Sterkte met je obsessie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:02 schreef onlogisch het volgende:
Hey. Een waardeloze mod heeft de TT aangepast
Ik weet niet wie dat nou zou kunnen zijn, maar ik denk Stijn. En dat rijmt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:02 schreef onlogisch het volgende:
Hey. Een waardeloze mod heeft de TT aangepast
Ik kan me niet indenken dat PSV dat verliest.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend Stijn. Ik loop nooit te ver op zaken voorhuid.
en dan een aantal die een nieuwitem openen dat ze jarig zijn, serieusquote:
Geen obsessie amice, slechts een feitelijke constatering. Die overigens niet alleen door mij is gemaaktquote:
Ik gok Yvonnequote:Op donderdag 21 juli 2016 23:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niets. Maar ik vind die troepgedichten gewoon onzin. Snap niet dat dat allemaal doorkomt.
Misschien als ze meer doelpunten tegen krijgen dan zelf makenquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken dat PSV dat verliest.
Ik wel. De geruchtenmolen komt nu echt op gang. Willems, Zoet, Moreno, Guardado. Ik moet nog maar zien of ze allemaal blijven.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken dat PSV dat verliest.
Gelukkig niet de gehaktmolenquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wel. De geruchtenmolen komt nu echt op gang. Willems, Zoet, Moreno, Guardado. Ik moet nog maar zien of ze allemaal blijven.
Er is niet zoveel mis met Tom hoor. Hij is ooit een weddenschap niet nagekomen en heeft een enorme roze bril aangaande PSV.quote:
lolquote:
halloquote:
Het lijkt er slechts op.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen obsessie amice, slechts een feitelijke constatering. Die overigens niet alleen door mij is gemaakt
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt het jou ook op hoe hard Stijn Tom dit negeert?
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2016 07:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen makker
Ik ben nog altijd een beetje beduusd van gisteren. Kom je er na jaren posten achter dat Stijn eigenlijk gewoon een tompsv18 is.
Het valt me overigens op hoe stilletjes dit voorbij lijkt te gaan
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Ik juich nu voor Mollema en hoop dat ie Froome eraf rijdt. In dat geval zal ik je tot in de lengte der dagen tompsv18 noemen.
Ik ben geen FPer. Ben Een ForumFOK!ker en ik heb geen fittie met hem. Hij doet me niks, je moet wel interesse hebben in iemand en iemand moet wel iets voorstellen. Hij zou een te gemakkelijk slachtoffer zijn vanj mijn villeine steken onderwater. Of juist niet6 omdat ie er niks van begrijpt. Ik denk eerder het laatste, heb hem nooit op ierts zinnings kunnen betrappen. Paar woordjes achter elkaar, niet eens een zin te noemen. Z'n intelligentie peil is ver onder NAP. Hij hijgt druppelend achter de rest aan probeert wanhopig aan te klampen doormiddel van niks zeggende platitudes en open deuren. Als je hem vast lult zegt ie WOW. Of ok, daar blijft hjet dan bij. Nu gaat ie zeggen deat ie dit allemjaalniet gelezen heeft omdat te lang. Maar reken maar dat ie iets heeft proberen te vinden om terug te kunnen slaan. Tevergeefs. Geeft njie, hij is nog jong. Maar ik zie het duister in voor hem, het is zo'n azijn pissende pessimist dat er wonderen moeten geburen wil ie ooit Boven Amsterdams Peil uit komen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fittie tussen FP'ers.
Ik pak de popcorn er vast bij
Doei, doe je vrouw de groeten. xxxquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben er weer weg van. Tot snel Gents.
Ha Kapo.quote:
Ok Tomquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het lijkt er slechts op.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je praat in raadselen. Onbegrijpelijke wartaal.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niets. Maar ik vind die troepgedichten gewoon onzin. Snap niet dat dat allemaal doorkomt.
Waar hebben jullie het over. Maar wel leuk dat je ookweer komt aanschuivenn tijdens de gebruikelijke Tongbash.quote:
GGMM nuquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen FPer. Ben Een ForumFOK!ker en ik heb geen fittie met hem. Hij doet me niks, je moet wel interesse hebben in iemand en iemand moet wel iets voorstellen. Hij zou een te gemakkelijk slachtoffer zijn vanj mijn villeine steken onderwater. Of juist niet6 omdat ie er niks van begrijpt. Ik denk eerder het laatste, heb hem nooit op ierts zinnings kunnen betrappen. Paar woordjes achter elkaar, niet eens een zin te noemen. Z'n intelligentie peil is ver onder NAP. Hij hijgt druppelend achter de rest aan probeert wanhopig aan te klampen doormiddel van niks zeggende platitudes en open deuren. Als je hem vast lult zegt ie WOW. Of ok, daar blijft hjet dan bij. Nu gaat ie zeggen deat ie dit allemjaalniet gelezen heeft omdat te lang. Maar reken maar dat ie iets heeft proberen te vinden om terug te kunnen slaan. Tevergeefs. Geeft njie, hij is nog jong. Maar ik zie het duister in voor hem, het is zo'n azijn pissende pessimist dat er wonderen moeten geburen wil ie ooit Boven Amsterdams Peil uit komen.
Dat hangt volledig af van de inhoud van de TT.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ha Kapo.
Wat vind jij er van dat een mod doelbewust een TT aanpast omdat die TT over hem gaat?
*note*
De TT is op waarheid berust
DP is een volger.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over. Maar wel leuk dat je ookweer komt aanschuivenn tijdens de gebruikelijke Tongbash.
En wat voeg jij toe aan Fok!? Weet je hoeveel tijd de FP en sports wel niet kost naast een sociaal leven, werk en studie? En nog vinden ze het niet genoeg. Dus vertel eens, waarom moet ik me iets van jou aantrekken ook alweer?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen FPer. Ben Een ForumFOK!ker en ik heb geen fittie met hem. Hij doet me niks, je moet wel interesse hebben in iemand en iemand moet wel iets voorstellen. Hij zou een te gemakkelijk slachtoffer zijn vanj mijn villeine steken onderwater. Of juist niet6 omdat ie er niks van begrijpt. Ik denk eerder het laatste, heb hem nooit op ierts zinnings kunnen betrappen. Paar woordjes achter elkaar, niet eens een zin te noemen. Z'n intelligentie peil is ver onder NAP. Hij hijgt druppelend achter de rest aan probeert wanhopig aan te klampen doormiddel van niks zeggende platitudes en open deuren. Als je hem vast lult zegt ie WOW. Of ok, daar blijft hjet dan bij. Nu gaat ie zeggen deat ie dit allemjaalniet gelezen heeft omdat te lang. Maar reken maar dat ie iets heeft proberen te vinden om terug te kunnen slaan. Tevergeefs. Geeft njie, hij is nog jong. Maar ik zie het duister in voor hem, het is zo'n azijn pissende pessimist dat er wonderen moeten geburen wil ie ooit Boven Amsterdams Peil uit komen.
Ik bash niet, ik constateer enkel wat feiten beste Tongquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over. Maar wel leuk dat je ookweer komt aanschuivenn tijdens de gebruikelijke Tongbash.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik echt snap hoe een generatiekloof voelt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die pokemon spelen bij Kijkduin
Man man man.
quote:
Een internet plaatjequote:
Hou je smoel gewoon tegen tong nobuddiequote:Op donderdag 21 juli 2016 23:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wat voeg jij toe aan Fok!? Weet je hoeveel tijd de FP en sports wel niet kost naast een sociaal leven, werk en studie? En nog vinden ze het niet genoeg. Dus vertel eens, waarom moet ik me iets van jou aantrekken ook alweer?
Je komt zelfs uit een saaie stad.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:12 schreef Vasion het volgende:
Ik kom net uit Utrecht trouwens.
Saaie stad.
Ik vind het maar vreemd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik echt snap hoe een generatiekloof voelt.
Een meelopende volger. NJou ja, is toch nog meer dan Koos Alberts.quote:
Eigenlijk te veel om op te noemen. Ik kan je aanraden nu op m'n naam te klikken.quote:
Wat is er precies gebeurd?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
Sinds de TT is gewijzigd slaat de stemming volledig om hier.
Volledig uit de klauwen geëscaleerd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
Sinds de TT is gewijzigd slaat de stemming volledig om hier.
Wie zegt dat je iets van mij moet aantrekken. Jij komt steeds als een duveltje met aanvallen op mij. Dan verdedig ik me. Het bekende verhaal is dan deat ik de zwarte Piet krijg. Jij bestaat niet voor mke. Alleen als ik wel voort jou bestaat., Je vindt me blijkbaar belangrijker dan je wil toegeven. Als jij me met rust laat is het een stuk rustiger. Geld ook voor Dubbelpijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wat voeg jij toe aan Fok!? Weet je hoeveel tijd de FP en sports wel niet kost naast een sociaal leven, werk en studie? En nog vinden ze het niet genoeg. Dus vertel eens, waarom moet ik me iets van jou aantrekken ook alweer?
Noem ze nog eens. Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik bash niet, ik constateer enkel wat feiten beste Tong
Ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die pokemon spelen bij Kijkduin
Man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |