Precies. Heb ze hetzelfde proberen te nemen, maar da's niet helemaal zo. Ach, ik hoor het maandag welquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik dacht even verschil te zien maar volgens mij komt dat doordat de 2 foto's niet even hoog zijn, je elleboog zit ook lager in week 35.
Ela heeft wel eens foto's transparant gemaakt en dan over elkaar heen gelegd, dan kun je het wel zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:59 schreef Quoi het volgende:
Precies. Heb ze hetzelfde proberen te nemen, maar da's niet helemaal zo. Ach, ik hoor het maandag wel
Maar dan nog moeten ze uit dezelfde hoek zijn genomen, niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ela heeft wel eens foto's transparant gemaakt en dan over elkaar heen gelegd, dan kun je het wel zien.
Hoog/laag kun je dan wel schuiven, neem je bijvoorbeeld je tetten als ijkpunt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:03 schreef Quoi het volgende:
Maar dan nog moeten ze uit dezelfde hoek zijn genomen, niet?
Ach zo.... Sja, ik geloof dat ik dan maar op gevoel af gaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hoog/laag kun je dan wel schuiven, neem je bijvoorbeeld je tetten als ijkpunt.
Met mij gaat het prima! Het enige wat ik van de zwangerschap merk is eerder buiten adem zijn bij traplopen, soms pijn in onderrug/bekken (was al een zwakke plek) enquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:33 schreef Quoi het volgende:
Ach zo.... Sja, ik geloof dat ik dan maar op gevoel af gaHoe gaat het met jou eigenlijk?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:03 schreef Burdie het volgende:
En het ziekenhuis wil een intake plannen, maar ik krijg steeds een lichte paniekaanval als ik aan bevallen en ziekenhuis denk. Ik wil nog wat langer blijven struisvogelen. Tot in november ofzo.
Alleen al je eerste zin (Nouja, vooruit, 2e in je post) is al reden om te bellen. Je maakt je zorgen. Doen hoor! Niet te lang met zorgen blijven lopen, je verloskundige is er voor jou en al je zorgen. Niet alleen voor de vaste controles.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:35 schreef Mies_poes het volgende:
Gaat het beter als je ligt, Fien?
Ik maak me een beetje zorgen. Sinds dinsdag voel ik de baby minder. Voorheen was ze super druk. Afgelopen dagen had ik af en toe een harde buik (voorheen nooit) en gisteravond ongeveer twee uur lang twee keer in tien minuten een harde buik. Anders nooit. Na twee uur was dat ongeveer voorbij. Sindsdien is de baby nog rustiger. Als ik al wat voel dan is het heel lichtjes heel diep onder in mijn buik.
Hoort dit verminderde gevoel gewoon bij de termijn en een ingedaalde baby of moet ik toch even de verloskundige bellen? Ik twijfel, wang voel haar dus wel, maar veel lichter en anders dan voorheen.
Dat is een inkoppertje waar maar 1 antwoord op is ... bellen!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:35 schreef Mies_poes het volgende:
Gaat het beter als je ligt, Fien?
Ik maak me een beetje zorgen. Sinds dinsdag voel ik de baby minder. Voorheen was ze super druk. Afgelopen dagen had ik af en toe een harde buik (voorheen nooit) en gisteravond ongeveer twee uur lang twee keer in tien minuten een harde buik. Anders nooit. Na twee uur was dat ongeveer voorbij. Sindsdien is de baby nog rustiger. Als ik al wat voel dan is het heel lichtjes heel diep onder in mijn buik.
Hoort dit verminderde gevoel gewoon bij de termijn en een ingedaalde baby of moet ik toch even de verloskundige bellen? Ik twijfel, wang voel haar dus wel, maar veel lichter en anders dan voorheen.
Ja, we hebben het er een aantal keer al over gehad maar het gevoel erbij wisselt steeds... Ik ben op het punt dat ik er wel vertrouwen in heb dat het goed komt als het vanzelf begint en ik niet hoef te worden ingeleid. Maar dat kan niemand garanderen natuurlijk. Ik denk wel dat ik dit keer evt langer dan 42 weken durf af te wachten, ik heb het gevoel daarin vorige keer heel erg (onnodig) voor het blok te zijn gezet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Je had je ervaringen van de vorige keer wel bespreekbaar gemaakt toch? Hoe is dat verder gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erover praten helpt en mijn vk's zijn heel lief, die gaan sowieso mee naar het zkh, ook als ik om welke reden dan ook medisch zou wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:34 schreef Mies_poes het volgende:
Jeetje Burdie, wat naar dat je zo'n nare ervaring hebt gehad de vorige keer. Hoop heel erg dat je het een plekje kunt geven voor de kleine zich aandient
Oh dat is wel een hele fijne gedachte, dat ze bij je zijn mocht je medisch worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Erover praten helpt en mijn vk's zijn heel lief, die gaan sowieso mee naar het zkh, ook als ik om welke reden dan ook medisch zou worden.
Hoe ver ben jij nu, is er nog genoeg tijd voor je buikbaby om te draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mies ik hoop dat je kindje nog gaat draaien.. In principe moet het kunnen als je zo links en rechts op internet wat bronnen raadpleegt. Ik denk dat ik me vanaf een week of 34 pas echt zorgen zou gaan maken. In 2 weken tijd kan nog een hoop gebeuren. Desalniettemin .. toitoitoi
![]()
De afgelopen keren lag buikbaby dwars, maar ik heb wel het gevoel dat ze inmiddels gedraaid is. Al moet ik zeggen dat ik dat dus heul niet bij mezelf kan voelen .. Ik zit weleens te prikken in mijn buik, maar ik kan echt geen kontje of beentje of hoofdje van elkaar onderscheiden.. Dus we zullen zien .. over 2 weekjes gaan we het horen
![]()
Mijn man kwam om 16 uur van het werk en *zucht steun zeur puf hijg hijg* want warm en slecht geslapen en weet ik het wat. Ik blij dat ie eindelijk thuis is .. zodat we de zorg en het gekibbel en de korte lontjes van B&D samen konden handelen ... Meent meneer dat ik dat nu ook nog wel even alleen af kan tot de kindjes naar bed gaan ofzo want hij ligt boven in bed.. Daar is het laatste woord nog niet over gezegd als ie straks wakker wordt
![]()
Op zich een zinnige strategie, want een mens lijdt het meest door het lijden dat men vreest. Moet je alleen wel je kop écht in het zand weten te houden tot de bevalling begint, en niet af en toe boven komen spieken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:16 schreef Burdie het volgende:
Ik heb steeds gedacht: kop in het zand, dan heb ik straks maar één dag hel en daarna weer genieten met mijn mooie gezinnetje. Maar naarmate het dichterbij komt, blijkt dat toch niet zo te werken.
Dat is wat ik ook wil zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:20 schreef BlueEyes het volgende:
Vervelend die gevoelens meiden, hoop dat er goed naar jullie gevoel geluisterd wordt en het goeie bevallingsverhalen gaan worden
Ja, dank jequote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:05 schreef WupWup het volgende:
Burdie, je weet waar je kunt aankloppen als het over je rechten gaat, hè? Wat betreft die groeiecho: er is niks mis met "bedankt voor je advies, maar ik maak geen gebruik van je aanbod." Zonodig herhalen
Dus die 1 dag hel draait dan, naarmate de UD dichterbij komt, om naar misschien wel meerdere dagen (psychische) helquote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:16 schreef Burdie het volgende:
Ik heb steeds gedacht: kop in het zand, dan heb ik straks maar één dag hel en daarna weer genieten met mijn mooie gezinnetje. Maar naarmate het dichterbij komt, blijkt dat toch niet zo te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |