Zit je weer aan de fles Herman?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je iets van mij moet aantrekken. Jij komt steeds als een duveltje met aanvallen op mij. Dan verdedig ik me. Het bekende verhaal is dan deat ik de zwarte Piet krijg. Jij bestaat niet voor mke. Alleen als ik wel voort jou bestaat., Je vindt me blijkbaar belangrijker dan je wil toegeven. Als jij me met rust laat is het een stuk rustiger. Geld ook voor Dubbelpijn.
Ha ha ha. Holy fuckquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want mijn mening over Tong gaat zo, zo en zo?
Volgensmij altijd hetzelfde geweest.
Utrecht is een mooie stad, maar was voor mij gewoon ff kut.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volledig uit de klauwen geėscaleerd.
Geen zin in, zoek maar terug ergensquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze nog eens. Ik heb geen idee.
Honing in m'n reet gaat wel jeuken. Gelukkig kom je op de geur af en lik je hem regelmatig schoon.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
Sinds de TT is gewijzigd slaat de stemming volledig om hier.
Nee sinds jij me uit het niets om niets aanviel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
Sinds de TT is gewijzigd slaat de stemming volledig om hier.
Ja, en aan de coke.quote:
JanCees houdt het Nederlandse Muziek-topic op orde in MUZquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zeg Jan, wat voeg jij toe aan Fok! eigenlijk?
Ik zit niet aan moeders die hun kleuters nog naar school moeten brengen.quote:
Tong, rustig nou. Je moet het niet zo persoonlijk nemen wat mensen op Fok! zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je iets van mij moet aantrekken. Jij komt steeds als een duveltje met aanvallen op mij. Dan verdedig ik me. Het bekende verhaal is dan deat ik de zwarte Piet krijg. Jij bestaat niet voor mke. Alleen als ik wel voort jou bestaat., Je vindt me blijkbaar belangrijker dan je wil toegeven. Als jij me met rust laat is het een stuk rustiger. Geld ook voor Dubbelpijn.
Nog altijd meer dan wat jij doet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat sneerde onlogisch precies? Welke weddenschap? Details!quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onlogisch sneerde naar Ajacied422 in de TT.
422 zou een weddenschap niet zijn nagekomen.
Ik maak me meer zorgen om mensen die Tong in elk topic dat hij opent achtervolgen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tong, rustig nou. Je moet het niet zo persoonlijk nemen wat mensen op Fok! zeggen.
Ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JanCees houdt het Nederlandse Muziek-topic op orde in MUZ
Iets over Zoet die niet de CL zou spelen met PSV aankomend seizoenquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat sneerde onlogisch precies? Welke weddenschap? Details!
Doe ik zelden maar wel van hufters die niets anders doen dan vals op de man spelen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tong, rustig nou. Je moet het niet zo persoonlijk nemen wat mensen op Fok! zeggen.
Ik vind alleen de dilemmas topics leuk van Tong, die andere vind ik niks maar negeer ik. Grote jongen ben ik he ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om mensen die Tong in elk topic dat hij opent achtervolgen.
Utrecht, kutstad.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan wat jij doet.
Vasion is er bij.quote:
Nee, maandag op vakantie. Geld sparen. Jij wel?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vasion is er bij.
Ga je nog te kermis Kapi?
Ik zei vorige zomer puur als metafoor ''Als PSV ervoor kiest met Zoet de CL in te gaan, fiets ik 100 keer de Cauberg op op een driewieler''.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets over Zoet die niet de CL spelen met PSV aankomend seizoen
Eigenlijk is er best een grote kans dat ie weggaat
Hoort bij je leeftijd, kan je niks aan doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik sta deze zomer niet enorm strak. Nog altijd geen overgewicht, maar ik voel me snel wat vadsig.
heb wel pillen voor jequote:Op donderdag 21 juli 2016 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik sta deze zomer niet enorm strak. Nog altijd geen overgewicht, maar ik voel me snel wat vadsig.
Je bent zeer volwassen. Ik zou je bijna een voorbeelduser willen noemen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind alleen de dilemmas topics leuk van Tong, die andere vind ik niks maar negeer ik. Grote jongen ben ik he ?
Alleen als er mensen mee gaan, dus zal wel niet al ga ik wel even een rondje lopen dinsdag. Maandag heeft de advocaat piketdienst dus met al die hitsige nichten wordt het wel geinig verwacht ik. Waar ga je naar toe op vakantie?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maandag op vakantie. Geld sparen. Jij wel?
Ben de dorpsgekquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh ik dacht te lezen van nu, maar misschien kan je met een andere oplossing komen om het op een akkoordje te gooien?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei vorige zomer puur als metafoor ''Als PSV ervoor kiest met Zoet de CL in te gaan, fiets ik 100 keer de Cauberg op op een driewieler''.
Goed, Onlogisch vindt het makkelijker om mij 24/7 lastig te vallen in plaats van Typisch ermee te achtervolgen dat hij al vier jaar een weddenschap niet nakomt. Keuzes moeten er zijn voor de beste man.
Hij een voorbeelduser? Wil je daar op wedden?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zeer volwassen. Ik zou je bijna een voorbeelduser willen noemen.
Kan ook nog wel 2kg van af. Maar de facto is dat in twee weken gebeurd maar ik doe het maar nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik dacht te lezen van nu, maar misschien kan je met een andere oplossing komen om het op een akkoordje te gooien?
Sarcasme is moeilijk voor mensen met een IQ lager dan het getal in tong zijn username.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij een voorbeelduser? Wil je daar op wedden?
Stop eens met ophitsen man.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij een voorbeelduser? Wil je daar op wedden?
Dag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:25 schreef JanCees het volgende:
Ook dorpsgekken moeten slapen
Tot morgen heren
Slaap ze JeeCee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:25 schreef JanCees het volgende:
Ook dorpsgekken moeten slapen
Tot morgen heren
Vind ik niet, is gewoon dagelijkse discipline. Zo lastig is het niet, maar het is nog altijd makkelijker om het niet te doen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoort bij je leeftijd, kan je niks aan doen
Tenerife. Jij ging ook weg toch?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen als er mensen mee gaan, dus zal wel niet al ga ik wel even een rondje lopen dinsdag. Maandag heeft de advocaat piketdienst dus met al die hitsige nichten wordt het wel geinig verwacht ik. Waar ga je naar toe op vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |