Wel matig Engels voor een mogelijk toekomstig president.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Donald heeft blijkbaar ook geen zin meer in spellchecken.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 24-07-2016 om 13:20:58Looks to me like the Bernie people will fight. If not, there blood, sweat and tears was a total waist of time. Kaine stands for opposite! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-06-2016 om 19:17:49If you want to know about Hillary Clinton's honesty & judgment, ask the family of Ambassador Stevens. reageer retweet
Zorg in ieder geval dat de gehele familie op 1 lijn zit, anders krijg je dit soort pijnlijke reacties op je tweets...quote:"Als ambassadeur J. Christopher Stevens' moeder, maak ik bezwaar tegen het gebruik van zijn naam en zijn dood in Benghazi, Libië, door Donald Trumps campagne en de Republikeinse partij", schrijft ze. "Ik ben ervan overtuigd dat Chris niet had gewild dat zijn naam of de herinnering aan hem in die context wordt gebruikt."
http://nos.nl/artikel/211(...)zich-over-trump.html
Ach het zichzelf wijsmaken wat voor monster Hillary wel niet is is voor sommigen de manier om voor zichzelf goed te praten dat ze Trump steunen.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:14 schreef OMG het volgende:
Trump is met banden met de mafia uiteraard veel minder corrupt. En maar door blijven janken over wat emails.
Het verdonkeremanen van statistieken sinds eind jaren tachtig gaat nu ook een paar nadelige gevolgen voor de elites hebben. En de schaduwwerkelijkheid op de beurzen kunnen niet teveel met de echte werkelijkheid conflicteren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft er wel over nagedacht, ik ga bijna denken dat hij een kans maakt.
[..]
Bernie wil dat Debbie haar biezen pakt.quote:“I told you long time ago that the DNC was not running a fair operation, that they were supporting Secretary Clinton,” Sanders told ABC News’ George Stephanopoulos Sunday on “This Week.” “So what I suggested to be true six months ago turned out to be true.”
Sanders says he is “disappointed” by what the leaked emails show but “not shocked.”
“Our campaign was about revitalizing American democracy. I want to see that incorporated into the Democratic Party,” Sanders said. “And I don't believe that Debbie Wasserman Schultz is the person to be able to do that.”
Het is inderdaad een wat wanhopig verhaal allemaal om iets politiek te maken wat het niet zo is.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik moet onderhand ook gapen iedere keer dat er opnieuw wordt geneuzeld over wat onhandig verzonden emails
En dat allemaal omdat zijn grote held gewoon niet genoeg mensen wist te motiveren om op hem te stemmenquote:Op zondag 24 juli 2016 18:14 schreef OMG het volgende:
Trump is met banden met de mafia uiteraard veel minder corrupt. En maar door blijven janken over wat emails.
Dat soort 'schandalen' hangen al decennia rond de nekken van de Clintons. Tijdens het presidentschap van Bill was er 8 jaar lang totale hysterie in conservatieve media. Het ene na het andere fopschandaal passeerde toen de revue. De één nog gekker dan de ander. Whitewater, Vince Foster, Chinagate, Troopergate, Travelgate, Monica Lewinsky, Paula Jones, etc etc etc. Ik voorspel dat als Hillary president wordt de gekte van toen overtroffen gaat worden. Dan wordt Fox News een tweede Infowars (kanaal van complotgekkie Alex Jones).quote:Op zondag 24 juli 2016 19:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een wat wanhopig verhaal allemaal om iets politiek te maken wat het niet zo is.
Wat een standaardquote:Op zondag 24 juli 2016 17:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel.
De VS ligt er nog steeds dus zo'n ramp was het nu ook weer niet.
Kijk je sowieso FOX News?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat soort 'schandalen' hangen al decennia rond de nekken van de Clintons. Tijdens het presidentschap van Bill was er 8 jaar lang totale hysterie in conservatieve media. Het ene na het andere fopschandaal passeerde toen de revue. De één nog gekker dan de ander. Whitewater, Vince Foster, Chinagate, Troopergate, Travelgate, Monica Lewinsky, Paula Jones, etc etc etc. Ik voorspel dat als Hillary president wordt de gekte van toen overtroffen gaat worden. Dan wordt Fox News een tweede Infowars (kanaal van complotgekkie Alex Jones).
Twee weken geleden nog, toen ik in de VS zat. Was uiteraard de enige zender die op stond (hartje Louisiana).quote:
In het geval Bush waren die emails ook niet boeiend geweest. Die had wel spannendere dingen op zijn kerfstok.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een standaard
Als dit Bush was geweest had je heel anders gereageerd.
Prima zender volgens mij.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Twee weken geleden nog, toen ik in de VS zat. Was uiteraard de enige zender die op stond (hartje Louisiana).
Je meet gewoon duidelijk met twee maten. Omdat je pro Hillary bent is dit ineens niet erg.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In het geval Bush waren die emails ook niet boeiend geweest. Die had wel spannendere dingen op zijn kerfstok.
Het is theatraal, schurkt tegen propaganda aan. Wel lekkere presentatrices overigens, nondedju.quote:
Objectieve media bestaan niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is theatraal, schurkt tegen propaganda aan. Wel lekkere presentatrices overigens, nondedju.
Ik vind het gewoon geen redden om maar achter Trump aan te hollen. Ook niet als al zijn supporters doen alsof het heul heul erg is.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je meet gewoon duidelijk met twee maten. Omdat je pro Hillary bent is dit ineens niet erg.
Het is een duidelijke blijk van incompetentie en leugenachtigheid, een gevaarlijke mix.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen redden om maar achter Trump aan te hollen. Ook niet als al zijn supporters doen alsof het heul heul erg is.
Wellicht niet, maar er zijn wel degelijk gradaties.quote:
Trump is ook incompetent en leugenachtig en is ook nog eens lid van een kutpartij.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is een duidelijke blijk van incompetentie en leugenachtigheid, een gevaarlijke mix.
Je bent het dus met me eens over Hillary, mooi.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Trump is ook incompetent en leugenachtig en is ook nog eens lid van een kutpartij.
Natuurlijk is het een slechte reden om achter Trump aan te hollen, het is wel een goede reden om op geen van beide kandidaten te stemmen maar op een van de andere kandidaten. Als Trump dan de president zou worden (het is een soort van Forest Gump scenario maar dan minder goedaardigquote:Op zondag 24 juli 2016 20:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen redden om maar achter Trump aan te hollen. Ook niet als al zijn supporters doen alsof het heul heul erg is.
Wat zegt het over mevrouw Clinton dat we haar nu vergelijken met een schurk zoals Bush jr?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In het geval Bush waren die emails ook niet boeiend geweest. Die had wel spannendere dingen op zijn kerfstok.
Zij noemen dat show.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
En alle Amerikaanse media zijn theatraal.
Dat is schromelijk overdreven. Bush heeft wel de inval in Irak op zijn geweten hè. Clinton stemde ook voor maar was geen drijvende kracht achter die inval. Plus 9/11 wat in principe te voorkomen was geweest als Bush zijn prioriteiten op orde had en de mondiale financiele crisis, mede ingezet door Bush door huizenbezit aan te jagen om zijn herverkiezing veilig te stellen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat zegt het over mevrouw Clinton dat we haar nu vergelijken met een schurk zoals Bush jr?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |