeren?
Er komen twee keer zoveel Westerse immigranten binnen. Dus dat compenseert elkaar 'mooi'.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:11 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ja? Jij had het over enkele duizenden moslims per jaar. Turken en Marokkanen alleen al zijn dus al 14000.
Daarnaast zeggen ze voor ''overig niet-westers'' dat het 22000 is. Dat gaat om landen als Irak, Iran, Syrië, Afghanistan, etc. Ook een aantal niet-islamitische landen vallen daar onder.
Als jij daar blij van wordt Sylvana, prima.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een logica toch weer. Dus je wil graag racist genoemd worden, begrijp ik?
Nee, het ging om moslimimmigranten. Lees de laatste paar posts.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het ging om immigratie uit islamitische landen. Turkije (96,5% moslim) en Marokko (98,7%) zijn dan wel te bestempelen als islamitische landen.
Tot voor zover de kennis nu reikt wel. Maar ook toen die werd geplaatst.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar wel met vluchtelingen. Er is dus niets eigenaardigs aan die tweet.
Ik word daar niet blij van, daarom vraag ik mij af waarom je aan mij verzoekt om de racismekaart te trekken?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:13 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt Sylvana, prima.
Klopt, maar die golf is nu over. De welvaart in Turkije en Marokko stijgt ook langzamerhand. Je hebt nu vooral te maken met immigranten uit Syrië, Afghanistan en Irak.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn van oudsher wel de hofleveranciers van immigranten met een islamitische achtergrond.
Maar dat was 2014, dus wellicht zaten er toen al wat meer Syriërs tussen.
Overigens zijn 'islamitische' landen niet de enige niet-westerse landen ter wereld.
Ik weet niet waar je heen gaat met je posts. Feit is dat Geenstijl niet positief jegens moslims en/of vluchtelingen staat. En dat ze alles op dat gebied aangrijpen om van hun eigen website een free to shit on muslims/asylumseekers -pagina maken. En dat draait goed.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tot voor zover de kennis nu reikt wel. Maar ook toen die werd geplaatst.
Dat deed je al direct, het zit er zo ingebakken dat je het kennelijk niet eens door hebt.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik word daar niet blij van, daarom vraag ik mij af waarom je aan mij verzoekt om de racismekaart te trekken?
Hoe kom jij aan 14k?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:11 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ja? Jij had het over enkele duizenden moslims per jaar. Turken en Marokkanen alleen al zijn dus al 14000.
Daarnaast zeggen ze voor ''overig niet-westers'' dat het 22000 is. Dat gaat om landen als Irak, Iran, Syrië, Afghanistan, etc. Ook een aantal niet-islamitische landen vallen daar onder.
Niet echt. De islamitische immigraten hebben veel hogere geboortecijfers dus dat halen ze er al makkelijk uit (dit geldt niet voor Turken). Overigens is het niet een kwestie van relativiteit: een grote moslimbevolking kan an sich al problematisch zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er komen twee keer zoveel Westerse immigranten binnen. Dus dat compenseert elkaar 'mooi'.
Oops, ik zat bij de tabel er onder. Maar dit versterkt mijn punt alleen maar: 60000 totale niet-westerse migratie.quote:
Waarom blijf je doorgaan over Turkije? Ik heb het over alle islamitische landen.quote:Dit artikel is wellicht aardig leesvoer voor je. Daar staat ook te lezen dat het aantal immigranten uit Turkije al jaren afneemt en nu rond de 3k per jaar slingert. En dat terwijl er ook steeds meer vertrekken.
Een groot deel van de moslimlanden, zeker vanwaaruit de traditionele moslimimmigranten vandaan kwamen hebben helemaal geen hoog geboortecijfer. Die zitten voornamelijk net op replacement-level. De huidige bevolkingsgroei hangt samen met een golf in het verleden.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:19 schreef KrappeAuto het volgende:
Niet echt. De islamitische immigraten hebben veel hogere geboortecijfers dus dat halen ze er al makkelijk uit (dit geldt niet voor Turken). Overigens is het niet een kwestie van relativiteit: een grote moslimbevolking kan an sich al problematisch zijn.
Leuk en aardig, maar dat betreft illegalen. De meeste van die mensen komen niet in aanmerking voor een status binnen Europa - en zullen dus worden gerepatrieerd. Dit is een duidelijk andere situatie dan bijvoorbeeld Afghanen en Syriers.quote:We hebben het nu trouwens alleen maar over Nederland. Maar er immigreren ook genoeg moslims naar andere EU-landen, waardoor ze vervolgens vrij zijn om naar Nederland te komen. Zo komen er dit jaar zo'n 150000 mensen via de Noord-Afrikaanse route Europa binnen, waarvan een groot deel uit Nigeria (een land waar 14 procent (!) een goed beeld van ISIS heeft en 20% ''het niet weet'').
Dan krijg je natuurlijk weer zoiets van: "Ja maar de vluchtelingen vluchten juist van de IS, dus dit betekent niet meteen dat 14% van die vluchtelingen hen steunt. En dan nog; moeten we ze dan allemaal tegenhouden omdat een minderheid van hen ons dood wil?" (Of zoietsquote:Op zondag 24 juli 2016 21:19 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Niet echt. De islamitische immigraten hebben veel hogere geboortecijfers dus dat halen ze er al makkelijk uit (dit geldt niet voor Turken). Overigens is het niet een kwestie van relativiteit: een grote moslimbevolking kan an sich al problematisch zijn.
We hebben het nu trouwens alleen maar over Nederland. Maar er immigreren ook genoeg moslims naar andere EU-landen, waardoor ze vervolgens vrij zijn om naar Nederland te komen. Zo komen er dit jaar zo'n 150000 mensen via de Noord-Afrikaanse route Europa binnen, waarvan een groot deel uit Nigeria (een land waar 14 procent (!) een goed beeld van ISIS heeft en 20% ''het niet weet'').
Ik deed niets, behalve aankaarten waarom iemand anders zich zorgen maakt over de sfeer in Nederland.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:17 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Dat deed je al direct, het zit er zo ingebakken dat je het kennelijk niet eens door hebt.
Ik ga nu wat anders doen. Fijne avond verder.
quote:Op zondag 24 juli 2016 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil nog wel even een lans breken voor Fatih, de Turk in de BMW #moslimvandedag
Dan schieten we dus niks op met jouw linkje. Want niet-westers staat niet gelijk aan islamitisch. Eerst maar eens wat meer gespecificeerde cijfers.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:25 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Oops, ik zat bij de tabel er onder. Maar dit versterkt mijn punt alleen maar: 60000 totale niet-westerse migratie.
[..]
Waarom blijf je doorgaan over Turkije? Ik heb het over alle islamitische landen.
Turkije is trouwens nog een land waar ik eventueel niet per sé een stop op wil. Alhoewel ik na de Ebru Umar-kwestie en de coup een stuk slechter beeld van dat land heb gekregen.
Maakt niet uit. Moslims in Europa hebben een veel grotere bevolkingsgroei dan niet-moslims. Dit komt door zowel het feit dat moslims een hoger geboortecijfer hebben als de consistente inflow van immigranten.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een groot deel van de moslimlanden, zeker vanwaaruit de traditionele moslimimmigranten vandaan kwamen hebben helemaal geen hoog geboortecijfer. Die zitten voornamelijk net op replacement-level. De huidige bevolkingsgroei hangt samen met een golf in het verleden.
Ik meende dat een groot deel van deze migranten kan claimen dat ze vluchten voor Boko Haram.quote:Leuk en aardig, maar dat betreft illegalen. De meeste van die mensen komen niet in aanmerking voor een status binnen Europa - en zullen dus worden gerepatrieerd. Dit is een duidelijk andere situatie dan bijvoorbeeld Afghanen en Syriers.
quote:Op zondag 24 juli 2016 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil nog wel even een lans breken voor Fatih, de Turk in de BMW #moslimvandedag
Maakt wel uit, want je liegt. En liegen is niet netjes. Religie heeft vrij weinig te maken met fertility rate, zoals cijfers laten zien. De claim dat Islamitische landen per definitie een 'veel hoger' geboortecijfer hebben is pertinente onzin. De geboortecijfers per islamitisch land lopen ontzettend uiteen en in veel gevallen liggen die ook helemaal niet veel hoger dan hier.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:31 schreef KrappeAuto het volgende:
Maakt niet uit. Moslims in Europa hebben een veel grotere bevolkingsgroei dan niet-moslims. Dit komt door zowel het feit dat moslims een hoger geboortecijfer hebben als de consistente inflow van immigranten.
Dan is het niet voor de hand liggend dat dit dezelfde groep is die menen ISIS te steunen. Je lult jezelf dus vast. Tenzij je meent dat deze mensen per definitie liegen.quote:Engeland kende de afgelopen vier jaar bijvoorbeeld een moslimbevolking die acht keer zo snel groeide als de niet-moslimbevolking.[quote]
Dat zegt niets over fertility rate. En het is interessant om te constateren dat je nu naar Engeland afwijkt - terwijl we net nog gezellig over Nederland zaten te keuvelen.
[quote]
Ik meende dat een groot deel van deze migranten kan claimen dat ze vluchten voor Boko Haram.
In die woestijncultuur van de Arabieren werken ze nog met dit soort middeleeuwse executie-wapens.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:51 schreef LXIV het volgende:
Waarom een machete? Het is hier toch geen Afrika? Kende hij deze vrouw? Dat vind ik wel een relevant feit.
Ongeveer de helft van alle niet-westerse allochtonen is moslim.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan schieten we dus niks op met jouw linkje. Want niet-westers staat niet gelijk aan islamitisch. Eerst maar eens wat meer gespecificeerde cijfers.
Ik weet niet waarom je aan het raaskallen bent over de geboortecijfers, want dit is over het algemeen vrij bekend in het islamdebat, ook bij tegenstanders van mijn voorstel.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maakt wel uit, want je liegt. En liegen is niet netjes. Religie heeft vrij weinig te maken met fertility rate, zoals cijfers laten zien. De claim dat Islamitische landen per definitie een 'veel hoger' geboortecijfer hebben is pertinente onzin. De geboortecijfers per islamitisch land lopen ontzettend uiteen en in veel gevallen liggen die ook helemaal niet veel hoger dan hier.
Niet iedere sympathisant pakt de wapens op als wilde ISIS-leden je dorp binnen komen stormen.quote:Dan is het niet voor de hand liggend dat dit dezelfde groep is die menen ISIS te steunen. Je lult jezelf dus vast. Tenzij je meent dat deze mensen per definitie liegen.
Ik had het over Europa, omdat immigratie in andere Europese landen ook gevolgen kan hebben voor Nederland.quote:En het is interessant om te constateren dat je nu naar Engeland afwijkt - terwijl we net nog gezellig over Nederland zaten te keuvelen.
quote:Op zondag 24 juli 2016 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Derde keer in korte tijd amok gemaakt door een allochtoon in Duitsland. Maar ze schaffen het.
Karma voor de Duitsers na WO2.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn haar zeer dankbaar voor hun nieuwe lebensraum hier!
Zij zijn iets minder blijquote:Op zondag 24 juli 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn haar zeer dankbaar voor hun nieuwe lebensraum hier!
Zoals verwacht, de informatie die we kregen leek niet te wijzen op een terreuraanslag.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:02 schreef poemojn het volgende:
Hij was anderhalf jaar geleden uit Syrië gekomen in z'n eentje, zij was Poolse. Ze werkten samen bij die tent. Hij was verliefd op haar, maar heeft haar nu gedood. Geen terreur dus.
http://www.stuttgarter-ze(...)e8-f0aed507cefb.html
No shit sherlock. Open deuren journalistiek.quote:Op maandag 25 juli 2016 13:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er wordt niet uitgegaan van een terreuractie.
Idd held! Toch nog iets positiefs in dit topicquote:Op zondag 24 juli 2016 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hopelijk wordt deze held niet aangeklaagd wegens het opzettelijk aanrijden van het arme slachtoffer.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
Man werkte bij het restaurant en werd verliefd op de poolse dame. Zij wilde niet en daarop begon hij steeds vreemder gedrag te vertonen. Daarop besloot de eigenaar hem te ontslaan. Vervolgens ging hij weer eens langs en sloeg hij haar op het hoofd, molde hij een citroen met inzittenden en dreigde hij richting anderen. Hierop besloot bmw rijder Alper Meyveli (Turks) die malloot aan te rijden.
Idd flinke knuffel en thee, en een nieuwe baan.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Hopelijk wordt deze held niet aangeklaagd wegens het opzettelijk aanrijden van het arme slachtoffer.
Nooit gelijk aannemen, altijd eerst een stageplaats biedenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd flinke knuffel en thee, en een nieuwe baan.
En geef hem ook maar meteen een lintje..quote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd flinke knuffel en thee, en een nieuwe baan.
Gezien dat die mafkees nu op de IC ligt, heb je kans dat er gezegd wordt dat er "buitenproportioneel geweld" is gebruikt door hem zo HARD aan te rijden.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Hopelijk wordt deze held niet aangeklaagd wegens het opzettelijk aanrijden van het arme slachtoffer.
Ja precies,terwijl die man dus gewoon een lintje zou moeten krijgen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien dat die mafkees nu op de IC ligt, heb je kans dat er gezegd wordt dat er "buitenproportioneel geweld" is gebruikt door hem zo HARD aan te rijden.
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:25 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja precies,terwijl die man dus gewoon een lintje zou moeten krijgen.
In Nederland zou dat zeker aan de orde zijn geweest.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien dat die mafkees nu op de IC ligt, heb je kans dat er gezegd wordt dat er "buitenproportioneel geweld" is gebruikt door hem zo HARD aan te rijden.
Het lijkt me evident dat deze Alper keihard aangepakt moet worden.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
Man werkte bij het restaurant en werd verliefd op de poolse dame. Zij wilde niet en daarop begon hij steeds vreemder gedrag te vertonen. Daarop besloot de eigenaar hem te ontslaan. Vervolgens ging hij weer eens langs en sloeg hij haar op het hoofd, molde hij een citroen met inzittenden en dreigde hij richting anderen. Hierop besloot bmw rijder Alper Meyveli (Turks) die malloot aan te rijden.
Ik hoop dat er een inzamelactie komt om de eventuele schade aan zijn auto te laten herstellen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het lijkt me evident dat deze Alper keihard aangepakt moet worden.
Hu? Gewoon nieuwe auto en uitkering hoeft tie ook niet meer te werken en bonus van hoeveel duizend was het om zijn huis in te richtenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een inzamelactie komt om de eventuele schade aan zijn auto te laten herstellen.
Ik denk dat linksen zich vooral een hoedje lachen om reacties als deze.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:36 schreef Geerd het volgende:
Schijnbaar verdienen er veel mensen er nog heel veel poen mee om die zooi hier heen te laten komen, En zien ze allemaal stemvee.
Veilig zitten ze in hun villa met prive bewaking.
EN zingen ze op zondag in de kerk samen welkom in mijn land !!
Links gekkies fappen zich suf kijk ons eens goed bezig zijn !!
Wordt tijd dat de stroming keert, schoonvegen die eu.
Al die politici en linksen die dit toe juichen Jesse Klaver etc zouden vroeger gewoon kaalgeschoren worden.
Achja hopen dat wie het laatst lacht, lacht het best ooit uitkomt dan.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat linksen zich vooral een hoedje lachen om reacties als deze.
Doorschieten is ook een vak.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu? Gewoon nieuwe auto en uitkering hoeft tie ook niet meer te werken en bonus van hoeveel duizend was het om zijn huis in te richten![]()
![]()
![]()
![]()
Mee eens..quote:Op maandag 25 juli 2016 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Doorschieten is ook een vak.
Deze man, ("ook al is het een moslim"), heeft die hufter aangereden om andere mensen te redden. Hij heeft dus mogelijk dure schade aan zijn auto opgelopen om mensenlevens te redden. Dan vind ik wel dat hij daarvoor schadeloos gesteld mag worden.
Hopelijk is hij all-risk verzekerd. Het is natuurlijk niet bekend of het om een ouwe "Turkenbak" gaat, of om een mooie nieuwe.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |