Zoals verwacht, de informatie die we kregen leek niet te wijzen op een terreuraanslag.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:02 schreef poemojn het volgende:
Hij was anderhalf jaar geleden uit Syrië gekomen in z'n eentje, zij was Poolse. Ze werkten samen bij die tent. Hij was verliefd op haar, maar heeft haar nu gedood. Geen terreur dus.
http://www.stuttgarter-ze(...)e8-f0aed507cefb.html
No shit sherlock. Open deuren journalistiek.quote:Op maandag 25 juli 2016 13:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er wordt niet uitgegaan van een terreuractie.
Idd held! Toch nog iets positiefs in dit topicquote:Op zondag 24 juli 2016 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil nog wel even een lans breken voor Fatih, de Turk in de BMW #moslimvandedag
Hopelijk wordt deze held niet aangeklaagd wegens het opzettelijk aanrijden van het arme slachtoffer.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
Man werkte bij het restaurant en werd verliefd op de poolse dame. Zij wilde niet en daarop begon hij steeds vreemder gedrag te vertonen. Daarop besloot de eigenaar hem te ontslaan. Vervolgens ging hij weer eens langs en sloeg hij haar op het hoofd, molde hij een citroen met inzittenden en dreigde hij richting anderen. Hierop besloot bmw rijder Alper Meyveli (Turks) die malloot aan te rijden.
Idd flinke knuffel en thee, en een nieuwe baan.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Hopelijk wordt deze held niet aangeklaagd wegens het opzettelijk aanrijden van het arme slachtoffer.
Nooit gelijk aannemen, altijd eerst een stageplaats biedenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd flinke knuffel en thee, en een nieuwe baan.
En geef hem ook maar meteen een lintje..quote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd flinke knuffel en thee, en een nieuwe baan.
Gezien dat die mafkees nu op de IC ligt, heb je kans dat er gezegd wordt dat er "buitenproportioneel geweld" is gebruikt door hem zo HARD aan te rijden.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Hopelijk wordt deze held niet aangeklaagd wegens het opzettelijk aanrijden van het arme slachtoffer.
Ja precies,terwijl die man dus gewoon een lintje zou moeten krijgen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien dat die mafkees nu op de IC ligt, heb je kans dat er gezegd wordt dat er "buitenproportioneel geweld" is gebruikt door hem zo HARD aan te rijden.
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:25 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja precies,terwijl die man dus gewoon een lintje zou moeten krijgen.
In Nederland zou dat zeker aan de orde zijn geweest.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien dat die mafkees nu op de IC ligt, heb je kans dat er gezegd wordt dat er "buitenproportioneel geweld" is gebruikt door hem zo HARD aan te rijden.
Het lijkt me evident dat deze Alper keihard aangepakt moet worden.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
Man werkte bij het restaurant en werd verliefd op de poolse dame. Zij wilde niet en daarop begon hij steeds vreemder gedrag te vertonen. Daarop besloot de eigenaar hem te ontslaan. Vervolgens ging hij weer eens langs en sloeg hij haar op het hoofd, molde hij een citroen met inzittenden en dreigde hij richting anderen. Hierop besloot bmw rijder Alper Meyveli (Turks) die malloot aan te rijden.
Ik hoop dat er een inzamelactie komt om de eventuele schade aan zijn auto te laten herstellen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het lijkt me evident dat deze Alper keihard aangepakt moet worden.
Hu? Gewoon nieuwe auto en uitkering hoeft tie ook niet meer te werken en bonus van hoeveel duizend was het om zijn huis in te richtenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een inzamelactie komt om de eventuele schade aan zijn auto te laten herstellen.
Ik denk dat linksen zich vooral een hoedje lachen om reacties als deze.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:36 schreef Geerd het volgende:
Schijnbaar verdienen er veel mensen er nog heel veel poen mee om die zooi hier heen te laten komen, En zien ze allemaal stemvee.
Veilig zitten ze in hun villa met prive bewaking.
EN zingen ze op zondag in de kerk samen welkom in mijn land !!
Links gekkies fappen zich suf kijk ons eens goed bezig zijn !!
Wordt tijd dat de stroming keert, schoonvegen die eu.
Al die politici en linksen die dit toe juichen Jesse Klaver etc zouden vroeger gewoon kaalgeschoren worden.
Achja hopen dat wie het laatst lacht, lacht het best ooit uitkomt dan.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat linksen zich vooral een hoedje lachen om reacties als deze.
Doorschieten is ook een vak.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu? Gewoon nieuwe auto en uitkering hoeft tie ook niet meer te werken en bonus van hoeveel duizend was het om zijn huis in te richten![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |