Nee!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:54 schreef Cygne het volgende:
Wij gaan zo toch maar even naar Utrecht. Vannacht ineens bloedverlies en pijn links in de buik. Ik trek dit zo slecht. In mijn geval is bloed altijd foute boel geweest, dus positief durf ik ook niet te zijn. Mn gezonde embryo.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:54 schreef Cygne het volgende:
Wij gaan zo toch maar even naar Utrecht. Vannacht ineens bloedverlies en pijn links in de buik. Ik trek dit zo slecht. In mijn geval is bloed altijd foute boel geweest, dus positief durf ik ook niet te zijn. Mn gezonde embryo.
Nee nee nee! Ik duim nog even wat harder voor je.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:54 schreef Cygne het volgende:
Bespreken met je vriend dat het lief is dat je mag blijven liggen, maar dat het weinig nut heeft als hij F. door het huis laat rennen en gillen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 08:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Cygne ik duim heel hard voor jullie!
Hier een k-nacht. Toen mocht ik blijven liggen en ging vriend eruit met F. Vriend ging dus zitten gamen en F. rende gillend door het huis. Alle deuren open en we wonen gelijkvloers. Dat slaapt echt heel fijn dus, not. Ik kom ondertussen echt slaap tekort en weet gewoon niet meer wanneer ik het bij moet houden. Overdag is het te warm, 's avonds kom ik niet in slaap door de warmte en 's ochtends is het me dus ook niet gegund. Ik ben een mega hormonster vandaag.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |