Zit je weer aan de fles Herman?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je iets van mij moet aantrekken. Jij komt steeds als een duveltje met aanvallen op mij. Dan verdedig ik me. Het bekende verhaal is dan deat ik de zwarte Piet krijg. Jij bestaat niet voor mke. Alleen als ik wel voort jou bestaat., Je vindt me blijkbaar belangrijker dan je wil toegeven. Als jij me met rust laat is het een stuk rustiger. Geld ook voor Dubbelpijn.
Ha ha ha. Holy fuckquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want mijn mening over Tong gaat zo, zo en zo?
Volgensmij altijd hetzelfde geweest.
Utrecht is een mooie stad, maar was voor mij gewoon ff kut.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volledig uit de klauwen geëscaleerd.
Geen zin in, zoek maar terug ergensquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze nog eens. Ik heb geen idee.
Honing in m'n reet gaat wel jeuken. Gelukkig kom je op de geur af en lik je hem regelmatig schoon.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
Sinds de TT is gewijzigd slaat de stemming volledig om hier.
Nee sinds jij me uit het niets om niets aanviel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
Sinds de TT is gewijzigd slaat de stemming volledig om hier.
Ja, en aan de coke.quote:
JanCees houdt het Nederlandse Muziek-topic op orde in MUZquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zeg Jan, wat voeg jij toe aan Fok! eigenlijk?
Ik zit niet aan moeders die hun kleuters nog naar school moeten brengen.quote:
Tong, rustig nou. Je moet het niet zo persoonlijk nemen wat mensen op Fok! zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je iets van mij moet aantrekken. Jij komt steeds als een duveltje met aanvallen op mij. Dan verdedig ik me. Het bekende verhaal is dan deat ik de zwarte Piet krijg. Jij bestaat niet voor mke. Alleen als ik wel voort jou bestaat., Je vindt me blijkbaar belangrijker dan je wil toegeven. Als jij me met rust laat is het een stuk rustiger. Geld ook voor Dubbelpijn.
Nog altijd meer dan wat jij doet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zeg Jan, wat voeg jij toe aan Fok! eigenlijk?
Wat sneerde onlogisch precies? Welke weddenschap? Details!quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onlogisch sneerde naar Ajacied422 in de TT.
422 zou een weddenschap niet zijn nagekomen.
Ik maak me meer zorgen om mensen die Tong in elk topic dat hij opent achtervolgen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tong, rustig nou. Je moet het niet zo persoonlijk nemen wat mensen op Fok! zeggen.
Ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JanCees houdt het Nederlandse Muziek-topic op orde in MUZ
Iets over Zoet die niet de CL zou spelen met PSV aankomend seizoenquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat sneerde onlogisch precies? Welke weddenschap? Details!
Doe ik zelden maar wel van hufters die niets anders doen dan vals op de man spelen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tong, rustig nou. Je moet het niet zo persoonlijk nemen wat mensen op Fok! zeggen.
Ik vind alleen de dilemmas topics leuk van Tong, die andere vind ik niks maar negeer ik. Grote jongen ben ik he ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om mensen die Tong in elk topic dat hij opent achtervolgen.
Utrecht, kutstad.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan wat jij doet.
Vasion is er bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |