SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 23-07-2016 16:51:24 ]S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Onze kleine man werkte heel goed mee
Mooie plaatjes! Zie ik nou je naam op foto 2? (geen idee hoe je heet maar er staat een naam 😁).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne; wat fijn! Nog 36 wk stil zitten dus
[ Bericht 6% gewijzigd door Nouk84 op 23-07-2016 17:23:12 ]How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Jupquote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooie plaatjes! Zie ik nou je naam op foto 2? (geen idee hoe je heet maar er staat een naam 😁).
Cygne; wat fijn! Nog 36 wk stil zitten dus
Heerlijk zeg! Hier heeft mijn moeder ook enorme nesteldrang omdat ik moet bevallen. En wij wonen hier sinds december en het hele huis hebben we compleet gestript en van binnen is alles helemaal af en super netjes en opgeruimd en schoon, maar de tuin daarintegen is drama. Maar ik heb dat dus compleet losgelaten maar m'n moeder houdt van tuinieren dus die heeft zich volledig op die tuin gestort. Nu is t best netjes geworden. Ideaal!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:57 schreef Mies_poes het volgende:
Gm, dat is wel een hele mooie echo zeg
Ik moest lachen om je geboorteplan, Quoi
Mijn vader en zijn vriendin waren hier net eten en hij vroeg hoe hij mij kan helpen met mijn nesteldrang. Twee jaar geleden zijn wij hier komen wonen en hebben nooit wat aan de tuin gedaan dus ding ziet er niet uit. Nu komt hij dinsdag om hem op te knappen en nieuwe planten te planten en dat allemaal terwijl ik een zwangerschapsmassage krijgzó fijn!
En woensdag komt mijn moeder helpen schoonmaken.
Vandaag samen met vriend wat genesteld, ook heel fijn
Dus ik ben weer even content :p
Oh wat heerlijk zeg! Jullie huis is dus echt helemaal super netjes en opgeruimdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:15 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Heerlijk zeg! Hier heeft mijn moeder ook enorme nesteldrang omdat ik moet bevallen. En wij wonen hier sinds december en het hele huis hebben we compleet gestript en van binnen is alles helemaal af en super netjes en opgeruimd en schoon, maar de tuin daarintegen is drama. Maar ik heb dat dus compleet losgelaten maar m'n moeder houdt van tuinieren dus die heeft zich volledig op die tuin gestort. Nu is t best netjes geworden. Ideaal!
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:15 schreef Quoi het volgende:
Hebben nu een pdfje waarop o.a. staat dat we graag willen dat onze zwartwitte kat de navelstreng doorbijt etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |