abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163994290
Ik heb ook nergens een lekmatje gehad en meegenomen (zelfs mn bed gokte ik er op zonder bescherming)
pi_163994552
Mijn man heeft wel handdoeken en vuilniszakken in de auto liggen voor als we naar het ziekenhuis gaan :D
Maar ik neem zelf nergens wat mee naar toe.
En ook de vluchtkoffer of het mapje van de vk gaat nergens mee maar toe :@

Ik zou man ook vanavond nog naar de bouwmarkt hebben gestuurd angelatje :7 dat soort dingen wil je nu gewoon klaar hebben

Soempie succes :*
pi_163994565
Tot nu toe neem ik ook nooit iets mee. Als ik volgende week nog niet aan het bevallen ben en naar de verjaardag van mijn nichtje ga neem ik denk ik wel de vluchtkoffer mee in de auto. En matjes om op te zitten in de auto :P. Het is toch een stukje rijden en je weet maar nooit enzo.
pi_163994620
Meld :) ik had net wat krampjes, ik hoop dat het indalen was. L lag met deze termijn allang vast, ik vind het maar raar

Ik neem ook niks mee eigenlijk, heb niet het gevoel dat dat nodig is, geen idee waarom :D

Twinkle :*

Soempie succes!
pi_163994698
Wie zei dat nou laatst dat ze het gevoel had dat de baby heel snel ademt? Ik heb dat nou ook een paar keer gehad echt heel gek gevoel dat je buik zo op en neer gaat alsof je kleintje een marathon heeft gelopen :?

Ik ga het dadelijk ook wel weer missen al die bewegingen O+
pi_163994917
Ja dat zei ik! Het lijken echt ademhalingsoefeningen O+
  maandag 25 juli 2016 @ 11:28:22 #257
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163994966
Ik weet wel dat onze babs op de 30w echo al aan het oefenen was met ademen :P
pi_163995398
Oké dan neem ik niets mee. Zou me ook erg ongemakkelijk voelen denk ik. Heb in de auto wel een handdoek liggen. Maar bij mijn eerste zijn mijn vliezen niet spontaan gebroken. Heb trouwens ook nog niks in bed liggen :D

Die ademhaling klinkt bekend ja, zie ik ineens mijn buik heel snel heen en weer gaan O+
pi_163995991
Succes soempie! :*
  maandag 25 juli 2016 @ 12:22:49 #260
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163996064
Ons kind rammelt er bijna uit nu de babykamer vorm en sfeer begint te krijgen. Kijk nou! O+ OUD / Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 71
  maandag 25 juli 2016 @ 12:28:03 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163996146
Soempie succes!

Ik zou ook geen zeiltje oid meenemen (ja misschien in de auto). Wel de ziekenhuistas en zwangerschapskaart.

Onze poets heeft net aangegeven dat ze wegens gezondheidsredenen moet stoppen met werken. En ik vond het juist zo heerlijk als ze kwam, nu moeten we weer op zoek... -O-.

Ik krijg wel vandaag allerlei kleine klusjes gedaan dus dat is wel weer fijn :).
KuikenGuppy
pi_163996215
Zo, weer in NL met 3G dus ik ga even spuit 11-en:

Gefeliciteerd Fien, wat geweldig dat het zo goed is gegaan! Een goeie kraamtijd gewenst!

Succes Soempie, spannend!

En nooit een matje/handdoek meegehad hoor, de eerste twee zwangerschappen. En ook niet nodig gehad :)

@Fieder, mijn kinders zijn allebei nooit ingedaald. Vond dat ook wel raar, maar mijn moeder herkende het ook. Bij de eerste bevalling (die 30 u duurde) was ze na 8 u weeën alleen nog maar ingedaald. Bij de tweede bevalling zag ik met een weer niet ingedaald kind de bui al hangen maar had ik na 1,5 u weeën al 3 cm ontsluiting. En mijn bevallingen startten ook niet met gebroken vliezen dus nooit hoeven liggen! Zegt niks, komt vast goed...

Oh, en ik word zo blij van jullie "verder in de zwangerschap-verhalen"! Kan ik lekker voorpret bij hebben! Volgende week eindelijk termijnecho, hopelijk dan nog steeds alles goed O+
pi_163996463
Hier weer terug van de vk. De kleine is nu helemaal ingedaald *O* dat voelen of de baby ingedaald is vind ik trouwens niet zo'n pretje :X

Jammer van je poets burdie! Ik wil ook zo graag een poets, maar gaat helaas financieel nog even niet -O- en het halve huis ligt nog uit elkaar, dat kun je zo'n mens ook niet aan doen :+
pi_163996591
Ik neem geen handdoek of matje mee hoor als ik weg ga.. Heb wel een matje in bed liggen voor de zekerheid.
Kaart van de vk staat niks bijzonders op hier, alleen maar mijn afspraken :P dus die neem ik ook niet mee. Vluchttas ook nog niet ingepakt :@
Denk dat ik een lijstje maak voor vriend wat erin moet als we weg moeten, kan die het bij elkaar zoeken op het moment dat het nodig is. Ik heb er echt geen zin in nu om dat te pakken..
Wil wel nog een tas voor F. klaar zetten, de kans dat zij weg gaat tijdens de bevalling is veel groter :P

Psych was weer ff fijn, weer een beetje kunnen relativeren. Volgende week nog een afspraak en dan pas na de bevalling weer. Maf hoor.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163996595
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 09:28 schreef Radyhyn het volgende:
Twink :*

Marjo, Nazi en Uni lekker pokemon vangen! Nog veel speciale in de Efteling kunnen vangen? Gisteren heb ik ook ruim 5 km gelopen voor die krengen :D En ik merk ook dat ik door het vele lopen veel minder last heb van mijn schaambot. Pokemon ftw.

Uni nog kunnen slapen?
Ik ben kapot van het wandelen en fietsen :D maar ja als het zo benauwd is binnen is buiten een beter idee maar daar is geen bed :7. Ik hoop maar dat het wel iets voor m'n spierkrachtbehoud doet.
Niet echt geslapen nee, vanaf 4u elk (half)uur bezweet en bonzend wakker.
pi_163996883
:W

Gefeliciteerd Fien! *O* Wat moet het heerlijk zijn dat alles zo goed is gegaan. O+

Soempie, succes! Hopelijk is alles goed.

Een matje overal mee naartoe, ben je gek. :D Ik achtte de kans minimaal dat het zou beginnen met gebroken vliezen en zelfs toen de weeën gestart waren heb ik nooit gedacht dat ik nu toch echt wel een matje moest pakken. _O- Een vriendin van mij zat er vanaf 37 weken constant op, vond het toch een apart gezicht hoor. :P

Balen van de poets Burd. -O- Altijd vervelend als je halsoverkop op zoek moet naar iets nieuws.

Wij gaan vanmiddag even naar het hartjesluisterinloopspreekuur ( 8-) ), zo fijn dat mijn vk dat nu heeft. Als alles nog goed is vertellen we het nieuws deze week aan vrienden en familie. We hebben bewust vrij lang gewacht (vorige keer al met 6 weken verteld) omdat we er eerst zelf van wilden genieten. O+ Ik ben benieuwd naar de hoofden als ik zeg dat ik al ruim 13 weken ben. :D

Verder gaat het hier so-so. De nachten zijn onverminderd ruk en doordat dreumes ziekjes is en kiezen krijgt is ze nu zowel overdag als 's nachts heel jengelig en sneu en ik trek dat zwanger niet zo goed. :@ Gelukkig is man nog 2 weken thuis nu. :)
  maandag 25 juli 2016 @ 13:12:48 #267
409579 LuDann
All the way
pi_163997000
SQ, wat leuk dat je in de OP staat! Gefeliciteerd! *O*

Fien, wat een heerlijke bevalling zo te horen. Verse baby, van harte! *O*
pi_163998202
Angelatje *O* voor de ingedaalde baby!
Burdie, wat ruk van je schoonmaakhulp -O- Het lijkt me zo ideaal om een schoonmaakhulp te hebben als je kleintjes hebt. Rot dat je nu weer opnieuw op zoek moet. Vind het maar lastig, wanneer vertrouw je iemand zo erg dat je die wel even je hele huis laat schoonmaken :@ of zijn dat mijn vertrouwensissues? :P
Selvaria, fijn he, zo'n hartjesspreekuur? Heeft mijn verloskundige ook en heb ik als heel fijn ervaren in de eerste onzekere weken.

Ik voelde me vanmorgen zo stijf en heb weer erg pijnlijke heupen, terwijl dat vorige week even weg was -O- dacht dat het goed zou zijn om een stukje te lopen, maar het zag er echt niet uit, was zo enorm aan het waggelen. Maar ik heb nu wel de postzegels voor het geboortekaartje binnen *O*
En dan vraagt schoonmoeder ook nog even of ik even een uur (in totaal) wil rijden om in een speciale winkel een zak meel voor haar te kopen (voor haar is het drie uur rijden). Ik ben al blij als ik op een dag tien minuten kan lopen dus wat denk je zelf 8)7
pi_163998661
Wij wilden eerst geen geboortekaartjes doen. Nu twijfelen we een beetje, ik heb alleen niet alle adressen dus had aan mijn moeder adressen gevraagd. Gaat ze zich er nu mee bemoeien naar wie ik allemaal nog meer moet sturen, nou dat maken we zelf wel uit }:| Mensen die ik nooit zie en waar ik nooit wat van hoor, hoeven m.i. geen kaart te ontvangen.

Net is de ondersteek bezorgd. Nu mag ik pas echt bevallen :+
  maandag 25 juli 2016 @ 14:43:43 #270
30252 Soempie
Procreating
pi_163999066
Mooi Quoi. O+ en wat een handige oplossing hebben jullie voor de kamer.

Hier hebben we een knipper gezien en ik ben ongeveer 7 weken en 4 dagen zwanger. :) Er waren twee vruchtzakken of holtes (?) te zien, waarvan er een leeg was. Dat verklaart de bloedingen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 25 juli 2016 @ 14:47:27 #271
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163999124
Jeeeh dat is goed nieuws Soemp! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 25 juli 2016 @ 14:48:15 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_163999139
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:43 schreef Soempie het volgende:
Mooi Quoi. O+ en wat een handige oplossing hebben jullie voor de kamer.

Hier hebben we een knipper gezien en ik ben ongeveer 7 weken en 4 dagen zwanger. :) Er waren twee vruchtzakken of holtes (?) te zien, waarvan er een leeg was. Dat verklaart de bloedingen.
fijn soempie! Ik heb dat dus ook. Bij de echo met 7+1 waren er vier van die plekken zichtbaar, afgelopen donderdag nog maar 1. Hopelijk blijft het bloeden weg :*
disclaimer
  maandag 25 juli 2016 @ 14:49:17 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_163999154
Ik liep net alweer met maandverband naar de wc omdat ik dacht dat ik het voelde lopen. Was niet zo, maar echt wat een mindfuck ook :')
disclaimer
pi_163999171
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:48 schreef angelatje het volgende:
Oké dan neem ik niets mee. Zou me ook erg ongemakkelijk voelen denk ik. Heb in de auto wel een handdoek liggen. Maar bij mijn eerste zijn mijn vliezen niet spontaan gebroken. Heb trouwens ook nog niks in bed liggen :D

Die ademhaling klinkt bekend ja, zie ik ineens mijn buik heel snel heen en weer gaan O+
da's geen garantie.. Bij mijn eerste braken de vliezen ook niet, maar bij de 2e wel. Maar dat was om 3.30 's nachts, dus heb ook niet met een matje hoeven slepen. Wij hadden trouwens ook geen zeiltje op het bed. (maar wel een nieuw matras gekocht die we pas na de (thuis)bevalling gingen gebruiken)
pi_163999815
Soempie goed nieuws *O*

Miezziej fijn zulke bemoeials :')
lekker je eigen ding doen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')