Precies. Heb ze hetzelfde proberen te nemen, maar da's niet helemaal zo. Ach, ik hoor het maandag welquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik dacht even verschil te zien maar volgens mij komt dat doordat de 2 foto's niet even hoog zijn, je elleboog zit ook lager in week 35.
Ela heeft wel eens foto's transparant gemaakt en dan over elkaar heen gelegd, dan kun je het wel zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:59 schreef Quoi het volgende:
Precies. Heb ze hetzelfde proberen te nemen, maar da's niet helemaal zo. Ach, ik hoor het maandag wel
Maar dan nog moeten ze uit dezelfde hoek zijn genomen, niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ela heeft wel eens foto's transparant gemaakt en dan over elkaar heen gelegd, dan kun je het wel zien.
Hoog/laag kun je dan wel schuiven, neem je bijvoorbeeld je tetten als ijkpunt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:03 schreef Quoi het volgende:
Maar dan nog moeten ze uit dezelfde hoek zijn genomen, niet?
Ach zo.... Sja, ik geloof dat ik dan maar op gevoel af gaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hoog/laag kun je dan wel schuiven, neem je bijvoorbeeld je tetten als ijkpunt.
Met mij gaat het prima! Het enige wat ik van de zwangerschap merk is eerder buiten adem zijn bij traplopen, soms pijn in onderrug/bekken (was al een zwakke plek) enquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:33 schreef Quoi het volgende:
Ach zo.... Sja, ik geloof dat ik dan maar op gevoel af gaHoe gaat het met jou eigenlijk?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:03 schreef Burdie het volgende:
En het ziekenhuis wil een intake plannen, maar ik krijg steeds een lichte paniekaanval als ik aan bevallen en ziekenhuis denk. Ik wil nog wat langer blijven struisvogelen. Tot in november ofzo.
Alleen al je eerste zin (Nouja, vooruit, 2e in je post) is al reden om te bellen. Je maakt je zorgen. Doen hoor! Niet te lang met zorgen blijven lopen, je verloskundige is er voor jou en al je zorgen. Niet alleen voor de vaste controles.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:35 schreef Mies_poes het volgende:
Gaat het beter als je ligt, Fien?
Ik maak me een beetje zorgen. Sinds dinsdag voel ik de baby minder. Voorheen was ze super druk. Afgelopen dagen had ik af en toe een harde buik (voorheen nooit) en gisteravond ongeveer twee uur lang twee keer in tien minuten een harde buik. Anders nooit. Na twee uur was dat ongeveer voorbij. Sindsdien is de baby nog rustiger. Als ik al wat voel dan is het heel lichtjes heel diep onder in mijn buik.
Hoort dit verminderde gevoel gewoon bij de termijn en een ingedaalde baby of moet ik toch even de verloskundige bellen? Ik twijfel, wang voel haar dus wel, maar veel lichter en anders dan voorheen.
Dat is een inkoppertje waar maar 1 antwoord op is ... bellen!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:35 schreef Mies_poes het volgende:
Gaat het beter als je ligt, Fien?
Ik maak me een beetje zorgen. Sinds dinsdag voel ik de baby minder. Voorheen was ze super druk. Afgelopen dagen had ik af en toe een harde buik (voorheen nooit) en gisteravond ongeveer twee uur lang twee keer in tien minuten een harde buik. Anders nooit. Na twee uur was dat ongeveer voorbij. Sindsdien is de baby nog rustiger. Als ik al wat voel dan is het heel lichtjes heel diep onder in mijn buik.
Hoort dit verminderde gevoel gewoon bij de termijn en een ingedaalde baby of moet ik toch even de verloskundige bellen? Ik twijfel, wang voel haar dus wel, maar veel lichter en anders dan voorheen.
Ja, we hebben het er een aantal keer al over gehad maar het gevoel erbij wisselt steeds... Ik ben op het punt dat ik er wel vertrouwen in heb dat het goed komt als het vanzelf begint en ik niet hoef te worden ingeleid. Maar dat kan niemand garanderen natuurlijk. Ik denk wel dat ik dit keer evt langer dan 42 weken durf af te wachten, ik heb het gevoel daarin vorige keer heel erg (onnodig) voor het blok te zijn gezet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Je had je ervaringen van de vorige keer wel bespreekbaar gemaakt toch? Hoe is dat verder gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erover praten helpt en mijn vk's zijn heel lief, die gaan sowieso mee naar het zkh, ook als ik om welke reden dan ook medisch zou wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:34 schreef Mies_poes het volgende:
Jeetje Burdie, wat naar dat je zo'n nare ervaring hebt gehad de vorige keer. Hoop heel erg dat je het een plekje kunt geven voor de kleine zich aandient
Oh dat is wel een hele fijne gedachte, dat ze bij je zijn mocht je medisch worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Erover praten helpt en mijn vk's zijn heel lief, die gaan sowieso mee naar het zkh, ook als ik om welke reden dan ook medisch zou worden.
Hoe ver ben jij nu, is er nog genoeg tijd voor je buikbaby om te draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mies ik hoop dat je kindje nog gaat draaien.. In principe moet het kunnen als je zo links en rechts op internet wat bronnen raadpleegt. Ik denk dat ik me vanaf een week of 34 pas echt zorgen zou gaan maken. In 2 weken tijd kan nog een hoop gebeuren. Desalniettemin .. toitoitoi
![]()
De afgelopen keren lag buikbaby dwars, maar ik heb wel het gevoel dat ze inmiddels gedraaid is. Al moet ik zeggen dat ik dat dus heul niet bij mezelf kan voelen .. Ik zit weleens te prikken in mijn buik, maar ik kan echt geen kontje of beentje of hoofdje van elkaar onderscheiden.. Dus we zullen zien .. over 2 weekjes gaan we het horen
![]()
Mijn man kwam om 16 uur van het werk en *zucht steun zeur puf hijg hijg* want warm en slecht geslapen en weet ik het wat. Ik blij dat ie eindelijk thuis is .. zodat we de zorg en het gekibbel en de korte lontjes van B&D samen konden handelen ... Meent meneer dat ik dat nu ook nog wel even alleen af kan tot de kindjes naar bed gaan ofzo want hij ligt boven in bed.. Daar is het laatste woord nog niet over gezegd als ie straks wakker wordt
![]()
Op zich een zinnige strategie, want een mens lijdt het meest door het lijden dat men vreest. Moet je alleen wel je kop écht in het zand weten te houden tot de bevalling begint, en niet af en toe boven komen spieken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:16 schreef Burdie het volgende:
Ik heb steeds gedacht: kop in het zand, dan heb ik straks maar één dag hel en daarna weer genieten met mijn mooie gezinnetje. Maar naarmate het dichterbij komt, blijkt dat toch niet zo te werken.
Dat is wat ik ook wil zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:20 schreef BlueEyes het volgende:
Vervelend die gevoelens meiden, hoop dat er goed naar jullie gevoel geluisterd wordt en het goeie bevallingsverhalen gaan worden
Ja, dank jequote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:05 schreef WupWup het volgende:
Burdie, je weet waar je kunt aankloppen als het over je rechten gaat, hè? Wat betreft die groeiecho: er is niks mis met "bedankt voor je advies, maar ik maak geen gebruik van je aanbod." Zonodig herhalen
Dus die 1 dag hel draait dan, naarmate de UD dichterbij komt, om naar misschien wel meerdere dagen (psychische) helquote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:16 schreef Burdie het volgende:
Ik heb steeds gedacht: kop in het zand, dan heb ik straks maar één dag hel en daarna weer genieten met mijn mooie gezinnetje. Maar naarmate het dichterbij komt, blijkt dat toch niet zo te werken.
Nee!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:54 schreef Cygne het volgende:
Wij gaan zo toch maar even naar Utrecht. Vannacht ineens bloedverlies en pijn links in de buik. Ik trek dit zo slecht. In mijn geval is bloed altijd foute boel geweest, dus positief durf ik ook niet te zijn. Mn gezonde embryo.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:54 schreef Cygne het volgende:
Wij gaan zo toch maar even naar Utrecht. Vannacht ineens bloedverlies en pijn links in de buik. Ik trek dit zo slecht. In mijn geval is bloed altijd foute boel geweest, dus positief durf ik ook niet te zijn. Mn gezonde embryo.
Nee nee nee! Ik duim nog even wat harder voor je.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:54 schreef Cygne het volgende:
Bespreken met je vriend dat het lief is dat je mag blijven liggen, maar dat het weinig nut heeft als hij F. door het huis laat rennen en gillen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Cygne ik duim heel hard voor jullie!
Hier een k-nacht. Toen mocht ik blijven liggen en ging vriend eruit met F. Vriend ging dus zitten gamen en F. rende gillend door het huis. Alle deuren open en we wonen gelijkvloers. Dat slaapt echt heel fijn dus, not. Ik kom ondertussen echt slaap tekort en weet gewoon niet meer wanneer ik het bij moet houden. Overdag is het te warm, 's avonds kom ik niet in slaap door de warmte en 's ochtends is het me dus ook niet gegund. Ik ben een mega hormonster vandaag.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat fijn dat het op de goede plek zat! En wat fijn dat er meteen gekeken is, dat je meteen mocht komen. Ik hoop echt zo dat dit vruchtzakje jouw kindje gaat wordenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:50 schreef Cygne het volgende:
Weer thuis.
En het is geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. In de baarmoeder zat een vruchtzakje. Nog geen vruchtje te zien maar dat was prima voor nu zei de arts. Ook geen bloedingen te zien en ook geen bloedverlies meer. De pijn kwam van mn linker eierstok die flink opgezet was. Veel drinken en rustig aan doen dus.
Die bbz kwam wel weer even heel dichtbij. Was er flink verdrietig over.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat fijn dat het op de goede plek zat! En wat fijn dat er meteen gekeken is, dat je meteen mocht komen. Ik hoop echt zo dat dit vruchtzakje jouw kindje gaat worden
Kotsenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 04:21 schreef Quoi het volgende:
Bluezz, ik las 'kotsen'Ik kan je niet helpen. Ik lees geen woord tijdens al die maanden en al die zelfhulpboeken vind ik zó stom. Liggen onaangetast in de kast. Ofwel: zeer persoonlijk. Jullie vinden vast iets leuks of iemand anders heeft hier een suggestie
Ze laten je niet voor niets meten na een uur ipv direct.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:46 schreef Saarah het volgende:
Zijn er hier dames met ervaring met zwangerschapsdiabetes?
Ik vraag me iets af.![]()
Ik moet mijn waarden meten 1 uur na elke maaltijd en die moeten onder de 140 zitten (in Nederland liggen de waarden anders, ik denk dat 140 in Belgie overeenkomt met 7,8 in Nederland). Dat is bij mij altijd het geval in deze 4 dagen dat ik meet.
Nu, ik stel mezelf de vraag: is het alleen die waarde na één uur die telt? Maakt het niet uit dat je daarvoor te hoog zit?
Want zoals net, 3 kwartier na de maaltijd meet ik voor mezelf en had ik 161 (ik voel dit ook, door mijn maagoperatie merk ik meteen als ik te veel gegeten heb ofzo, dan voel ik mij tien - vijftien minuten niet goed). 1 uur na de maaltijd - dus mijn 'officiële waarde' - was mijn waarde wel weer goed: 129.
Moet ik met die waarde van 161 dan rekening houden? Of maakt die waarde niet uit, zolang het na één uur maar OK is?
Ik ga maandag eens bellen naar het ziekenhuis, maar ben er mijn kop over aan het breken.
Niet zo handig van die aio nee. Gelukkig dat ik een verpleegkundige kon aanspreken. Anders hadden we er de hele dag gezeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef marel88 het volgende:
Wat schrikken, Cygne! Maar wat fijn dat alles goed lijkt. Nu rustig verder broeden...
(En wat lomp van die afspraak, dat kan echt niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 23-07-2016 16:51:24 ]S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Onze kleine man werkte heel goed mee
Mooie plaatjes! Zie ik nou je naam op foto 2? (geen idee hoe je heet maar er staat een naam 😁).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne; wat fijn! Nog 36 wk stil zitten dus
[ Bericht 6% gewijzigd door Nouk84 op 23-07-2016 17:23:12 ]How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Jupquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooie plaatjes! Zie ik nou je naam op foto 2? (geen idee hoe je heet maar er staat een naam 😁).
Cygne; wat fijn! Nog 36 wk stil zitten dus
Heerlijk zeg! Hier heeft mijn moeder ook enorme nesteldrang omdat ik moet bevallen. En wij wonen hier sinds december en het hele huis hebben we compleet gestript en van binnen is alles helemaal af en super netjes en opgeruimd en schoon, maar de tuin daarintegen is drama. Maar ik heb dat dus compleet losgelaten maar m'n moeder houdt van tuinieren dus die heeft zich volledig op die tuin gestort. Nu is t best netjes geworden. Ideaal!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:57 schreef Mies_poes het volgende:
Gm, dat is wel een hele mooie echo zeg
Ik moest lachen om je geboorteplan, Quoi
Mijn vader en zijn vriendin waren hier net eten en hij vroeg hoe hij mij kan helpen met mijn nesteldrang. Twee jaar geleden zijn wij hier komen wonen en hebben nooit wat aan de tuin gedaan dus ding ziet er niet uit. Nu komt hij dinsdag om hem op te knappen en nieuwe planten te planten en dat allemaal terwijl ik een zwangerschapsmassage krijgzó fijn!
En woensdag komt mijn moeder helpen schoonmaken.
Vandaag samen met vriend wat genesteld, ook heel fijn
Dus ik ben weer even content :p
Oh wat heerlijk zeg! Jullie huis is dus echt helemaal super netjes en opgeruimdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:15 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Heerlijk zeg! Hier heeft mijn moeder ook enorme nesteldrang omdat ik moet bevallen. En wij wonen hier sinds december en het hele huis hebben we compleet gestript en van binnen is alles helemaal af en super netjes en opgeruimd en schoon, maar de tuin daarintegen is drama. Maar ik heb dat dus compleet losgelaten maar m'n moeder houdt van tuinieren dus die heeft zich volledig op die tuin gestort. Nu is t best netjes geworden. Ideaal!
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:15 schreef Quoi het volgende:
Hebben nu een pdfje waarop o.a. staat dat we graag willen dat onze zwartwitte kat de navelstreng doorbijt etc.
Ja exact ditquote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 03:28 schreef Fien10 het volgende:
Goh, behoor ik ook een keer tot de nachtploeg.![]()
Ik ga de krampen toch maar eens timen denk ik.
Vk al gebeld?quote:Op zondag 24 juli 2016 04:28 schreef Fien10 het volgende:
Krampen soms al om de minuut duren 30/40 seconden. Kan ze nog wel goed wegzuchten. Gaat onder de douche niet weg.
Onderweg naar het ziekenhuis aangezien we 3 kwartier moeten rijden. Weeen worden snel krachtiger.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 04:48 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Onderweg naar het ziekenhuis aangezien we 3 kwartier moeten rijden. Weeen worden snel krachtiger.
ja, ongetwijfeld, maar de speeltuin om de hoek vindt ze net zo leukquote:Op zondag 24 juli 2016 08:54 schreef Burdie het volgende:
Ooit wordt het beter, SQ! Tevens een fijn mantra.
Succes Fien.
Wij waren gisteren in de Efteling, zo leuk met een peuter. Mama in de rolstoel, dus is nu niet helemaal stuk (alsnog wel bijna helemaal
).
SQ, dat vindt ze echt al wel heel leuk hoor!
Met zo'n jong kind ga je idd voornamelijk voor jezelf, maar tot 4 jaar zijn ze ook gratisquote:Op zondag 24 juli 2016 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ongetwijfeld, maar de speeltuin om de hoek vindt ze net zo leukmauw slaapt nog 3-4 uur overdag en kan niet zo lang door, dan investeer ik dat geld liever over 1-2 jaar
Bedankt voor de tip! Heb nog een extra set beddengoed nodig nu we geen droger meer hebben.quote:Op zondag 24 juli 2016 09:08 schreef Fieder het volgende:
Hema heeft 20% korting op (waterdichte) moltons en ander beddengoed. Voor brekende vliezen en evt extra set voor de kraamhulp![]()
dat sowieso, maar voor mij is het dan weinig #genieten als mijn kind om 12:30 al compleet hysterisch ongenietbaar van vermoeidheid is. Ik zou dan nog eerder zonder haar gaanquote:Op zondag 24 juli 2016 09:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met zo'n jong kind ga je idd voornamelijk voor jezelf, maar tot 4 jaar zijn ze ook gratis.
Maar wij gingen sowieso al minimaal 1x per jaar.
Thanks! Meteen besteldquote:Op zondag 24 juli 2016 09:08 schreef Fieder het volgende:
Hema heeft 20% korting op (waterdichte) moltons en ander beddengoed. Voor brekende vliezen en evt extra set voor de kraamhulp![]()
Ik zag dat Mauw pas om 23.15u sliep. Op zaterdag is de Efteling tot middernacht open. Gewoon na haar dutje gaan dus en de hele avond doorfeesten daarquote:Op zondag 24 juli 2016 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat sowieso, maar voor mij is het dan weinig #genieten als mijn kind om 12:30 al compleet hysterisch ongenietbaar van vermoeidheid is. Ik zou dan nog eerder zonder haar gaanmijn kind kan dat gewoon nog niet zo goed. Geeft niks, komt vanzelf!
Bij ging t over met ca 18 weken.quote:Op zondag 24 juli 2016 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, niet zoals dit. Mijn energie is nooit meer hetzelfde geweest als in life1.0, da's absoluut waar, maar die hormonale moeheid is anders. Dikke opgezette ogen en zwalken na een nacht van acht uur slaap enzomaar goed, het gaat sowieso over
Veel plezier in de efteling! mijn kind is daar helaas nog net te jong voor om dat echt te kunnen waarderen. Efteling
Die energieboost is gewoon relatief: ten opzichte van het eerste trimester!quote:Op zondag 24 juli 2016 08:56 schreef Mies_poes het volgende:
Die moeheid in het begin vond ik ook zo niet leuk... Dan sliep ik negen uur en nog zo ongelooflijk MOE. Bij mij was het na 15 weken ongeveer over, maar die energieboost die daarna zou moeten komen heb ik nooit gehad.
Het hele idee van bevallenquote:Op zondag 24 juli 2016 11:00 schreef Quoi het volgende:
Ik heb juist zin om die te pakken! Wat schrok je af?
Er zijn ook kinderen die in de Efteling in de buggy slapenquote:Op zondag 24 juli 2016 11:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik zag dat Mauw pas om 23.15u sliep. Op zaterdag is de Efteling tot middernacht open. Gewoon na haar dutje gaan dus en de hele avond doorfeesten daar
Als ik rechtop kan staan gaat het (alles op oma-tempo hé), bukken ed moet ik voorzichtiger doen. Vaak gaan zitten, mezelf tegen houden om achter elkaar door te gaan. Nu lig ik ook alweer een tijdje. Ik heb alleen het idee dat baby ook veel harde buiken veroorzaakt. Druk kind.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:15 schreef Mies_poes het volgende:
Ach jullie hebben ook gelijkik zou precies hetzelfde tegen anderen zeggen, maar ben voor mezelf altijd wat strenger.
Molo, de vermoeidheid ging na de bevalling dus over? Ondanks nachtvoedingen?
Nazil, hoe gaat het met je harde buiken als je zo veel huishoudelijke klusjes doet? Zijn die onder controle?
Derde trimester voor Burdie en Vivi
Ja nooit verwacht dat ik nog in staat zou zijn de ramen te doen! En dinsdag gaan we poging tot shoppen in de stad drie kwartier verderop. Zo'n zin inquote:Op zondag 24 juli 2016 13:25 schreef Molo het volgende:
Best fijn he Nazil, zo'n verlof. En daar is het ook voor bedoeld, top dat je je beter voelt dan toen je nog werkte
Sjaak is tegenwoordig zo'n kindquote:Op zondag 24 juli 2016 12:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn ook kinderen die in de Efteling in de buggy slapen. Ooooh ik wou dat ik er dichter bij woonde
. (Is wel het plan en dan nemen we een abonnement.)
Nu heb ik ook zin in de eftelingquote:Op zondag 24 juli 2016 13:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak is tegenwoordig zo'n kindEerst sliep hij nooit in de buggy. En hij vindt de Efteling echt helemaal tof. Rennen naar de Paddestoelen en zwaaien naar alle poppen in Carnaval Festival. Iedere keer weer
Haha ja, naar aanleiding van jouw post had ik de site al gechecktquote:Op zondag 24 juli 2016 14:56 schreef Burdie het volgende:
Fien gefeliciteerd!
Rady, op tijd een rolstoel reserveren indien nodig.
ja hey app ns een foto 😁quote:Op zondag 24 juli 2016 22:18 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd Fien!![]()
Marjolijntje, je doet me twijfelen om niet alsnog snel een abo efteling te nemen! Wilde het eigenlijk in februari doen als peuter drie werd, maar dat is niet handig straks met verse puk...
Ondertussen groeit mn buik als een malle. Zelfs in mn werkkleding (zo'n niet flatterende witte jas) durven mensen al te vragen hoe ver ik ben. En schrikken vervolgens van het antwoord
quote:Op zondag 24 juli 2016 23:01 schreef Nazil het volgende:
Wij hebben even een uur gefietst met z'n tweeën. Heel romantisch pokemon vangen
Klopt, dat ben ikquote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef mignonne het volgende:
Burdievoor alle sores, volgens mij zag ik je aanmelding of niet?
t kwartje van je naam viel pas echt héél erg laatquote:
Goed! Zoals ik me nu lichamelijk voel kan ik nog wel 5 jaar doorlopen met deze zwangerschap, maar zó lang wil ik natuurlijk niet wachten op haar.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef mignonne het volgende:
Zo. Bijgelezen, ik loop ongeveer 600 topics achter.
SQ!!!!!hoeraaaaaa! wat leuk ♡
Burdievoor alle sores, volgens mij zag ik je aanmelding of niet?
Vivi hoe is het?![]()
verder hullo ik kom hier om wup te stalken
Ik voel me prima en geniet van de schopjes en iedereen doet aardig tegen je als ze kunnen zien dat je zwanger bent, dus het is momenteel geen opgave.quote:
Wij hebben hem in april vorig jaar gehaald, F is van juni. Als je per maand betaald (wat vaak net goedkoper is als de actie er is voor de eerste 3 maanden halve prijsquote:Op zondag 24 juli 2016 22:18 schreef WupWup het volgende:
Marjolijntje, je doet me twijfelen om niet alsnog snel een abo efteling te nemen! Wilde het eigenlijk in februari doen als peuter drie werd, maar dat is niet handig straks met verse puk...
Heerlijk! Ik vind het ook absurd om die dingen te moeten gaan missenquote:Op maandag 25 juli 2016 08:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik voel me prima en geniet van de schopjes en iedereen doet aardig tegen je als ze kunnen zien dat je zwanger bent, dus het is momenteel geen opgave.
Geniet van jullie weekje samen vrij!
Ik ben kapot van het wandelen en fietsenquote:Op maandag 25 juli 2016 09:28 schreef Radyhyn het volgende:
Twink
Marjo, Nazi en Uni lekker pokemon vangen! Nog veel speciale in de Efteling kunnen vangen? Gisteren heb ik ook ruim 5 km gelopen voor die krengenEn ik merk ook dat ik door het vele lopen veel minder last heb van mijn schaambot. Pokemon ftw.
Uni nog kunnen slapen?
fijn soempie! Ik heb dat dus ook. Bij de echo met 7+1 waren er vier van die plekken zichtbaar, afgelopen donderdag nog maar 1. Hopelijk blijft het bloeden wegquote:Op maandag 25 juli 2016 14:43 schreef Soempie het volgende:
Mooi Quoi.en wat een handige oplossing hebben jullie voor de kamer.
Hier hebben we een knipper gezien en ik ben ongeveer 7 weken en 4 dagen zwanger.Er waren twee vruchtzakken of holtes (?) te zien, waarvan er een leeg was. Dat verklaart de bloedingen.
da's geen garantie.. Bij mijn eerste braken de vliezen ook niet, maar bij de 2e wel. Maar dat was om 3.30 's nachts, dus heb ook niet met een matje hoeven slepen. Wij hadden trouwens ook geen zeiltje op het bed. (maar wel een nieuw matras gekocht die we pas na de (thuis)bevalling gingen gebruiken)quote:Op maandag 25 juli 2016 11:48 schreef angelatje het volgende:
Oké dan neem ik niets mee. Zou me ook erg ongemakkelijk voelen denk ik. Heb in de auto wel een handdoek liggen. Maar bij mijn eerste zijn mijn vliezen niet spontaan gebroken. Heb trouwens ook nog niks in bed liggen![]()
Die ademhaling klinkt bekend ja, zie ik ineens mijn buik heel snel heen en weer gaan
Jeetje, vier zelfs.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fijn soempie! Ik heb dat dus ook. Bij de echo met 7+1 waren er vier van die plekken zichtbaar, afgelopen donderdag nog maar 1. Hopelijk blijft het bloeden weg
Douchekruk al geprobeerd?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:18 schreef Quoi het volgende:
Soempie thanks en wat fijn van de goede echo!
Andere laatste loodjes: zijn jullie ook compleet uitgevloerd na het douchen? Ik word er zo flauw van, krijg hartkloppingen en moet minstens een half uur liggen. Even niks nu! Heerlijk dat mijn vriend thuis is.
He wat goed! Heb dit meteen besteld aangezien lang staan een opgave wordt. Meteen maar een bedtafel, badplank en spullen voor de thuisbevalling erbij besteldquote:Op maandag 25 juli 2016 16:09 schreef Moppert het volgende:
[..]
Douchekruk al geprobeerd?
[ afbeelding ]
Vaak hebben ze een heerlijk gedeelte waar je stuitje heel goed in past zonder druk. en bij de meeste zelfzorg winkels gratis af te halen of te laten bezorgen.
Haha, ik ben bijna 20 weken en ik heb beide dingen die jij noemt nog totaal niet geregeldquote:Op maandag 25 juli 2016 17:36 schreef Tinos85 het volgende:
Vandaag weer langs de verloskundige, morgen 22 weken. Geen bijzonderheden maar toch mooi om het hartje weer te horen![]()
Verder begint de babykamer al goed af te komen en hebben we de kinderopvang geregeld.
Toch nog steeds spannend allemaal maar het wordt steeds 'echter'.
Vooral de kinderopvang was hier toch wel een dingetje. Nu waren we op tijd om de opvang te starten in maart, maar veel langer hadden we niet moeten wachten.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Haha, ik ben bijna 20 weken en ik heb beide dingen die jij noemt nog totaal niet geregeld![]()
![]()
Misschien toch maar eens mee aan de slag
Ik woon daar ook, gemeente Velsen, en hier zijn geen wachtlijstenquote:Op maandag 25 juli 2016 20:35 schreef Ooi86 het volgende:
Nou, ik woon hartje randstad (in de driehoek alkmaar-haarlem-amsterdam) dus het is hier vast niet heel rustig![]()
Ik sla maar eens aan het google-en. Hoe hebben jullie eigenlijk een opvang uitgekozen?
Ik heb pas sinds week 29 een bedjequote:Op maandag 25 juli 2016 19:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Haha, ik ben bijna 20 weken en ik heb beide dingen die jij noemt nog totaal niet geregeld![]()
![]()
Misschien toch maar eens mee aan de slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |