abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163984835
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar wel met vluchtelingen. Er is dus niets eigenaardigs aan die tweet.
Tot voor zover de kennis nu reikt wel. Maar ook toen die werd geplaatst.
I´m back.
pi_163984844
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:13 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Als jij daar blij van wordt Sylvana, prima.
Ik word daar niet blij van, daarom vraag ik mij af waarom je aan mij verzoekt om de racismekaart te trekken?
Allah Al Watan Al Malik
pi_163984873
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn van oudsher wel de hofleveranciers van immigranten met een islamitische achtergrond.

Maar dat was 2014, dus wellicht zaten er toen al wat meer Syriërs tussen.

Overigens zijn 'islamitische' landen niet de enige niet-westerse landen ter wereld.
Klopt, maar die golf is nu over. De welvaart in Turkije en Marokko stijgt ook langzamerhand. Je hebt nu vooral te maken met immigranten uit Syrië, Afghanistan en Irak.

Christelijke sub-sahara Afrikanen kunnen vaak net zo goed religieuze fanatici zijn en hebben ook weinig toe te voegen aan de Nederlandse samenleving. Als je mensen wilt laten aanpassen, moet je ze met mate toelaten. Zo'n proces duurt immers generaties. Dan kun je ze niet met duizenden per jaar binnenlaten, vervolgens ze noodgedwongen allemaal op een kluitje zetten (of dat nu een azc is of een migrantenwijk in de Randstad) en dan verwachten dat men over dertig jaar goed geïntegreerd is.
pi_163984893
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tot voor zover de kennis nu reikt wel. Maar ook toen die werd geplaatst.
Ik weet niet waar je heen gaat met je posts. Feit is dat Geenstijl niet positief jegens moslims en/of vluchtelingen staat. En dat ze alles op dat gebied aangrijpen om van hun eigen website een free to shit on muslims/asylumseekers -pagina maken. En dat draait goed.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 24 juli 2016 @ 21:17:50 #205
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_163984901
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik word daar niet blij van, daarom vraag ik mij af waarom je aan mij verzoekt om de racismekaart te trekken?
Dat deed je al direct, het zit er zo ingebakken dat je het kennelijk niet eens door hebt.

Ik ga nu wat anders doen. Fijne avond verder.
pi_163984953
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:11 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ja? Jij had het over enkele duizenden moslims per jaar. Turken en Marokkanen alleen al zijn dus al 14000.

Daarnaast zeggen ze voor ''overig niet-westers'' dat het 22000 is. Dat gaat om landen als Irak, Iran, Syrië, Afghanistan, etc. Ook een aantal niet-islamitische landen vallen daar onder.
Hoe kom jij aan 14k?

Dit artikel is wellicht aardig leesvoer voor je. Daar staat ook te lezen dat het aantal immigranten uit Turkije al jaren afneemt en nu rond de 3k per jaar slingert. En dat terwijl er ook steeds meer vertrekken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163984974
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er komen twee keer zoveel Westerse immigranten binnen. Dus dat compenseert elkaar 'mooi'.
Niet echt. De islamitische immigraten hebben veel hogere geboortecijfers dus dat halen ze er al makkelijk uit (dit geldt niet voor Turken). Overigens is het niet een kwestie van relativiteit: een grote moslimbevolking kan an sich al problematisch zijn.

We hebben het nu trouwens alleen maar over Nederland. Maar er immigreren ook genoeg moslims naar andere EU-landen, waardoor ze vervolgens vrij zijn om naar Nederland te komen. Zo komen er dit jaar zo'n 150000 mensen via de Noord-Afrikaanse route Europa binnen, waarvan een groot deel uit Nigeria (een land waar 14 procent (!) een goed beeld van ISIS heeft en 20% ''het niet weet'').
pi_163985125
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan 14k?
Oops, ik zat bij de tabel er onder. Maar dit versterkt mijn punt alleen maar: 60000 totale niet-westerse migratie.

quote:
Dit artikel is wellicht aardig leesvoer voor je. Daar staat ook te lezen dat het aantal immigranten uit Turkije al jaren afneemt en nu rond de 3k per jaar slingert. En dat terwijl er ook steeds meer vertrekken.
Waarom blijf je doorgaan over Turkije? Ik heb het over alle islamitische landen.

Turkije is trouwens nog een land waar ik eventueel niet per sé een stop op wil. Alhoewel ik na de Ebru Umar-kwestie en de coup een stuk slechter beeld van dat land heb gekregen.
pi_163985130
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:19 schreef KrappeAuto het volgende:
Niet echt. De islamitische immigraten hebben veel hogere geboortecijfers dus dat halen ze er al makkelijk uit (dit geldt niet voor Turken). Overigens is het niet een kwestie van relativiteit: een grote moslimbevolking kan an sich al problematisch zijn.
Een groot deel van de moslimlanden, zeker vanwaaruit de traditionele moslimimmigranten vandaan kwamen hebben helemaal geen hoog geboortecijfer. Die zitten voornamelijk net op replacement-level. De huidige bevolkingsgroei hangt samen met een golf in het verleden.

quote:
We hebben het nu trouwens alleen maar over Nederland. Maar er immigreren ook genoeg moslims naar andere EU-landen, waardoor ze vervolgens vrij zijn om naar Nederland te komen. Zo komen er dit jaar zo'n 150000 mensen via de Noord-Afrikaanse route Europa binnen, waarvan een groot deel uit Nigeria (een land waar 14 procent (!) een goed beeld van ISIS heeft en 20% ''het niet weet'').
Leuk en aardig, maar dat betreft illegalen. De meeste van die mensen komen niet in aanmerking voor een status binnen Europa - en zullen dus worden gerepatrieerd. Dit is een duidelijk andere situatie dan bijvoorbeeld Afghanen en Syriers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_163985133
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:19 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dan krijg je natuurlijk weer zoiets van: "Ja maar de vluchtelingen vluchten juist van de IS, dus dit betekent niet meteen dat 14% van die vluchtelingen hen steunt. En dan nog; moeten we ze dan allemaal tegenhouden omdat een minderheid van hen ons dood wil?" (Of zoiets :') )
pi_163985163
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:17 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Dat deed je al direct, het zit er zo ingebakken dat je het kennelijk niet eens door hebt.

Ik ga nu wat anders doen. Fijne avond verder.
Ik deed niets, behalve aankaarten waarom iemand anders zich zorgen maakt over de sfeer in Nederland.

Fijne avond verder.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 24 juli 2016 @ 21:28:04 #212
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_163985231
Ik wil nog wel even een lans breken voor Fatih, de Turk in de BMW #moslimvandedag
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
pi_163985245
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil nog wel even een lans breken voor Fatih, de Turk in de BMW #moslimvandedag
_O_ Dat is sowieso een held! _O_
pi_163985317
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:25 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Oops, ik zat bij de tabel er onder. Maar dit versterkt mijn punt alleen maar: 60000 totale niet-westerse migratie.

[..]

Waarom blijf je doorgaan over Turkije? Ik heb het over alle islamitische landen.

Turkije is trouwens nog een land waar ik eventueel niet per sé een stop op wil. Alhoewel ik na de Ebru Umar-kwestie en de coup een stuk slechter beeld van dat land heb gekregen.
Dan schieten we dus niks op met jouw linkje. Want niet-westers staat niet gelijk aan islamitisch. Eerst maar eens wat meer gespecificeerde cijfers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163985328
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een groot deel van de moslimlanden, zeker vanwaaruit de traditionele moslimimmigranten vandaan kwamen hebben helemaal geen hoog geboortecijfer. Die zitten voornamelijk net op replacement-level. De huidige bevolkingsgroei hangt samen met een golf in het verleden.
Maakt niet uit. Moslims in Europa hebben een veel grotere bevolkingsgroei dan niet-moslims. Dit komt door zowel het feit dat moslims een hoger geboortecijfer hebben als de consistente inflow van immigranten.

Engeland kende de afgelopen vier jaar bijvoorbeeld een moslimbevolking die acht keer zo snel groeide als de niet-moslimbevolking.

quote:
Leuk en aardig, maar dat betreft illegalen. De meeste van die mensen komen niet in aanmerking voor een status binnen Europa - en zullen dus worden gerepatrieerd. Dit is een duidelijk andere situatie dan bijvoorbeeld Afghanen en Syriers.
Ik meende dat een groot deel van deze migranten kan claimen dat ze vluchten voor Boko Haram.
  zondag 24 juli 2016 @ 21:34:51 #216
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_163985422
De meeste Afghanen krijgen ook geen status (meer).
pi_163985482
quote:
^O^
pi_163985568
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:31 schreef KrappeAuto het volgende:
Maakt niet uit. Moslims in Europa hebben een veel grotere bevolkingsgroei dan niet-moslims. Dit komt door zowel het feit dat moslims een hoger geboortecijfer hebben als de consistente inflow van immigranten.
Maakt wel uit, want je liegt. En liegen is niet netjes. Religie heeft vrij weinig te maken met fertility rate, zoals cijfers laten zien. De claim dat Islamitische landen per definitie een 'veel hoger' geboortecijfer hebben is pertinente onzin. De geboortecijfers per islamitisch land lopen ontzettend uiteen en in veel gevallen liggen die ook helemaal niet veel hoger dan hier.

quote:
Engeland kende de afgelopen vier jaar bijvoorbeeld een moslimbevolking die acht keer zo snel groeide als de niet-moslimbevolking.[quote]
Dat zegt niets over fertility rate. En het is interessant om te constateren dat je nu naar Engeland afwijkt - terwijl we net nog gezellig over Nederland zaten te keuvelen.

[quote]
Ik meende dat een groot deel van deze migranten kan claimen dat ze vluchten voor Boko Haram.
Dan is het niet voor de hand liggend dat dit dezelfde groep is die menen ISIS te steunen. Je lult jezelf dus vast. Tenzij je meent dat deze mensen per definitie liegen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 24 juli 2016 @ 21:51:31 #219
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163985948
Waarom een machete? Het is hier toch geen Afrika? Kende hij deze vrouw? Dat vind ik wel een relevant feit.
The End Times are wild
pi_163986019
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:51 schreef LXIV het volgende:
Waarom een machete? Het is hier toch geen Afrika? Kende hij deze vrouw? Dat vind ik wel een relevant feit.
In die woestijncultuur van de Arabieren werken ze nog met dit soort middeleeuwse executie-wapens.
pi_163986030
Derde keer in korte tijd amok gemaakt door een allochtoon in Duitsland. Maar ze schaffen het.
pi_163986050
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan schieten we dus niks op met jouw linkje. Want niet-westers staat niet gelijk aan islamitisch. Eerst maar eens wat meer gespecificeerde cijfers.
Ongeveer de helft van alle niet-westerse allochtonen is moslim.

Dat zijn dus 30000 moslims in 2014, significant meer dan de enkele duizend waar jij het eerder over had.

Overigens maakt het helemaal niet uit hoe groot de groep nou echt is, de grens ligt mijns inziens veel lager dan enkele duizenden. Zeker gezien het feit dat moslims zich graag settelen in grote steden en hoge geboortecijfers hebben, waardoor islamisering van bepaalde gebieden ook bij relatief lage cijfers gestaag doorzet.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maakt wel uit, want je liegt. En liegen is niet netjes. Religie heeft vrij weinig te maken met fertility rate, zoals cijfers laten zien. De claim dat Islamitische landen per definitie een 'veel hoger' geboortecijfer hebben is pertinente onzin. De geboortecijfers per islamitisch land lopen ontzettend uiteen en in veel gevallen liggen die ook helemaal niet veel hoger dan hier.
Ik weet niet waarom je aan het raaskallen bent over de geboortecijfers, want dit is over het algemeen vrij bekend in het islamdebat, ook bij tegenstanders van mijn voorstel.

Mijn stelling was dat moslims als groep een hoger geboortecijfer hebben dan niet-moslims. Dit is correct:

quote:
Dan is het niet voor de hand liggend dat dit dezelfde groep is die menen ISIS te steunen. Je lult jezelf dus vast. Tenzij je meent dat deze mensen per definitie liegen.
Niet iedere sympathisant pakt de wapens op als wilde ISIS-leden je dorp binnen komen stormen.

quote:
En het is interessant om te constateren dat je nu naar Engeland afwijkt - terwijl we net nog gezellig over Nederland zaten te keuvelen.
Ik had het over Europa, omdat immigratie in andere Europese landen ook gevolgen kan hebben voor Nederland.

Daarnaast publiceert de Nederlandse overheid om onduidelijke redenen geen duidelijke, consistente cijfers over de moslimbevolking. Het lijkt me dan voor de hand liggend dat we kijken naar andere landen waar die wel gepubliceerd worden. Zeker nu Europa qua mensenverkeer zo geïntegreerd is dat het feitelijk één land is, wat grote gevolgen kan hebben mochten we in de EU blijven.
pi_163986082
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Derde keer in korte tijd amok gemaakt door een allochtoon in Duitsland. Maar ze schaffen het.

Ze zijn haar zeer dankbaar voor hun nieuwe lebensraum hier! :Y
pi_163986105
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:57 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Karma voor de Duitsers na WO2. c_/
pi_163986907
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:57 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zij zijn iets minder blij :')

pi_163986975
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:29 schreef FANN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
_O_ _O_ _O_
pi_163989135
Hij was anderhalf jaar geleden uit Syrië gekomen in z'n eentje, zij was Poolse. Ze werkten samen bij die tent. Hij was verliefd op haar, maar heeft haar nu gedood. Geen terreur dus.
http://www.stuttgarter-ze(...)e8-f0aed507cefb.html
pi_163989181
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:02 schreef poemojn het volgende:
Hij was anderhalf jaar geleden uit Syrië gekomen in z'n eentje, zij was Poolse. Ze werkten samen bij die tent. Hij was verliefd op haar, maar heeft haar nu gedood. Geen terreur dus.
http://www.stuttgarter-ze(...)e8-f0aed507cefb.html
Zoals verwacht, de informatie die we kregen leek niet te wijzen op een terreuraanslag.
  maandag 25 juli 2016 @ 11:52:30 #229
8369 speknek
Another day another slay
pi_163995481
En de machete was een mes voor de kebab.
Dat betekent dat de twee nog mogelijke moslimterroristische aanslagen in Duitsland vooralsnog geen doden hebben opgeleverd, gelukkig maar.

[ Bericht 5% gewijzigd door speknek op 25-07-2016 13:15:03 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_163997947
Dader die vrouw met machete doodde ligt op intensive care

De 21-jarige Syrische asielzoeker die gisteren in het Zuid-Duitse Reutlingen een vrouw heeft doodgestoken, is zwaargewond geraakt toen hij door een chauffeur met een BMW omver werd gereden. Dat maakte de politie gisteravond bekend. Vijf mensen raakten gewond.

De man ligt op de intensivecareafdeling. ,,Hij wordt momenteel niet verhoord en wordt bewaakt door de politie'', deelt een woordvoerder mee. De dader doodde een vrouw en verwondde nog eens vijf andere mensen. Eerder was er sprake van twee gewonden. Uiteindelijk werd hij omver gereden en kon de politie hem arresteren.

Volgens Duitse media werkten de dader en het slachtoffer in hetzelfde Turkse restaurant in het centrum van de stad, en kregen ze daar ruzie.

Geweldsdelicten

Een medewerker van het restaurant verklaarde tegen de lokale krant Stuttgarter Zeitung dat de man anderhalf jaar geleden alleen aankwam in Duitsland. De asielzoeker was al bekend bij de politie om verschillende geweldsdelicten. Er wordt niet uitgegaan van een terreuractie.
http://www.ad.nl/buitenla(...)nsive-care~a5749764/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_163998048
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er wordt niet uitgegaan van een terreuractie.
No shit sherlock. Open deuren journalistiek. :')
pi_163998125
quote:
Idd held! Toch nog iets positiefs in dit topic :).
pi_163998242
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:29 schreef FANN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-
pi_163998332
Man werkte bij het restaurant en werd verliefd op de poolse dame. Zij wilde niet en daarop begon hij steeds vreemder gedrag te vertonen. Daarop besloot de eigenaar hem te ontslaan. Vervolgens ging hij weer eens langs en sloeg hij haar op het hoofd, molde hij een citroen met inzittenden en dreigde hij richting anderen. Hierop besloot bmw rijder Alper Meyveli (Turks) die malloot aan te rijden.
pi_163998451
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
Man werkte bij het restaurant en werd verliefd op de poolse dame. Zij wilde niet en daarop begon hij steeds vreemder gedrag te vertonen. Daarop besloot de eigenaar hem te ontslaan. Vervolgens ging hij weer eens langs en sloeg hij haar op het hoofd, molde hij een citroen met inzittenden en dreigde hij richting anderen. Hierop besloot bmw rijder Alper Meyveli (Turks) die malloot aan te rijden.
Hopelijk wordt deze held niet aangeklaagd wegens het opzettelijk aanrijden van het arme slachtoffer.
pi_163999575
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:13 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Hopelijk wordt deze held niet aangeklaagd wegens het opzettelijk aanrijden van het arme slachtoffer.
Idd flinke knuffel en thee, en een nieuwe baan.
pi_163999729
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nooit gelijk aannemen, altijd eerst een stageplaats bieden :{w . Als dat hier was gebeurd, dan was die man nooit zo door het lint gegaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_163999743
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

En geef hem ook maar meteen een lintje..
pi_163999776
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:13 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Gezien dat die mafkees nu op de IC ligt, heb je kans dat er gezegd wordt dat er "buitenproportioneel geweld" is gebruikt door hem zo HARD aan te rijden. ;)
pi_164000001
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Gezien dat die mafkees nu op de IC ligt, heb je kans dat er gezegd wordt dat er "buitenproportioneel geweld" is gebruikt door hem zo HARD aan te rijden. ;)
Ja precies,terwijl die man dus gewoon een lintje zou moeten krijgen. :Y
pi_164000078
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:25 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ja precies,terwijl die man dus gewoon een lintje zou moeten krijgen. :Y
:Y Absoluut! ^O^
pi_164000123
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:16 schreef ToT het volgende:

[..]

In Nederland zou dat zeker aan de orde zijn geweest.
pi_164000139
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
Het lijkt me evident dat deze Alper keihard aangepakt moet worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_164000223
Schijnbaar verdienen er veel mensen er nog heel veel poen mee om die zooi hier heen te laten komen, En zien ze allemaal stemvee.

Veilig zitten ze in hun villa met prive bewaking.
EN zingen ze op zondag in de kerk samen welkom in mijn land !!
Links gekkies fappen zich suf kijk ons eens goed bezig zijn !!

Wordt tijd dat de stroming keert, schoonvegen die eu.
Al die politici en linksen die dit toe juichen Jesse Klaver etc zouden vroeger gewoon kaalgeschoren worden.
pi_164000246
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het lijkt me evident dat deze Alper keihard aangepakt moet worden.
Ik hoop dat er een inzamelactie komt om de eventuele schade aan zijn auto te laten herstellen.
pi_164000265
Een grote diarree wat er binnen komt meer niet
pi_164000293
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een inzamelactie komt om de eventuele schade aan zijn auto te laten herstellen.
Hu? Gewoon nieuwe auto en uitkering hoeft tie ook niet meer te werken en bonus van hoeveel duizend was het om zijn huis in te richten 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_164000300
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:36 schreef Geerd het volgende:
Schijnbaar verdienen er veel mensen er nog heel veel poen mee om die zooi hier heen te laten komen, En zien ze allemaal stemvee.

Veilig zitten ze in hun villa met prive bewaking.
EN zingen ze op zondag in de kerk samen welkom in mijn land !!
Links gekkies fappen zich suf kijk ons eens goed bezig zijn !!

Wordt tijd dat de stroming keert, schoonvegen die eu.
Al die politici en linksen die dit toe juichen Jesse Klaver etc zouden vroeger gewoon kaalgeschoren worden.
Ik denk dat linksen zich vooral een hoedje lachen om reacties als deze.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_164000334
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik denk dat linksen zich vooral een hoedje lachen om reacties als deze.
Achja hopen dat wie het laatst lacht, lacht het best ooit uitkomt dan.
pi_164000365
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hu? Gewoon nieuwe auto en uitkering hoeft tie ook niet meer te werken en bonus van hoeveel duizend was het om zijn huis in te richten 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Doorschieten is ook een vak. ;)
Deze man, ("ook al is het een moslim"), heeft die hufter aangereden om andere mensen te redden. Hij heeft dus mogelijk dure schade aan zijn auto opgelopen om mensenlevens te redden. Dan vind ik wel dat hij daarvoor schadeloos gesteld mag worden.
pi_164000410
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Doorschieten is ook een vak. ;)
Deze man, ("ook al is het een moslim"), heeft die hufter aangereden om andere mensen te redden. Hij heeft dus mogelijk dure schade aan zijn auto opgelopen om mensenlevens te redden. Dan vind ik wel dat hij daarvoor schadeloos gesteld mag worden.
Mee eens..
pi_164000521
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:43 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Mee eens..
Hopelijk is hij all-risk verzekerd. Het is natuurlijk niet bekend of het om een ouwe "Turkenbak" gaat, of om een mooie nieuwe. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')