ja hey app ns een foto 😁quote:Op zondag 24 juli 2016 22:18 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd Fien!![]()
Marjolijntje, je doet me twijfelen om niet alsnog snel een abo efteling te nemen! Wilde het eigenlijk in februari doen als peuter drie werd, maar dat is niet handig straks met verse puk...
Ondertussen groeit mn buik als een malle. Zelfs in mn werkkleding (zo'n niet flatterende witte jas) durven mensen al te vragen hoe ver ik ben. En schrikken vervolgens van het antwoord
quote:Op zondag 24 juli 2016 23:01 schreef Nazil het volgende:
Wij hebben even een uur gefietst met z'n tweeën. Heel romantisch pokemon vangen
Klopt, dat ben ikquote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef mignonne het volgende:
Burdievoor alle sores, volgens mij zag ik je aanmelding of niet?
t kwartje van je naam viel pas echt héél erg laatquote:
Goed! Zoals ik me nu lichamelijk voel kan ik nog wel 5 jaar doorlopen met deze zwangerschap, maar zó lang wil ik natuurlijk niet wachten op haar.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef mignonne het volgende:
Zo. Bijgelezen, ik loop ongeveer 600 topics achter.
SQ!!!!!hoeraaaaaa! wat leuk ♡
Burdievoor alle sores, volgens mij zag ik je aanmelding of niet?
Vivi hoe is het?![]()
verder hullo ik kom hier om wup te stalken
Ik voel me prima en geniet van de schopjes en iedereen doet aardig tegen je als ze kunnen zien dat je zwanger bent, dus het is momenteel geen opgave.quote:
Wij hebben hem in april vorig jaar gehaald, F is van juni. Als je per maand betaald (wat vaak net goedkoper is als de actie er is voor de eerste 3 maanden halve prijsquote:Op zondag 24 juli 2016 22:18 schreef WupWup het volgende:
Marjolijntje, je doet me twijfelen om niet alsnog snel een abo efteling te nemen! Wilde het eigenlijk in februari doen als peuter drie werd, maar dat is niet handig straks met verse puk...
Heerlijk! Ik vind het ook absurd om die dingen te moeten gaan missenquote:Op maandag 25 juli 2016 08:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik voel me prima en geniet van de schopjes en iedereen doet aardig tegen je als ze kunnen zien dat je zwanger bent, dus het is momenteel geen opgave.
Geniet van jullie weekje samen vrij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |