Ah well. Zal morgen een gifje maken met een twente logoquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens voor gay ui.
'Wass wil dass weib?'quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Als goedmakertje mag jij vertellen welke tt jij had.
Denk te optimistischquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JanCees zou zeggen, dit topic gaat vandaag nog wel vol.
Voorspelbaar vind ik een raar woord. Zit voorspel en baar in. Dat is toch wel cause and effect als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent gewoon voorspelbaar.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ah well. Zal morgen een gifje maken met een twente logo
Ik schrijf voor Sport, modereer voor FP.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ik zie het nu, jij bent van de FP crew, dat je dat serieus wil doen
Je moeder ookquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JanCees zou zeggen, dit topic gaat vandaag nog wel vol.
Ik durf te wedden dat hij regelmatig het woord ludiek gebruikt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens voor gay ui.
Eng gezelschap dat FPquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik schrijf voor Sport, modereer voor FP.
Ik sta weer met een column op de FP. Twee keer deze week.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ik zie het nu, jij bent van de FP crew, dat je dat serieus wil doen
Gewoon voetballen in de Juup.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat gaat de Graafschap nu doen? Nog steeds niets over gelezen.
Dit jaar misschien 1 keer. Op fok misschien 2x sinds registratie. Zoek mn PoHi maar door.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij regelmatig het woord ludiek gebruikt.
Succes maar ik lig over uiterlijk een halfuur in bedquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, nog een vol uur te gaan. Gaat wel lukken.
Moet kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij regelmatig het woord ludiek gebruikt.
Hier wel.quote:
Ik in het Pokemon magazinequote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta weer met een column op de FP. Twee keer deze week.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voorspelbaar vind ik een raar woord. Zit voorspel en baar in. Dat is toch wel cause and effect als je het mij vraagt.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Succes maar ik lig over uiterlijk een halfuur in bed
Seks met Jennie?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Diepe denkers zijn wij haags_.quote:
Triest dat jouw onzin een podium krijgt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar komt die column idd in. In de Nederlandse editie. De uitgevger vroeg toestemming om hem te plaatsen. Dezelfde als die van de FP.quote:
Seks met jufrouw Janniequote:
Dat was Smokey toch? Ja die heeft mij ook een plekkie belooft, 4de pagina als het goed isquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar komt die column idd in. In de Nederlandse editie. De uitgevger vroeg toestemming om hem te plaatsen. Dezelfde als die van de FP.
Fittie tussen FP'ers.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Triest dat jouw onzin een podium krijgt.
Mijn allereerste liefde dat was juffrouw Toos. Vul de rest zelf maar in...quote:
uitgever smokey?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar komt die column idd in. In de Nederlandse editie. De uitgevger vroeg toestemming om hem te plaatsen. Dezelfde als die van de FP.
beloofdquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was Smokey toch? Ja die heeft mij ook een plekkie belooft, 4de pagina als het goed is
Weet niet wat ik jou ooit misdaan heb.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Triest dat jouw onzin een podium krijgt.
De Johan Cruijff Schaalquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Pereiro weer een showtje weggegeven. Ze zijn de schaal al aan het graveren.
Jij liever dan ik.quote:
True.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1. Ze zijn niet neutraal qua nieuwsmededelingen
2. eigengefap
3. totaal niet grappig
Sporting 5-0 en nu tegen FC Porto 3-0quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Pereiro weer een showtje weggegeven. Ze zijn de schaal al aan het graveren.
Niets. Maar ik vind die troepgedichten gewoon onzin. Snap niet dat dat allemaal doorkomt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik jou ooit misdaan heb.
Vanzelfsprekend Stijn. Ik loop nooit te ver op zaken voorhuid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |