ja hey app ns een foto 😁quote:Op zondag 24 juli 2016 22:18 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd Fien!![]()
Marjolijntje, je doet me twijfelen om niet alsnog snel een abo efteling te nemen! Wilde het eigenlijk in februari doen als peuter drie werd, maar dat is niet handig straks met verse puk...
Ondertussen groeit mn buik als een malle. Zelfs in mn werkkleding (zo'n niet flatterende witte jas) durven mensen al te vragen hoe ver ik ben. En schrikken vervolgens van het antwoord
quote:Op zondag 24 juli 2016 23:01 schreef Nazil het volgende:
Wij hebben even een uur gefietst met z'n tweeën. Heel romantisch pokemon vangen
Klopt, dat ben ikquote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef mignonne het volgende:
Burdievoor alle sores, volgens mij zag ik je aanmelding of niet?
t kwartje van je naam viel pas echt héél erg laatquote:
Goed! Zoals ik me nu lichamelijk voel kan ik nog wel 5 jaar doorlopen met deze zwangerschap, maar zó lang wil ik natuurlijk niet wachten op haar.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef mignonne het volgende:
Zo. Bijgelezen, ik loop ongeveer 600 topics achter.
SQ!!!!!hoeraaaaaa! wat leuk ♡
Burdievoor alle sores, volgens mij zag ik je aanmelding of niet?
Vivi hoe is het?![]()
verder hullo ik kom hier om wup te stalken
Ik voel me prima en geniet van de schopjes en iedereen doet aardig tegen je als ze kunnen zien dat je zwanger bent, dus het is momenteel geen opgave.quote:
Wij hebben hem in april vorig jaar gehaald, F is van juni. Als je per maand betaald (wat vaak net goedkoper is als de actie er is voor de eerste 3 maanden halve prijsquote:Op zondag 24 juli 2016 22:18 schreef WupWup het volgende:
Marjolijntje, je doet me twijfelen om niet alsnog snel een abo efteling te nemen! Wilde het eigenlijk in februari doen als peuter drie werd, maar dat is niet handig straks met verse puk...
Heerlijk! Ik vind het ook absurd om die dingen te moeten gaan missenquote:Op maandag 25 juli 2016 08:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik voel me prima en geniet van de schopjes en iedereen doet aardig tegen je als ze kunnen zien dat je zwanger bent, dus het is momenteel geen opgave.
Geniet van jullie weekje samen vrij!
Ik ben kapot van het wandelen en fietsenquote:Op maandag 25 juli 2016 09:28 schreef Radyhyn het volgende:
Twink
Marjo, Nazi en Uni lekker pokemon vangen! Nog veel speciale in de Efteling kunnen vangen? Gisteren heb ik ook ruim 5 km gelopen voor die krengenEn ik merk ook dat ik door het vele lopen veel minder last heb van mijn schaambot. Pokemon ftw.
Uni nog kunnen slapen?
fijn soempie! Ik heb dat dus ook. Bij de echo met 7+1 waren er vier van die plekken zichtbaar, afgelopen donderdag nog maar 1. Hopelijk blijft het bloeden wegquote:Op maandag 25 juli 2016 14:43 schreef Soempie het volgende:
Mooi Quoi.en wat een handige oplossing hebben jullie voor de kamer.
Hier hebben we een knipper gezien en ik ben ongeveer 7 weken en 4 dagen zwanger.Er waren twee vruchtzakken of holtes (?) te zien, waarvan er een leeg was. Dat verklaart de bloedingen.
da's geen garantie.. Bij mijn eerste braken de vliezen ook niet, maar bij de 2e wel. Maar dat was om 3.30 's nachts, dus heb ook niet met een matje hoeven slepen. Wij hadden trouwens ook geen zeiltje op het bed. (maar wel een nieuw matras gekocht die we pas na de (thuis)bevalling gingen gebruiken)quote:Op maandag 25 juli 2016 11:48 schreef angelatje het volgende:
Oké dan neem ik niets mee. Zou me ook erg ongemakkelijk voelen denk ik. Heb in de auto wel een handdoek liggen. Maar bij mijn eerste zijn mijn vliezen niet spontaan gebroken. Heb trouwens ook nog niks in bed liggen![]()
Die ademhaling klinkt bekend ja, zie ik ineens mijn buik heel snel heen en weer gaan
Jeetje, vier zelfs.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fijn soempie! Ik heb dat dus ook. Bij de echo met 7+1 waren er vier van die plekken zichtbaar, afgelopen donderdag nog maar 1. Hopelijk blijft het bloeden weg
Douchekruk al geprobeerd?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:18 schreef Quoi het volgende:
Soempie thanks en wat fijn van de goede echo!
Andere laatste loodjes: zijn jullie ook compleet uitgevloerd na het douchen? Ik word er zo flauw van, krijg hartkloppingen en moet minstens een half uur liggen. Even niks nu! Heerlijk dat mijn vriend thuis is.
He wat goed! Heb dit meteen besteld aangezien lang staan een opgave wordt. Meteen maar een bedtafel, badplank en spullen voor de thuisbevalling erbij besteldquote:Op maandag 25 juli 2016 16:09 schreef Moppert het volgende:
[..]
Douchekruk al geprobeerd?
[ afbeelding ]
Vaak hebben ze een heerlijk gedeelte waar je stuitje heel goed in past zonder druk. en bij de meeste zelfzorg winkels gratis af te halen of te laten bezorgen.
Haha, ik ben bijna 20 weken en ik heb beide dingen die jij noemt nog totaal niet geregeldquote:Op maandag 25 juli 2016 17:36 schreef Tinos85 het volgende:
Vandaag weer langs de verloskundige, morgen 22 weken. Geen bijzonderheden maar toch mooi om het hartje weer te horen![]()
Verder begint de babykamer al goed af te komen en hebben we de kinderopvang geregeld.
Toch nog steeds spannend allemaal maar het wordt steeds 'echter'.
Vooral de kinderopvang was hier toch wel een dingetje. Nu waren we op tijd om de opvang te starten in maart, maar veel langer hadden we niet moeten wachten.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Haha, ik ben bijna 20 weken en ik heb beide dingen die jij noemt nog totaal niet geregeld![]()
![]()
Misschien toch maar eens mee aan de slag
Ik woon daar ook, gemeente Velsen, en hier zijn geen wachtlijstenquote:Op maandag 25 juli 2016 20:35 schreef Ooi86 het volgende:
Nou, ik woon hartje randstad (in de driehoek alkmaar-haarlem-amsterdam) dus het is hier vast niet heel rustig![]()
Ik sla maar eens aan het google-en. Hoe hebben jullie eigenlijk een opvang uitgekozen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |