SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Tsjiks:![]()
Ja, kweetnie. Tijdens het EK werd er ook veel verwacht.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er gaat heus nog wel wat gebeuren in Rio. De beveiliging daar is een lachertje.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
Het is maar waar je plezier uit haalt. je druk om maakt.
Ik maak mij nergens druk op. Had alleen een leukere TT verwacht van uwe kant.quote:
Haha, je was ook al te laat met het RIP Johan Cruijff topic hierquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik had de laatste post. Of hebben jullie deze oeroude FOK!traditie overboord gegooid. En wat een kneus als je dezelfde TT gebruikt omdat je zo snel mogelijk het nieuwe topic wil openen.
is geen traditie neequote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik had de laatste post. Of hebben jullie deze oeroude FOK!traditie overboord gegooid. En wat een kneus als je dezelfde TT gebruikt omdat je zo snel mogelijk het nieuwe topic wil openen.
Ik had een leuke, ging er van uit dat ik aan de beurt was.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik maak mij nergens druk op. Had alleen een leukere TT verwacht van uwe kant.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ja, en haal het niet in je hoofd om het woord ludiek te gebruiken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
Nee hoor. Als je laat uit je nest komt en het een paar uur later verneemt ben je niet te laat. Nu was ik ook niet te laat, hij was onterecht te vroeg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, je was ook al te laat met het RIP Johan Cruijff topic hier
Zou het wel moeten zijn. Is namelijk wel traditie, alleen hier overboord gegooid.quote:
oblogisch is wel vaker te vroeg. Zei mijn moeder me.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je laat uit je nest komt en het een paar uur later verneemt ben je niet te laat. Nu was ik ook niet te laat, hij was onterecht te vroeg.
nice.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
oblogisch is wel vaker te vroeg. Zei mijn moeder me.
Ach ja. Als goedmakertje mag jij vertellen welke tt jij had.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou het wel moeten zijn. Is namelijk wel traditie, alleen hier overboord gegooid.
Ik ken de achtergrond niet. En ik had inderdaad een andere ja. Ben je paranormaal begaafd of zo?quote:
Ik wachtte al op een tong80 tt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had een leuke, ging er van uit dat ik aan de beurt was.
Ik krijg een tt met de beginletter N door.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond niet. En ik had inderdaad een andere ja. Ben je paranormaal begaafd of zo?
7/10quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent gewoon voorspelbaar.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond niet. En ik had inderdaad een andere ja. Ben je paranormaal begaafd of zo?
8/10quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja en het eindigt kletsnat.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik krijg een tt met de beginletter N door.
Doen we!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Als we even doorspammen is deze ook zo weer vol.
We wachten erop. kom er maar in JC (Hey, dat zei mijn moeder laatst ook tegen JC)quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JanCees zou zeggen, dit topic gaat vandaag nog wel vol.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is jou wel toevertrouwd hé. Spammen.
Ik wou een je moeder grap doen, maar ik sla wel over.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Als we even doorspammen is deze ook zo weer vol.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarop Onlogisch zegt, je moeder ook.
Nee, te laat.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We wachten erop. kom er maar in JC (Hey, dat zei mijn moeder laatst ook tegen JC)
Je moeder wordt ook weleens overgeslagen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wou een je moeder grap doen, maar ik sla wel over.
Zn moeder ook.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al de 40-45ste keer dat je hierover klaagt, deal with itquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik krijg een tt met de beginletter N door.
Ah ik zie het nu, jij bent van de FP crew, dat je dat serieus wil doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Vasion het volgende:
Leuke TS, maar ik ben wat minder gecharmeerd van de TT.
Ah well. Zal morgen een gifje maken met een twente logoquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens voor gay ui.
'Wass wil dass weib?'quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Als goedmakertje mag jij vertellen welke tt jij had.
Denk te optimistischquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voorspelbaar vind ik een raar woord. Zit voorspel en baar in. Dat is toch wel cause and effect als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent gewoon voorspelbaar.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ah well. Zal morgen een gifje maken met een twente logo
Ik schrijf voor Sport, modereer voor FP.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ik zie het nu, jij bent van de FP crew, dat je dat serieus wil doen
Je moeder ookquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik durf te wedden dat hij regelmatig het woord ludiek gebruikt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens voor gay ui.
Eng gezelschap dat FPquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik schrijf voor Sport, modereer voor FP.
Ik sta weer met een column op de FP. Twee keer deze week.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ik zie het nu, jij bent van de FP crew, dat je dat serieus wil doen
Gewoon voetballen in de Juup.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat gaat de Graafschap nu doen? Nog steeds niets over gelezen.
Dit jaar misschien 1 keer. Op fok misschien 2x sinds registratie. Zoek mn PoHi maar door.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij regelmatig het woord ludiek gebruikt.
Succes maar ik lig over uiterlijk een halfuur in bedquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, nog een vol uur te gaan. Gaat wel lukken.
Moet kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij regelmatig het woord ludiek gebruikt.
Hier wel.quote:
Ik in het Pokemon magazinequote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta weer met een column op de FP. Twee keer deze week.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voorspelbaar vind ik een raar woord. Zit voorspel en baar in. Dat is toch wel cause and effect als je het mij vraagt.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Succes maar ik lig over uiterlijk een halfuur in bed
Seks met Jennie?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Diepe denkers zijn wij haags_.quote:
Triest dat jouw onzin een podium krijgt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar komt die column idd in. In de Nederlandse editie. De uitgevger vroeg toestemming om hem te plaatsen. Dezelfde als die van de FP.quote:
Seks met jufrouw Janniequote:
Dat was Smokey toch? Ja die heeft mij ook een plekkie belooft, 4de pagina als het goed isquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar komt die column idd in. In de Nederlandse editie. De uitgevger vroeg toestemming om hem te plaatsen. Dezelfde als die van de FP.
Fittie tussen FP'ers.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Triest dat jouw onzin een podium krijgt.
Mijn allereerste liefde dat was juffrouw Toos. Vul de rest zelf maar in...quote:
uitgever smokey?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar komt die column idd in. In de Nederlandse editie. De uitgevger vroeg toestemming om hem te plaatsen. Dezelfde als die van de FP.
beloofdquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was Smokey toch? Ja die heeft mij ook een plekkie belooft, 4de pagina als het goed is
Weet niet wat ik jou ooit misdaan heb.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
De Johan Cruijff Schaalquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Pereiro weer een showtje weggegeven. Ze zijn de schaal al aan het graveren.
Jij liever dan ik.quote:
True.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1. Ze zijn niet neutraal qua nieuwsmededelingen
2. eigengefap
3. totaal niet grappig
Sporting 5-0 en nu tegen FC Porto 3-0quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Pereiro weer een showtje weggegeven. Ze zijn de schaal al aan het graveren.
Niets. Maar ik vind die troepgedichten gewoon onzin. Snap niet dat dat allemaal doorkomt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik jou ooit misdaan heb.
Vanzelfsprekend Stijn. Ik loop nooit te ver op zaken voorhuid.quote:
Sterkte met je obsessie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:02 schreef onlogisch het volgende:
Hey. Een waardeloze mod heeft de TT aangepast
Ik weet niet wie dat nou zou kunnen zijn, maar ik denk Stijn. En dat rijmt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:02 schreef onlogisch het volgende:
Hey. Een waardeloze mod heeft de TT aangepast
Ik kan me niet indenken dat PSV dat verliest.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend Stijn. Ik loop nooit te ver op zaken voorhuid.
en dan een aantal die een nieuwitem openen dat ze jarig zijn, serieusquote:
Geen obsessie amice, slechts een feitelijke constatering. Die overigens niet alleen door mij is gemaaktquote:
Ik gok Yvonnequote:Op donderdag 21 juli 2016 23:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niets. Maar ik vind die troepgedichten gewoon onzin. Snap niet dat dat allemaal doorkomt.
Misschien als ze meer doelpunten tegen krijgen dan zelf makenquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken dat PSV dat verliest.
Ik wel. De geruchtenmolen komt nu echt op gang. Willems, Zoet, Moreno, Guardado. Ik moet nog maar zien of ze allemaal blijven.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken dat PSV dat verliest.
Gelukkig niet de gehaktmolenquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wel. De geruchtenmolen komt nu echt op gang. Willems, Zoet, Moreno, Guardado. Ik moet nog maar zien of ze allemaal blijven.
Er is niet zoveel mis met Tom hoor. Hij is ooit een weddenschap niet nagekomen en heeft een enorme roze bril aangaande PSV.quote:
lolquote:
halloquote:
Het lijkt er slechts op.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen obsessie amice, slechts een feitelijke constatering. Die overigens niet alleen door mij is gemaakt
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt het jou ook op hoe hard Stijn Tom dit negeert?
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2016 07:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen makker
Ik ben nog altijd een beetje beduusd van gisteren. Kom je er na jaren posten achter dat Stijn eigenlijk gewoon een tompsv18 is.
Het valt me overigens op hoe stilletjes dit voorbij lijkt te gaan
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Ik juich nu voor Mollema en hoop dat ie Froome eraf rijdt. In dat geval zal ik je tot in de lengte der dagen tompsv18 noemen.
Ik ben geen FPer. Ben Een ForumFOK!ker en ik heb geen fittie met hem. Hij doet me niks, je moet wel interesse hebben in iemand en iemand moet wel iets voorstellen. Hij zou een te gemakkelijk slachtoffer zijn vanj mijn villeine steken onderwater. Of juist niet6 omdat ie er niks van begrijpt. Ik denk eerder het laatste, heb hem nooit op ierts zinnings kunnen betrappen. Paar woordjes achter elkaar, niet eens een zin te noemen. Z'n intelligentie peil is ver onder NAP. Hij hijgt druppelend achter de rest aan probeert wanhopig aan te klampen doormiddel van niks zeggende platitudes en open deuren. Als je hem vast lult zegt ie WOW. Of ok, daar blijft hjet dan bij. Nu gaat ie zeggen deat ie dit allemjaalniet gelezen heeft omdat te lang. Maar reken maar dat ie iets heeft proberen te vinden om terug te kunnen slaan. Tevergeefs. Geeft njie, hij is nog jong. Maar ik zie het duister in voor hem, het is zo'n azijn pissende pessimist dat er wonderen moeten geburen wil ie ooit Boven Amsterdams Peil uit komen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fittie tussen FP'ers.
Ik pak de popcorn er vast bij
Doei, doe je vrouw de groeten. xxxquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben er weer weg van. Tot snel Gents.
Ha Kapo.quote:
Ok Tomquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het lijkt er slechts op.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je praat in raadselen. Onbegrijpelijke wartaal.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niets. Maar ik vind die troepgedichten gewoon onzin. Snap niet dat dat allemaal doorkomt.
Waar hebben jullie het over. Maar wel leuk dat je ookweer komt aanschuivenn tijdens de gebruikelijke Tongbash.quote:
GGMM nuquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen FPer. Ben Een ForumFOK!ker en ik heb geen fittie met hem. Hij doet me niks, je moet wel interesse hebben in iemand en iemand moet wel iets voorstellen. Hij zou een te gemakkelijk slachtoffer zijn vanj mijn villeine steken onderwater. Of juist niet6 omdat ie er niks van begrijpt. Ik denk eerder het laatste, heb hem nooit op ierts zinnings kunnen betrappen. Paar woordjes achter elkaar, niet eens een zin te noemen. Z'n intelligentie peil is ver onder NAP. Hij hijgt druppelend achter de rest aan probeert wanhopig aan te klampen doormiddel van niks zeggende platitudes en open deuren. Als je hem vast lult zegt ie WOW. Of ok, daar blijft hjet dan bij. Nu gaat ie zeggen deat ie dit allemjaalniet gelezen heeft omdat te lang. Maar reken maar dat ie iets heeft proberen te vinden om terug te kunnen slaan. Tevergeefs. Geeft njie, hij is nog jong. Maar ik zie het duister in voor hem, het is zo'n azijn pissende pessimist dat er wonderen moeten geburen wil ie ooit Boven Amsterdams Peil uit komen.
Dat hangt volledig af van de inhoud van de TT.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ha Kapo.
Wat vind jij er van dat een mod doelbewust een TT aanpast omdat die TT over hem gaat?
*note*
De TT is op waarheid berust
DP is een volger.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over. Maar wel leuk dat je ookweer komt aanschuivenn tijdens de gebruikelijke Tongbash.
En wat voeg jij toe aan Fok!? Weet je hoeveel tijd de FP en sports wel niet kost naast een sociaal leven, werk en studie? En nog vinden ze het niet genoeg. Dus vertel eens, waarom moet ik me iets van jou aantrekken ook alweer?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen FPer. Ben Een ForumFOK!ker en ik heb geen fittie met hem. Hij doet me niks, je moet wel interesse hebben in iemand en iemand moet wel iets voorstellen. Hij zou een te gemakkelijk slachtoffer zijn vanj mijn villeine steken onderwater. Of juist niet6 omdat ie er niks van begrijpt. Ik denk eerder het laatste, heb hem nooit op ierts zinnings kunnen betrappen. Paar woordjes achter elkaar, niet eens een zin te noemen. Z'n intelligentie peil is ver onder NAP. Hij hijgt druppelend achter de rest aan probeert wanhopig aan te klampen doormiddel van niks zeggende platitudes en open deuren. Als je hem vast lult zegt ie WOW. Of ok, daar blijft hjet dan bij. Nu gaat ie zeggen deat ie dit allemjaalniet gelezen heeft omdat te lang. Maar reken maar dat ie iets heeft proberen te vinden om terug te kunnen slaan. Tevergeefs. Geeft njie, hij is nog jong. Maar ik zie het duister in voor hem, het is zo'n azijn pissende pessimist dat er wonderen moeten geburen wil ie ooit Boven Amsterdams Peil uit komen.
Ik bash niet, ik constateer enkel wat feiten beste Tongquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over. Maar wel leuk dat je ookweer komt aanschuivenn tijdens de gebruikelijke Tongbash.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik echt snap hoe een generatiekloof voelt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die pokemon spelen bij Kijkduin
Man man man.
quote:
Een internet plaatjequote:
Hou je smoel gewoon tegen tong nobuddiequote:Op donderdag 21 juli 2016 23:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wat voeg jij toe aan Fok!? Weet je hoeveel tijd de FP en sports wel niet kost naast een sociaal leven, werk en studie? En nog vinden ze het niet genoeg. Dus vertel eens, waarom moet ik me iets van jou aantrekken ook alweer?
Je komt zelfs uit een saaie stad.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:12 schreef Vasion het volgende:
Ik kom net uit Utrecht trouwens.
Saaie stad.
Ik vind het maar vreemd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik echt snap hoe een generatiekloof voelt.
Een meelopende volger. NJou ja, is toch nog meer dan Koos Alberts.quote:
Eigenlijk te veel om op te noemen. Ik kan je aanraden nu op m'n naam te klikken.quote:
Wat is er precies gebeurd?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
Sinds de TT is gewijzigd slaat de stemming volledig om hier.
Volledig uit de klauwen geëscaleerd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
Wie zegt dat je iets van mij moet aantrekken. Jij komt steeds als een duveltje met aanvallen op mij. Dan verdedig ik me. Het bekende verhaal is dan deat ik de zwarte Piet krijg. Jij bestaat niet voor mke. Alleen als ik wel voort jou bestaat., Je vindt me blijkbaar belangrijker dan je wil toegeven. Als jij me met rust laat is het een stuk rustiger. Geld ook voor Dubbelpijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wat voeg jij toe aan Fok!? Weet je hoeveel tijd de FP en sports wel niet kost naast een sociaal leven, werk en studie? En nog vinden ze het niet genoeg. Dus vertel eens, waarom moet ik me iets van jou aantrekken ook alweer?
Noem ze nog eens. Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik bash niet, ik constateer enkel wat feiten beste Tong
Ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die pokemon spelen bij Kijkduin
Man man man.
Zit je weer aan de fles Herman?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je iets van mij moet aantrekken. Jij komt steeds als een duveltje met aanvallen op mij. Dan verdedig ik me. Het bekende verhaal is dan deat ik de zwarte Piet krijg. Jij bestaat niet voor mke. Alleen als ik wel voort jou bestaat., Je vindt me blijkbaar belangrijker dan je wil toegeven. Als jij me met rust laat is het een stuk rustiger. Geld ook voor Dubbelpijn.
Ha ha ha. Holy fuckquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want mijn mening over Tong gaat zo, zo en zo?
Volgensmij altijd hetzelfde geweest.
Utrecht is een mooie stad, maar was voor mij gewoon ff kut.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volledig uit de klauwen geëscaleerd.
Geen zin in, zoek maar terug ergensquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze nog eens. Ik heb geen idee.
Honing in m'n reet gaat wel jeuken. Gelukkig kom je op de geur af en lik je hem regelmatig schoon.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
Nee sinds jij me uit het niets om niets aanviel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
Ja, en aan de coke.quote:
JanCees houdt het Nederlandse Muziek-topic op orde in MUZquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zeg Jan, wat voeg jij toe aan Fok! eigenlijk?
Ik zit niet aan moeders die hun kleuters nog naar school moeten brengen.quote:
Tong, rustig nou. Je moet het niet zo persoonlijk nemen wat mensen op Fok! zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je iets van mij moet aantrekken. Jij komt steeds als een duveltje met aanvallen op mij. Dan verdedig ik me. Het bekende verhaal is dan deat ik de zwarte Piet krijg. Jij bestaat niet voor mke. Alleen als ik wel voort jou bestaat., Je vindt me blijkbaar belangrijker dan je wil toegeven. Als jij me met rust laat is het een stuk rustiger. Geld ook voor Dubbelpijn.
Nog altijd meer dan wat jij doet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat sneerde onlogisch precies? Welke weddenschap? Details!quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onlogisch sneerde naar Ajacied422 in de TT.
422 zou een weddenschap niet zijn nagekomen.
Ik maak me meer zorgen om mensen die Tong in elk topic dat hij opent achtervolgen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tong, rustig nou. Je moet het niet zo persoonlijk nemen wat mensen op Fok! zeggen.
Ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JanCees houdt het Nederlandse Muziek-topic op orde in MUZ
Iets over Zoet die niet de CL zou spelen met PSV aankomend seizoenquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat sneerde onlogisch precies? Welke weddenschap? Details!
Doe ik zelden maar wel van hufters die niets anders doen dan vals op de man spelen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tong, rustig nou. Je moet het niet zo persoonlijk nemen wat mensen op Fok! zeggen.
Ik vind alleen de dilemmas topics leuk van Tong, die andere vind ik niks maar negeer ik. Grote jongen ben ik he ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om mensen die Tong in elk topic dat hij opent achtervolgen.
Utrecht, kutstad.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan wat jij doet.
Vasion is er bij.quote:
Nee, maandag op vakantie. Geld sparen. Jij wel?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vasion is er bij.
Ga je nog te kermis Kapi?
Ik zei vorige zomer puur als metafoor ''Als PSV ervoor kiest met Zoet de CL in te gaan, fiets ik 100 keer de Cauberg op op een driewieler''.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets over Zoet die niet de CL spelen met PSV aankomend seizoen
Eigenlijk is er best een grote kans dat ie weggaat
Hoort bij je leeftijd, kan je niks aan doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik sta deze zomer niet enorm strak. Nog altijd geen overgewicht, maar ik voel me snel wat vadsig.
heb wel pillen voor jequote:Op donderdag 21 juli 2016 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik sta deze zomer niet enorm strak. Nog altijd geen overgewicht, maar ik voel me snel wat vadsig.
Je bent zeer volwassen. Ik zou je bijna een voorbeelduser willen noemen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind alleen de dilemmas topics leuk van Tong, die andere vind ik niks maar negeer ik. Grote jongen ben ik he ?
Alleen als er mensen mee gaan, dus zal wel niet al ga ik wel even een rondje lopen dinsdag. Maandag heeft de advocaat piketdienst dus met al die hitsige nichten wordt het wel geinig verwacht ik. Waar ga je naar toe op vakantie?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maandag op vakantie. Geld sparen. Jij wel?
Ben de dorpsgekquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh ik dacht te lezen van nu, maar misschien kan je met een andere oplossing komen om het op een akkoordje te gooien?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei vorige zomer puur als metafoor ''Als PSV ervoor kiest met Zoet de CL in te gaan, fiets ik 100 keer de Cauberg op op een driewieler''.
Goed, Onlogisch vindt het makkelijker om mij 24/7 lastig te vallen in plaats van Typisch ermee te achtervolgen dat hij al vier jaar een weddenschap niet nakomt. Keuzes moeten er zijn voor de beste man.
Hij een voorbeelduser? Wil je daar op wedden?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zeer volwassen. Ik zou je bijna een voorbeelduser willen noemen.
Kan ook nog wel 2kg van af. Maar de facto is dat in twee weken gebeurd maar ik doe het maar nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik dacht te lezen van nu, maar misschien kan je met een andere oplossing komen om het op een akkoordje te gooien?
Sarcasme is moeilijk voor mensen met een IQ lager dan het getal in tong zijn username.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij een voorbeelduser? Wil je daar op wedden?
Stop eens met ophitsen man.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij een voorbeelduser? Wil je daar op wedden?
Dag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:25 schreef JanCees het volgende:
Ook dorpsgekken moeten slapen
Tot morgen heren
Slaap ze JeeCee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:25 schreef JanCees het volgende:
Tot morgen heren
Vind ik niet, is gewoon dagelijkse discipline. Zo lastig is het niet, maar het is nog altijd makkelijker om het niet te doen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoort bij je leeftijd, kan je niks aan doen
Tenerife. Jij ging ook weg toch?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen als er mensen mee gaan, dus zal wel niet al ga ik wel even een rondje lopen dinsdag. Maandag heeft de advocaat piketdienst dus met al die hitsige nichten wordt het wel geinig verwacht ik. Waar ga je naar toe op vakantie?
Slaap lekker.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:27 schreef tong80 het volgende:
Deze dorpsgek gaat ook legge. Tot morgen. Hopen dat er dan niet op de man wordt gespeeld en niet met vooroordelen wordt gestrooid.
Trusten.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:25 schreef JanCees het volgende:
Tot morgen heren
quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:26 schreef Vasion het volgende:
Ik ga ook. Doei.
Napoleon, groetjes aan je moeder.
Weltrusten boelers.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:27 schreef tong80 het volgende:
Deze dorpsgek gaat ook legge. Tot morgen. Hopen dat er dan niet op de man wordt gespeeld en niet met vooroordelen wordt gestrooid.
Trusten.
Sport je wel dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik niet, is gewoon dagelijkse discipline. Zo lastig is het niet, maar het is nog altijd makkelijker om het niet te doen.
Zal ik doen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:26 schreef Vasion het volgende:
Ik ga ook. Doei.
Napoleon, groetjes aan je moeder.
Ben al geweest in begin juli, maar ga in augustus nog naar Gent.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tenerife. Jij ging ook weg toch?
Met chocolade?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even een chocomel maken.
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het echt leuk dat Gotze terugkeert bij Dortmund.
Zo, dat moest gezegd.
Ga 1x per week hardlopen, normaal zou ik 3x per week sporten maar dat is met de drukte de afgelopen 2 maanden er nogal bij in geschoten.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
wie?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, DiMarzio gaat compleet voor schut.
'Transferexpert' gooit net voor de aankondiging A. Gomes (Valencia) --> Barcelona eruit dat Juventus met hem in gesprek zou zijn. Genot.quote:
oh geen idee, ik volg dat spaanse gedoe niet. Is net als de TdF geen reet meer aan door het geld.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Transferexpert' gooit net voor de aankondiging A. Gomes (Valencia) --> Barcelona eruit dat Juventus met hem in gesprek zou zijn. Genot.
VBL / Bevestigde transfers #38
quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, DiMarzio gaat compleet voor schut.
Wordt tijd dat jij Fok! wat minder serieus neemt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Transferexpert' gooit net voor de aankondiging A. Gomes (Valencia) --> Barcelona eruit dat Juventus met hem in gesprek zou zijn. Genot.
VBL / Bevestigde transfers #38
Hoezo heeft dat iets met mijn twee posts die je citeert te maken?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wordt tijd dat jij Fok! wat minder serieus neemt.
Heb je een voorkeur?quote:
wowquote:
oh okay.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er?
18+. Geen kinderporno als je dat soms dacht
Bedrijfseconomie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh okay.
Wat ga je het nieuwe schooljaar doen?
Ik probeer een gesprek op te bouwen maat.quote:
vraag jij nooit aan je vrienden wat voor soort porno ze kijken?quote:
Was meer in de zin van dat elke gezonde man dat wel eens doet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef napoleonfour het volgende:
This, of courseerror due to different aerodynamics,but I think it's quite accurate to say Froome did 6.5-6.6 W/kg for 24:00 of the climb
[..]
Ik probeer een gesprek op te bouwen maat.
Heb je die column wel gelezen eigenlijk ? Zo'n opmerking maken en later mij dingen verwijten die nergens op slaan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben niet gezond maar ben wel een ouwe rukker.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Was meer in de zin van dat elke gezonde man dat wel eens doet.
Maar ik zal het gesprek niet meer verstoren.
Hé kulleke. Net op of nog wakker ?quote:
Leuk. Succesquote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:35 schreef Fylax het volgende:
Kijk maar tong
FOK!video: Dionne Stax bij WebHawk en Fylax
Ik vrees dat ik je daarin moet teleurstellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel is winter het enige wat ik wil.
Dat is menselijk. Ik zit al met een viltstift te krassen op een kalender. Afstrepen is my destiny.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik je daarin moet teleurstellen.
Open terrein ?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:30 schreef Saind het volgende:
Bliksem sloeg net in een 100 meter hier vandaan. Sindsdien alleen maar sirenes en shit. Niet bevorderlijk voor de nachtrust
Wat voor porno kijk jij?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vraag jij nooit aan je vrienden wat voor soort porno ze kijken?
Niet verkeerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:08 schreef tong80 het volgende:
tot en met woensdag
Voorlopig blijft het zomers in het
land.De zon schijnt geregeld,de wind is
rustig en er valt slechts een enkele
bui.De maxima liggen rond 26 graden.
za zo ma di wo
zon % 60 60 60 50 80
kans op
neersl. % 40 10 20 50 30
min.temp. 16 14 14 17 14
max.temp. 25 27 26 25 22
wie is dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog een felicitatie over voor de dorpspastoor van weleer?
quote:
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 08:09:54Onze captain @Kuyt is vandaag 36 jaar geworden. Van harte gefeliciteerd, Dirk! 🎉 🔴⚪️ https://t.co/FTyOAUq3GP reageer retweet
o ja, niet aan gedachtquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 08:09:54Onze captain @Kuyt is vandaag 36 jaar geworden. Van harte gefeliciteerd, Dirk! 🎉 🔴⚪️ https://t.co/FTyOAUq3GP reageer retweet
Goedemorgen Tomquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog een felicitatie over voor de dorpspastoor van weleer?
je kan veel zeggen over het niveau maar wel knap van hem dat hij nog profvoetballer isquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen TomDirkgod gewoon al weer 36
Goedemorgen dakrietlegger.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen StijnDirkgod gewoon al weer 36
Wat dit soort vragen betreft, moet je niet bij mij zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zal jouw beste bijdrage zijn de, pak 'm beet, komende 15 jaar voor onze maatschappij?
Waarom ben je er dan wel de steller ervan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dit soort vragen betreft, moet je niet bij mij zijn.
Is dat van belang?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan wel de steller ervan?
Tja, als je ze stelt, verwacht je een antwoord. Wanneer jou diezelfde vraag gesteld wordt, geef je niet thuis. Dat komt niet sterk over amice.quote:
Dat is jouw zienswijze.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, als je ze stelt, verwacht je een antwoord. Wanneer jou diezelfde vraag gesteld wordt, geef je niet thuis. Dat komt niet sterk over amice.
Recep Tayyip Erdoğan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:11 schreef opperkleurder het volgende:
Zo even de speech van de toekomstig machtigste man van de wereld terugluisteren.
Allemaal even lachenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Recep Tayyip Erdoğan?
Kim Jong-un?
Sinds wanneer heeft hillary clinton testikels dan?quote:
Ja, Trump wint dit. Op Clinton zit ook niemand te wachten. En jammer dat je in de val van de media trapt om die mensen dom te noemen. Misschien moet je even de speech terugkijken/luisteren. Veel valide punten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hillary clinton testikels dan?
Zonder dollen, zie je Trump echt winnnen? Nja, zo dom zijn die lui daar ook wel weer, en je hebt maar 22% van de stemmen nodig...
Clinton verslaat Trump met met 52.7%quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Trump wint dit. Op Clinton zit ook niemand te wachten. En jammer dat je in de val van de media trapt om die mensen dom te noemen. Misschien moet je even de speech terugkijken/luisteren. Veel valide punten.
Ik zag vannacht via een stream een vrouw rondrennen met een cape en schreeuwen voor volk en vaderland dat Trump god is. Daarnaast was het een zegen voor haar dat ze op Trump kon stemmen. What is seen, cannot be unseen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Trump wint dit. Op Clinton zit ook niemand te wachten. En jammer dat je in de val van de media trapt om die mensen dom te noemen. Misschien moet je even de speech terugkijken/luisteren. Veel valide punten.
Hij en Putin samen in de wereldpolitiek?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:24 schreef Scrummie het volgende:
Trump gaat idd winnen.
En ik ben heel benieuwd hoe alles erover een jaar uitziet.
nog steeds hetzelfde, Trump wordt volgens mij best een gematigde president.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:24 schreef Scrummie het volgende:
Trump gaat idd winnen.
En ik ben heel benieuwd hoe alles erover een jaar uitziet.
Ik zie die twee straks gewoon samen wat beertjes schieten in het bos hoor, beetje wodka drinken, trump steaks eten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij en Putin samen in de wereldpolitiek?
Over 1 jaar eindigt de wereld zoals wij hem kennen en zitten we in een nucleaire winter die 600 jaar zal duren
Dan heb je niet opgelet wat hij wil. Hij wil dat Amerika zich juist weinig aantrekt van de rest van de wereld. Niet meer ingrijpen in het Midden Oosten maar juist de veiligheid garanderen van de Amerikanen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 1 jaar eindigt de wereld zoals wij hem kennen en zitten we in een nucleaire winter die 600 jaar zal duren
Wat is de inzet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:26 schreef onlogisch het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Trump president gaat worden?
Hillary gaat winnen
Iemand die daar een weddenschapje op af wil sluiten? Stijn uitgesloten van deelname uiteraard
Wie is Stijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:26 schreef onlogisch het volgende:
Hillary gaat winnen
Iemand die daar een weddenschapje op af wil sluiten? Stijn uitgesloten van deelname uiteraard
Zoiets kan gebeuren iddquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En hoe breng je wat veiligheid naar Amerika? Juist, door de rest te elimineren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet wat hij wil. Hij wil dat Amerika zich juist weinig aantrekt van de rest van de wereld. Niet meer ingrijpen in het Midden Oosten maar juist de veiligheid garanderen van de Amerikanen.
Vanwaar deze steun voor Hillary?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:26 schreef onlogisch het volgende:
Hillary gaat winnen
name your pricequote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:26 schreef onlogisch het volgende:
Hillary gaat winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |