Wat fijn dat het op de goede plek zat! En wat fijn dat er meteen gekeken is, dat je meteen mocht komen. Ik hoop echt zo dat dit vruchtzakje jouw kindje gaat wordenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:50 schreef Cygne het volgende:
Weer thuis.
En het is geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. In de baarmoeder zat een vruchtzakje. Nog geen vruchtje te zien maar dat was prima voor nu zei de arts. Ook geen bloedingen te zien en ook geen bloedverlies meer. De pijn kwam van mn linker eierstok die flink opgezet was. Veel drinken en rustig aan doen dus.
Die bbz kwam wel weer even heel dichtbij. Was er flink verdrietig over.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat fijn dat het op de goede plek zat! En wat fijn dat er meteen gekeken is, dat je meteen mocht komen. Ik hoop echt zo dat dit vruchtzakje jouw kindje gaat worden
Kotsenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 04:21 schreef Quoi het volgende:
Bluezz, ik las 'kotsen'Ik kan je niet helpen. Ik lees geen woord tijdens al die maanden en al die zelfhulpboeken vind ik zó stom. Liggen onaangetast in de kast. Ofwel: zeer persoonlijk. Jullie vinden vast iets leuks of iemand anders heeft hier een suggestie
Ze laten je niet voor niets meten na een uur ipv direct.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:46 schreef Saarah het volgende:
Zijn er hier dames met ervaring met zwangerschapsdiabetes?
Ik vraag me iets af.![]()
Ik moet mijn waarden meten 1 uur na elke maaltijd en die moeten onder de 140 zitten (in Nederland liggen de waarden anders, ik denk dat 140 in Belgie overeenkomt met 7,8 in Nederland). Dat is bij mij altijd het geval in deze 4 dagen dat ik meet.
Nu, ik stel mezelf de vraag: is het alleen die waarde na één uur die telt? Maakt het niet uit dat je daarvoor te hoog zit?
Want zoals net, 3 kwartier na de maaltijd meet ik voor mezelf en had ik 161 (ik voel dit ook, door mijn maagoperatie merk ik meteen als ik te veel gegeten heb ofzo, dan voel ik mij tien - vijftien minuten niet goed). 1 uur na de maaltijd - dus mijn 'officiële waarde' - was mijn waarde wel weer goed: 129.
Moet ik met die waarde van 161 dan rekening houden? Of maakt die waarde niet uit, zolang het na één uur maar OK is?
Ik ga maandag eens bellen naar het ziekenhuis, maar ben er mijn kop over aan het breken.
Niet zo handig van die aio nee. Gelukkig dat ik een verpleegkundige kon aanspreken. Anders hadden we er de hele dag gezeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:46 schreef marel88 het volgende:
Wat schrikken, Cygne! Maar wat fijn dat alles goed lijkt. Nu rustig verder broeden...
(En wat lomp van die afspraak, dat kan echt niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |