quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat fijn dat het op de goede plek zat! En wat fijn dat er meteen gekeken is, dat je meteen mocht komen. Ik hoop echt zo dat dit vruchtzakje jouw kindje gaat worden
Kotsenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 04:21 schreef Quoi het volgende:
Bluezz, ik las 'kotsen'Ik kan je niet helpen. Ik lees geen woord tijdens al die maanden en al die zelfhulpboeken vind ik zó stom. Liggen onaangetast in de kast. Ofwel: zeer persoonlijk. Jullie vinden vast iets leuks of iemand anders heeft hier een suggestie
Ze laten je niet voor niets meten na een uur ipv direct.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:46 schreef Saarah het volgende:
Zijn er hier dames met ervaring met zwangerschapsdiabetes?
Ik vraag me iets af.![]()
Ik moet mijn waarden meten 1 uur na elke maaltijd en die moeten onder de 140 zitten (in Nederland liggen de waarden anders, ik denk dat 140 in Belgie overeenkomt met 7,8 in Nederland). Dat is bij mij altijd het geval in deze 4 dagen dat ik meet.
Nu, ik stel mezelf de vraag: is het alleen die waarde na één uur die telt? Maakt het niet uit dat je daarvoor te hoog zit?
Want zoals net, 3 kwartier na de maaltijd meet ik voor mezelf en had ik 161 (ik voel dit ook, door mijn maagoperatie merk ik meteen als ik te veel gegeten heb ofzo, dan voel ik mij tien - vijftien minuten niet goed). 1 uur na de maaltijd - dus mijn 'officiële waarde' - was mijn waarde wel weer goed: 129.
Moet ik met die waarde van 161 dan rekening houden? Of maakt die waarde niet uit, zolang het na één uur maar OK is?
Ik ga maandag eens bellen naar het ziekenhuis, maar ben er mijn kop over aan het breken.
Niet zo handig van die aio nee. Gelukkig dat ik een verpleegkundige kon aanspreken. Anders hadden we er de hele dag gezeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef marel88 het volgende:
Wat schrikken, Cygne! Maar wat fijn dat alles goed lijkt. Nu rustig verder broeden...
(En wat lomp van die afspraak, dat kan echt niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 23-07-2016 16:51:24 ]S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Onze kleine man werkte heel goed mee
Mooie plaatjes! Zie ik nou je naam op foto 2? (geen idee hoe je heet maar er staat een naam 😁).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne; wat fijn! Nog 36 wk stil zitten dus
[ Bericht 6% gewijzigd door Nouk84 op 23-07-2016 17:23:12 ]How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Jupquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooie plaatjes! Zie ik nou je naam op foto 2? (geen idee hoe je heet maar er staat een naam 😁).
Cygne; wat fijn! Nog 36 wk stil zitten dus
Heerlijk zeg! Hier heeft mijn moeder ook enorme nesteldrang omdat ik moet bevallen. En wij wonen hier sinds december en het hele huis hebben we compleet gestript en van binnen is alles helemaal af en super netjes en opgeruimd en schoon, maar de tuin daarintegen is drama. Maar ik heb dat dus compleet losgelaten maar m'n moeder houdt van tuinieren dus die heeft zich volledig op die tuin gestort. Nu is t best netjes geworden. Ideaal!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:57 schreef Mies_poes het volgende:
Gm, dat is wel een hele mooie echo zeg
Ik moest lachen om je geboorteplan, Quoi
Mijn vader en zijn vriendin waren hier net eten en hij vroeg hoe hij mij kan helpen met mijn nesteldrang. Twee jaar geleden zijn wij hier komen wonen en hebben nooit wat aan de tuin gedaan dus ding ziet er niet uit. Nu komt hij dinsdag om hem op te knappen en nieuwe planten te planten en dat allemaal terwijl ik een zwangerschapsmassage krijgzó fijn!
En woensdag komt mijn moeder helpen schoonmaken.
Vandaag samen met vriend wat genesteld, ook heel fijn
Dus ik ben weer even content :p
Oh wat heerlijk zeg! Jullie huis is dus echt helemaal super netjes en opgeruimdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:15 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Heerlijk zeg! Hier heeft mijn moeder ook enorme nesteldrang omdat ik moet bevallen. En wij wonen hier sinds december en het hele huis hebben we compleet gestript en van binnen is alles helemaal af en super netjes en opgeruimd en schoon, maar de tuin daarintegen is drama. Maar ik heb dat dus compleet losgelaten maar m'n moeder houdt van tuinieren dus die heeft zich volledig op die tuin gestort. Nu is t best netjes geworden. Ideaal!
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:15 schreef Quoi het volgende:
Hebben nu een pdfje waarop o.a. staat dat we graag willen dat onze zwartwitte kat de navelstreng doorbijt etc.
Ja exact ditquote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 03:28 schreef Fien10 het volgende:
Goh, behoor ik ook een keer tot de nachtploeg.![]()
Ik ga de krampen toch maar eens timen denk ik.
Vk al gebeld?quote:Op zondag 24 juli 2016 04:28 schreef Fien10 het volgende:
Krampen soms al om de minuut duren 30/40 seconden. Kan ze nog wel goed wegzuchten. Gaat onder de douche niet weg.
Onderweg naar het ziekenhuis aangezien we 3 kwartier moeten rijden. Weeen worden snel krachtiger.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2016 04:48 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Onderweg naar het ziekenhuis aangezien we 3 kwartier moeten rijden. Weeen worden snel krachtiger.
ja, ongetwijfeld, maar de speeltuin om de hoek vindt ze net zo leukquote:Op zondag 24 juli 2016 08:54 schreef Burdie het volgende:
Ooit wordt het beter, SQ! Tevens een fijn mantra.
Succes Fien.
Wij waren gisteren in de Efteling, zo leuk met een peuter. Mama in de rolstoel, dus is nu niet helemaal stuk (alsnog wel bijna helemaal
).
SQ, dat vindt ze echt al wel heel leuk hoor!
Met zo'n jong kind ga je idd voornamelijk voor jezelf, maar tot 4 jaar zijn ze ook gratisquote:Op zondag 24 juli 2016 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ongetwijfeld, maar de speeltuin om de hoek vindt ze net zo leukmauw slaapt nog 3-4 uur overdag en kan niet zo lang door, dan investeer ik dat geld liever over 1-2 jaar
Bedankt voor de tip! Heb nog een extra set beddengoed nodig nu we geen droger meer hebben.quote:Op zondag 24 juli 2016 09:08 schreef Fieder het volgende:
Hema heeft 20% korting op (waterdichte) moltons en ander beddengoed. Voor brekende vliezen en evt extra set voor de kraamhulp![]()
dat sowieso, maar voor mij is het dan weinig #genieten als mijn kind om 12:30 al compleet hysterisch ongenietbaar van vermoeidheid is. Ik zou dan nog eerder zonder haar gaanquote:Op zondag 24 juli 2016 09:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met zo'n jong kind ga je idd voornamelijk voor jezelf, maar tot 4 jaar zijn ze ook gratis.
Maar wij gingen sowieso al minimaal 1x per jaar.
Thanks! Meteen besteldquote:Op zondag 24 juli 2016 09:08 schreef Fieder het volgende:
Hema heeft 20% korting op (waterdichte) moltons en ander beddengoed. Voor brekende vliezen en evt extra set voor de kraamhulp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |