SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Tsjiks:![]()
Ja, kweetnie. Tijdens het EK werd er ook veel verwacht.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er gaat heus nog wel wat gebeuren in Rio. De beveiliging daar is een lachertje.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
Het is maar waar je plezier uit haalt. je druk om maakt.
Ik maak mij nergens druk op. Had alleen een leukere TT verwacht van uwe kant.quote:
Haha, je was ook al te laat met het RIP Johan Cruijff topic hierquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik had de laatste post. Of hebben jullie deze oeroude FOK!traditie overboord gegooid. En wat een kneus als je dezelfde TT gebruikt omdat je zo snel mogelijk het nieuwe topic wil openen.
is geen traditie neequote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik had de laatste post. Of hebben jullie deze oeroude FOK!traditie overboord gegooid. En wat een kneus als je dezelfde TT gebruikt omdat je zo snel mogelijk het nieuwe topic wil openen.
Ik had een leuke, ging er van uit dat ik aan de beurt was.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik maak mij nergens druk op. Had alleen een leukere TT verwacht van uwe kant.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ja, en haal het niet in je hoofd om het woord ludiek te gebruiken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
Nee hoor. Als je laat uit je nest komt en het een paar uur later verneemt ben je niet te laat. Nu was ik ook niet te laat, hij was onterecht te vroeg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, je was ook al te laat met het RIP Johan Cruijff topic hier
Zou het wel moeten zijn. Is namelijk wel traditie, alleen hier overboord gegooid.quote:
oblogisch is wel vaker te vroeg. Zei mijn moeder me.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je laat uit je nest komt en het een paar uur later verneemt ben je niet te laat. Nu was ik ook niet te laat, hij was onterecht te vroeg.
nice.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
oblogisch is wel vaker te vroeg. Zei mijn moeder me.
Ach ja. Als goedmakertje mag jij vertellen welke tt jij had.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou het wel moeten zijn. Is namelijk wel traditie, alleen hier overboord gegooid.
Ik ken de achtergrond niet. En ik had inderdaad een andere ja. Ben je paranormaal begaafd of zo?quote:
Ik wachtte al op een tong80 tt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had een leuke, ging er van uit dat ik aan de beurt was.
Ik krijg een tt met de beginletter N door.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond niet. En ik had inderdaad een andere ja. Ben je paranormaal begaafd of zo?
7/10quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent gewoon voorspelbaar.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond niet. En ik had inderdaad een andere ja. Ben je paranormaal begaafd of zo?
8/10quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja en het eindigt kletsnat.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik krijg een tt met de beginletter N door.
Doen we!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Als we even doorspammen is deze ook zo weer vol.
We wachten erop. kom er maar in JC (Hey, dat zei mijn moeder laatst ook tegen JC)quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JanCees zou zeggen, dit topic gaat vandaag nog wel vol.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is jou wel toevertrouwd hé. Spammen.
Ik wou een je moeder grap doen, maar ik sla wel over.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Als we even doorspammen is deze ook zo weer vol.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarop Onlogisch zegt, je moeder ook.
Nee, te laat.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We wachten erop. kom er maar in JC (Hey, dat zei mijn moeder laatst ook tegen JC)
Je moeder wordt ook weleens overgeslagen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wou een je moeder grap doen, maar ik sla wel over.
Zn moeder ook.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JanCees zou zeggen, dit topic gaat vandaag nog wel vol.
Al de 40-45ste keer dat je hierover klaagt, deal with itquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik krijg een tt met de beginletter N door.
Ah ik zie het nu, jij bent van de FP crew, dat je dat serieus wil doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Vasion het volgende:
Leuke TS, maar ik ben wat minder gecharmeerd van de TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |