SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Moet haast wel. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een ei net uitkwam als de app crashte of zo. Maar de Pokémon had ik altijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:33 schreef colastroop het volgende:
@Deluna @Fera loopt nu vast... ik hoop dat er wat nieuws bij zit als ik weer kan inloggen
Zoals het moet!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:33 schreef colastroop het volgende:
team valor heeft mijn buurt wel helemaal overgenomen..
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:36 schreef Justevo het volgende:
http://unleashedreality.com/pokemon-go-eevee-naming-trick/
Hier beweren ze dat het met elke Pokemon werkt, maar dat lijkt me sterk..
Heb ik ook wel met het vangen van een Pokemon. Als hij op dat moment vastloopt en ik de app weer reset, ligt de Pokemon oha gewoon in de rugzak.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet haast wel. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een ei net uitkwam als de app crashte of zo. Maar de Pokémon had ik altijd.
Dat wisselt bij mij. De zwakkere heb ik vaak wel, maar de sterkere bijna nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:37 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Heb ik ook wel met het vangen van een Pokemon. Als hij op dat moment vastloopt en ik de app weer reset, ligt de Pokemon oha gewoon in de rugzak.
Probeer het maar eens met zo'n kut vogelquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:36 schreef Justevo het volgende:
Is dat niet een soort Speld onder gamingsites?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:36 schreef Justevo het volgende:
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Probeer het maar eens met zo'n kut vogel
Ik zie ze vaker op de radar dan in mijn pokeballs.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:46 schreef Igen het volgende:
Waar vinden jullie toch al die eevee's? Ik heb er nu met veel zoeken 2.
Haha erg vervelend. Ik liep langs een Valor gym maar ik zag 3 gasten zitten die duidelijk net die gym hadden overgenomen dus il liep er maar nonchalant voorbij :pquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoals het moet!
Was net even snel hierachter 2 gyms wezen trainen en mijn pokemon erin gezet.. Kom ik thuis staan ze er gewoon niet in
Meanwhile at professor Willow'squote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:45 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik kijk wel uitMorgen of overmorgen een stuk of 30 vogels en ratten de blender in! Vond net wel een 422 Eevee, werd 1161 Vaporeon
Doen!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:49 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nu nog een Eevee van 377 Ik wil er eigenlijk pas eentje evolueren vanaf 450. Zodat 1000+ Vaporeon krijg.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meanwhile at professor Willow's
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar zijn de spearow?!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn daar bij jou zo veel van dan?quote:
50% van het aantal pidgeys denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Zijn daar bij jou zo veel van dan?
Tot nu toe heb ik vooral heel veel pidgeys, rattata's, weedles en drowzees. En wat minder zubats en helemaal niet veel spearows of caterpies.
quote:
Daar waar veel Weedle zijn is er relatief weinig Spearow en andersom.quote:
Yokikater had ook al zoveel van de elektrische Pokémon.quote:
Kan wel ik heb wel minder weedles dan spearow..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Daar waar veel Weedle zijn is er relatief weinig Spearow en andersom.
Altans dat is mijn ervaring.
Ik heb ze allebei veel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Daar waar veel Weedle zijn is er relatief weinig Spearow en andersom.
Altans dat is mijn ervaring.
En ik andersomquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan wel ik heb wel minder weedles dan spearow..
Ik zou zeggen de aanval gezien je de cp altijd nog omhoog kan halen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:04 schreef Fera het volgende:
Vraagje. Als je twee dezelfde Pokémon heeft waarvan één een iets hoger CP (+20 of zo) maar de andere een veel sterkere speciale aanval heeft (meer schade), welke is dan beter om te houden?
Ik had vandaag juist twee hele dikke.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:05 schreef raptorix het volgende:
Wel het idee dat er vanavond een stuk minder spawnde dan de avonden ervoor...
hangt er vanaf of je ze gaat evolueren, want dan krijgen ze als get goed is 2 (random) nieuwe movesquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:04 schreef Fera het volgende:
Vraagje. Als je twee dezelfde Pokémon hebt waarvan één een iets hoger CP (+20 of zo) maar de andere een veel sterkere speciale aanval heeft (meer schade), welke is dan beter om te houden?
Niet zo vreemdquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yokikater had ook al zoveel van de elektrische Pokémon.
Scheveningse haven, vissers gedeelte, heeft er veel. Veel beton en asfalt. Zou je ook als industrieel terrein kunnen aanmerken.quote:
Dus na een evolutie kan het net zo goed weer omgekeerd zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:06 schreef colastroop het volgende:
[..]
hangt er vanaf of je ze gaat evolueren, want dan krijgen ze als get goed is 2 (random) nieuwe moves
Het ligt ook aan de charge tijd van je aanvalquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:05 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de aanval gezien je de cp altijd nog omhoog kan halen.
Dat ze geen aparte servers hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Morgen de release in Japan las ik net, dat wordt dus weer onmogelijk inloggen de hele dag
Wel garantie voor hilarische filmpjesquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Morgen de release in Japan las ik net, dat wordt dus weer onmogelijk inloggen de hele dag
Ok, thx!quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Scheveningse haven, vissers gedeelte, heeft er veel. Veel beton en asfalt. Zou je ook als industrieel terrein kunnen aanmerken.
Kutzooi.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Als het goed is worden ze nu al langzaam wakker.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Nice, morgen ofzo even heen fietsen dan maar.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Scheveningse haven, vissers gedeelte, heeft er veel. Veel beton en asfalt. Zou je ook als industrieel terrein kunnen aanmerken.
Visje bij Simonisquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice, morgen ofzo even heen fietsen dan maar.
Ik wil best geloven dat het een complex verhaal is met zulke extreme hoeveelheden data, maar met veel geld moet toch iets te regelen zijn. Ook geen enkele communicatie van niantecquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:12 schreef Jerro het volgende:
hoe moeilijk is het om die servers te fixxen? ze hebben voldoende centen ondertussen.. word n beetje vervelend zo..
De PR hebben ze duidelijk nog niet onder de knie idd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat het een complex verhaal is met zulke extreme hoeveelheden data, maar met veel geld moet toch iets te regelen zijn. Ook geen enkele communicatie van niantec
Nooit meerquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:17 schreef Nystiq het volgende:
Wanneer gaan ze die kut nearby list fixen.
Ze zijn op zoek naar een global community manager en ook voor de servers zijn ze op zoek:quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
De PR hebben ze duidelijk nog niet onder de knie idd.
Sorry klopt niet helemaal, de kans is er wel maar het gebeurt niet altijd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus na een evolutie kan het net zo goed weer omgekeerd zijn?
Meh, ik zou me daar niet te druk over maken. Gewoon doen wat je leuk vindt. Tot level 20 wachten is mij te lang. Dat evolueren is gewoon leuk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:26 schreef colastroop het volgende:
ik lees net dat je het beste kan wachten met power ups en evolven tot je level 20 bent... oeps haha ik ben nu level 13 en maar 100 stardust ofzo omdat ik het zsm weer op maak
Je hebt dan wel engelengeduld..quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:30 schreef Nystiq het volgende:
Stardust sowieso sparen tot level 30. Dat is de cap voor hoogste CP pokemons dat je vangt.
Dit is het beste ja, maar wel enorm moeilijk en saai om vol te houden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:30 schreef Nystiq het volgende:
Stardust sowieso sparen tot level 30. Dat is de cap voor hoogste CP pokemons dat je vangt.
Waterbedrijf niet betaald omdat je Pokémon jagen was?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:35 schreef Friday12 het volgende:
wow... ik heb geen water meer
Het is tering heet en ik heb geen water meer
Maar heb je nog pokeballs?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:35 schreef Friday12 het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:35 schreef Friday12 het volgende:
Hoezo? Gewoon tot lvl 30 spelen om zoveel mogelijk verschillende te verzamelen. Daarna zorgen om welke sterkst zijnquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit is het beste ja, maar wel enorm moeilijk en saai om vol te houden.
Jazeker wel! Storing ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waterbedrijf niet betaald omdat je Pokémon jagen was?
Nou euhm, dat vraagt toch wel de nodige zelfbeheersing. Ik spaar redelijk, maar af en toe moet ik gewoon even een powerup doen ofzo.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:36 schreef Rambow het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon tot lvl 30 spelen om zoveel mogelijk verschillende te verzamelen. Daarna zorgen om welke sterkst zijn
Haha doe ik ook.. Als ik weet dat ze veel sterker worden dan mijn huidige top pokemonquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou euhm, dat vraagt toch wel de nodige zelfbeheersing. Ik spaar redelijk, maar af en toe moet ik gewoon even een powerup doen ofzo.
Wow nog nooit gehoord dit.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jazeker wel! Storing ofzo
Heb geen drinken verder in huis
Als dit eerder was gebeurd had ik ff pokemon gevangen richting de appie
Hele stad heeft geen water
Dat word water uit de sloot drinken![]()
Om welke stad gaat dit? Want ik ben te lui om naar de kraan te lopen om te testen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://allestoringen.nl/s(...)rd-holland/purmerendquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om welke stad gaat dit? Want ik ben te lui om naar de kraan te lopen om te testen.
Dafuq! Waar woon jij?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Groot gebied.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://allestoringen.nl/s(...)rd-holland/purmerend
Hele zaanstreek/waterland
Wat is dezequote:Op woensdag 20 juli 2016 00:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://allestoringen.nl/s(...)rd-holland/purmerend
Hele zaanstreek/waterland
quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:45 schreef Friday12 het volgende:
Morgenvroeg pokemon jagen als ik water ga inslaan![]()
Gaat me geen 2e keer gebeuren!
ik heb in totaal ietys van 60 pokeballs nog ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jemig, ik ga morgen ff veel pokestops langs![]()
Nog maar iets van 30 ballen. En 13 van die goeie
Je zit in de game?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfff sommige zijn echt lastig te vangen. Nu zijn mijn balls alweer op
Kon er net nog in, maar nu niet meer inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je zit in de game?ik zit al uren op het inlogscherm
Je had de ballen niet om naar een andere buurt te gaan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst geen ballen meer. Had gisteravond in de tent van pure ellende maar een insence aangezet.Maar geen pokstop in de buurt en vanavond gelijk naar een dubbele lure gegaan. Was wel even zo'n momentje van genant.
Was op kamp (voor mijn werk( in the middle of nowhere. Kon moeilijk een half uur gaan wandelen om ballen te halen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Je had de ballen niet om naar een andere buurt te gaan?
Zitten er wel zeldzame Pokémon?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was op kamp (voor mijn werk( in the middle of nowhere. Kon moeilijk een half uur gaan wandelen om ballen te halen.
Ja, ik ook. Ben een gooi-rampquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb in totaal ietys van 60 pokeballs nog ofzomoet echt een sloot hebhen
Gelukkig maar. Ik zou zelf ook fucked zijn als ik geen water meer had. Drink alleen kraanwater en thee over het algemeen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 01:10 schreef Friday12 het volgende:
Het Magikarp leger is weer weg.. Water is terug![]()
En pokemon doet het weer
Ik drink ook alleen maar kraanwaterquote:Op woensdag 20 juli 2016 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zou zelf ook fucked zijn als ik geen water meer had. Drink alleen kraanwater en thee over het algemeen.
Nog niet alles was mij bekend. Dank je wel voor het delen.quote:
JA weet ik maar word nu echt irritant.. Wil niet 5 pokeballs aan een fucking duif verneukenquote:Op woensdag 20 juli 2016 01:59 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Hoe hoger je level, hoe vaker ze ontsnappen. Ookal zijn ze fucking 10 cp
Als ze te vaak ontsnappen dan klik ik het scherm gewoon weg. Ga niet 20 pokéballs verspillen aan ongedierte.quote:
Ik ben dan zo'n mongool die blijft doorzetten tot het lukt, niemand ontsnapt hier.quote:Op woensdag 20 juli 2016 02:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ze te vaak ontsnappen dan klik ik het scherm gewoon weg. Ga niet 20 pokéballs verspillen aan ongedierte.
Die is bij mij ontsnapt vandaag. Nog ziek vanquote:Op woensdag 20 juli 2016 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag een wilde Wartortle gevangen!
Precies dit.. Tenzij ik stops aan het farmen benquote:Op woensdag 20 juli 2016 02:14 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik ben dan zo'n mongool die blijft doorzetten tot het lukt, niemand ontsnapt hier.
Ekans ontsnapte vandaag bij mijquote:Op woensdag 20 juli 2016 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die is bij mij ontsnapt vandaag. Nog ziek van
Wat ik begrepen heb is dat Niantic een team van 13 man was en dat ze naar 50 zijn gegaan door de licentie van Nintendo. Als je kijkt waar ze nu naar op zoek zijn qua mensen, dan hebben ze dit succes van de app onderschat. Er zijn job openings voor iemand die de servers aan kan, iemand ie community outreach doet en iemand die machine learning kan (De gaafste ITers die er zijn, een thesis is genoeg ervaring).quote:Op woensdag 20 juli 2016 03:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ekans ontsnapte vandaag bij mijEn die had ik dus ook nog niet.
Mijn grootste frustratie is overigens niet dat de servers zo'n probleem zijn. Niet kunnen spelen is vervelend, maar geen ramp. Maar als ik dan kan spelen, dan erger ik me echt kapot aan de GPS. Soms sta ik bovenop een pokestop: maar nee, mijn trainer staat er mijlenver van naar het zuiden. Dus ik loop maar iets verder naar het noorden. Floep! Trainer te ver naar het noorden. En dat zo ontzettend vaakVechten in een gym, waar je echt naast staat. Trainer wandelt uit range en dus kan je niet verder vechten en word je er uit gekickt tijdens het vechten (!!) omdat de gym te ver weg is. Ik vind eenmaal starten in een gym is gevecht af kunnen maken hoor
Jep dat is wat ik zei, ze hadden dit niet verwacht.quote:Op woensdag 20 juli 2016 03:38 schreef Amarantha het volgende:
https://www.nianticlabs.com/jobs/ Hehe nog echt ook.
Ik ook! Noorderplantsoen!quote:Op woensdag 20 juli 2016 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag een wilde Wartortle gevangen!
Dus over twee maanden maar eens weer proberen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 03:35 schreef Tweek het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat Niantic een team van 13 man was en dat ze naar 50 zijn gegaan door de licentie van Nintendo. Als je kijkt waar ze nu naar op zoek zijn qua mensen, dan hebben ze dit succes van de app onderschat. Er zijn job openings voor iemand die de servers aan kan, iemand ie community outreach doet en iemand die machine learning kan (De gaafste ITers die er zijn, een thesis is genoeg ervaring).
Ze hebben simpel weg de populariteit onderschat. En proberen nu mensen aan te nemen om het op te lossen. Betekend wel dat het zeker nog een maand of twee gaat duren voor er iets wordt opgelost.
Ik evolueerde een XL Pidgey en die kromp tot een XS Pidgeotto.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus na een evolutie kan het net zo goed weer omgekeerd zijn?
Weet je zeker dat er niet iets uit is gekomen? Ik heb dat ook 1x gehad, maar had er wel een nieuwe Pokemon bij. Alleen wordt dat wat lastig als het een Pokemon is die je ook al had.quote:Op woensdag 20 juli 2016 05:08 schreef Ticootje het volgende:
Gister is mn 5 km ei verdwenen. Klotezooi.
Haha zou mooi zijn, morgen om dezelfde tijd nog eens kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 07:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
In m'n dorp verstopt ergens. Hoop dat het een vaste spawn is.
Ik heb dit helemaal niet trouwens. Kan het niet aan je foon liggen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 03:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ekans ontsnapte vandaag bij mijEn die had ik dus ook nog niet.
Mijn grootste frustratie is overigens niet dat de servers zo'n probleem zijn. Niet kunnen spelen is vervelend, maar geen ramp. Maar als ik dan kan spelen, dan erger ik me echt kapot aan de GPS. Soms sta ik bovenop een pokestop: maar nee, mijn trainer staat er mijlenver van naar het zuiden. Dus ik loop maar iets verder naar het noorden. Floep! Trainer te ver naar het noorden. En dat zo ontzettend vaakVechten in een gym, waar je echt naast staat. Trainer wandelt uit range en dus kan je niet verder vechten en word je er uit gekickt tijdens het vechten (!!) omdat de gym te ver weg is. Ik vind eenmaal starten in een gym is gevecht af kunnen maken hoor
Volgens mij niet. Je krijgt ze soms als je een level up gaat of je kunt ze kopen in de store.quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kun je ook incubators krijgen bij n pokestop?
Heb er geen gezien, maar dat wil noet perse Iers zeggen. Heb nu m'n blauwe voor de vierde keer in gebruik en er blijft maar staan dat ik m nog 3 keer kam gebruiken, ik moet ze dan toch ergens vandaan hebben?
Kun je alleen uit een 10km(?) ei krijgen, in Europa loopt ie niet in het wild rond.quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
is die farfetchd zo bijzonder! Heb er al
2 van
dan zal ik ze wel bij n level up hebben gekregen, tnxquote:Op woensdag 20 juli 2016 08:14 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Je krijgt ze soms als je een level up gaat of je kunt ze kopen in de store.
Als je je Pokemon sorteert op recent dan zie je wel wanneer je een bepaalde Pokemon hebt gekregen. Ik had bijvoorbeeld opeens een Ekans, nog nooit gezien en die stond daar tussen de Pidgeys, Rattata's en Drowzees.quote:Op woensdag 20 juli 2016 06:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er niet iets uit is gekomen? Ik heb dat ook 1x gehad, maar had er wel een nieuwe Pokemon bij. Alleen wordt dat wat lastig als het een Pokemon is die je ook al had.
Clefairy net gevangen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:07 schreef Bootje84 het volgende:
Net een clefairy en Geodude uit mn 2 Km ei. Me happy !
Is alleen eerder een calorieën teller dan dat het weight loss. Maar het idee is grappig.quote:
Je verbrandt er dan ook calorieën mee.quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is alleen eerder een calorieën teller dan dat het weight loss. Maar het idee is grappig.
Ik voel met je mee, broeder. Een of andere college vond het een goed idee om de ramen open te knallen gisterenavond. Het is hier nu ongeveer 28 graden binnen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:47 schreef over_hedge het volgende:
Het is echt veel te warm op kantoor.. Hebben geen aircoLaat die charizard en magmar maar komen.
Waar ik zit is het nu 25 oid. 1 kantoor naast mij 28quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, broeder. Een of andere college vond het een goed idee om de ramen open te knallen gisterenavond. Het is hier nu ongeveer 28 graden binnen.
glibberige vis denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:10 schreef over_hedge het volgende:
Waarom gaat bij goldeen zo vaak de pokeball dwars door hem heen
Nergens last van. Moet nog 1 goldeen voor een evolutiequote:Op woensdag 20 juli 2016 09:10 schreef over_hedge het volgende:
Waarom gaat bij goldeen zo vaak de pokeball dwars door hem heen
Als hij moeilijk te vangen is moet je even wachten tot hij wat blijer wordt. Dat kan je zien wanneer hij zichzelf gaat likken/pikken en is hij makkelijker te vangenquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:13 schreef Norrage het volgende:
Ja hoe zit het precies met ballen gooien? Ik had het gevoel dat bij een hoge Pidgeot die ik wilde vangen alle ballen werden weggewaaid, of met een boog het scherm uit gingenMoet je in dat soort gevallen de curve ball gooien of iets?
En zo'n Zubat of andere vliegpokemon zijn ook bijzonder lastig te vangen. Is dat een trend?
Dan gooide je per ongeluk curve balls denk ik?quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:13 schreef Norrage het volgende:
Ja hoe zit het precies met ballen gooien? Ik had het gevoel dat bij een hoge Pidgeot die ik wilde vangen alle ballen werden weggewaaid, of met een boog het scherm uit gingenMoet je in dat soort gevallen de curve ball gooien of iets?
En zo'n Zubat of andere vliegpokemon zijn ook bijzonder lastig te vangen. Is dat een trend?
Kinderlokker-alert!quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:15 schreef RRuben het volgende:
Geef ze gewoon een snoepje en dan zijn ze wel blij, gaan ze zo met je mee![]()
Net als in het echt
Ik heb al 2x seakingquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nergens last van. Moet nog 1 goldeen voor een evolutie
Nee dat heb ik ook sinds mijn level een beetje hoog is. Moet je inderdaad gewoon een curveball tegen aan mikkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan gooide je per ongeluk curve balls denk ik?
Denk van niet, dan moet ie toch glinsteren en zo en sterretjes?quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan gooide je per ongeluk curve balls denk ik?
Moet je die snoepjes ook raak gooien trouwens, of gaat dat vaak wel goed?quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:15 schreef RRuben het volgende:
Geef ze gewoon een snoepje en dan zijn ze wel blij, gaan ze zo met je mee![]()
Net als in het echt
Weet je al hoe gyms werken?quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook sinds mijn level een beetje hoog is. Moet je inderdaad gewoon een curveball tegen aan mikken
Hoe sterker het beest hoe waziger het pad van die ballen
Ik merk soms ook dat die pokemon er dan een tik tegen geeft ofzo en ie dan wegvliegt. Spijtig helaasquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:13 schreef Norrage het volgende:
Hoe ze te veroveren ja, maar dat lukt al tijdenquote:
Je kan zelf maar een pokemon erin doen, de rest moet van teamgenoten komen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Hoe ze te veroveren ja, maar dat lukt al tijden
Niet hoe ik meer beesten er in krijg en hoe ik hem een beetje lang kan houden
Ben hem altijd binnen het uur weer kwijt
Wat stomquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:30 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je kan zelf maar een pokemon erin doen, de rest moet van teamgenoten komen.
Ik net een Poliwag uit een 5km eiquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
515CP Bulbasaur uit een 2KM ei.Heb alle starters nu.
Wow, Growlithe.. Nog 0x gezien.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:09 schreef RRuben het volgende:
Net 6km hard gelopen waarvan maar 2,4km is geregistreerd
Wel een Growlithe en Dratini (met nog 1 bal over) gevangen en een squirtel met 10 candy uit 2km ei.
Nog steeds geen echte man gevonden dus?quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Hoe ze te veroveren ja, maar dat lukt al tijden
Niet hoe ik meer beesten er in krijg en hoe ik hem een beetje lang kan houden
Ben hem altijd binnen het uur weer kwijt
Pics.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ving een Growlithe in de kleedkamer van de sauna
Ik krijg dan altijd een mep als daar mijn telefooncamera gebruik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ving een Growlithe in de kleedkamer van de sauna
Dm me maar want ik moet ook gaan werken en dit topic gaat zo snel dat ik er over heen zou kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog steeds geen echte man gevonden dus?![]()
Ik zal je straks wel even helpen. Nu even werken want collega`s vinden het opeens nodig om mij aan het werk te zetten.
Klopt ik dacht een Venonat te vangen maar het was gewoon een harige poes van een oud vrouwtje. Gelijk verbannen van die tent.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd een mep als daar mijn telefooncamera gebruik.
Zag niemandquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd een mep als daar mijn telefooncamera gebruik.
Jezus hequote:Op woensdag 20 juli 2016 09:52 schreef Jaytje07 het volgende:
Dat is nou nog eens een leuk 10km ei![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Nee gewoon op klikken dacht ikquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je die snoepjes ook raak gooien trouwens, of gaat dat vaak wel goed?
Nicequote:Op woensdag 20 juli 2016 09:52 schreef Jaytje07 het volgende:
Dat is nou nog eens een leuk 10km ei![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:11 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nu dan wel jaloers?![]()
[ afbeelding ]
Tip voor Amsterdammers; Het sloterpark. Elke pakweg 5 minuten spawnen daar 4/5 Dratini's. Het duurt dan 2 uur om te sprokelen, maar dan heb je ook wat! (En ondertussen genieten van een vrije dag in het zonnetje)
Die Lapras is wel veel zwaarderquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:11 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nu dan wel jaloers?![]()
[ afbeelding ]
Tip voor Amsterdammers; Het sloterpark. Elke pakweg 5 minuten spawnen daar 4/5 Dratini's. Het duurt dan 2 uur om te sprokelen, maar dan heb je ook wat! (En ondertussen genieten van een vrije dag in het zonnetje)
Heeft vertraging. Grote kans dat ie t wel heeft opgeslagen hoor. Als je straks ineens meter of 20 loopt ofzo is de kans best aanwezig dat je ei ineens uitkomtquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:15 schreef Allures het volgende:
Aargh ik oesters nog een paar 100 meter voor mijn 10 km ei en ik was bij mijn werk. Dus ik dacht 'fuck it, ik ga een paar blokjes om'. Heeft ie het niet geregistreerd
maar ik zit nu achter mijn bureauquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heeft vertraging. Grote kans dat ie t wel heeft opgeslagen hoor. Als je straks ineens meter of 20 loopt ofzo is de kans best aanwezig dat je ei ineens uitkomt
quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:17 schreef Allures het volgende:
Neeeeeeee en nu staat ie opeens op 9.96
Bitch ei!
ons kantoor is formaat kleine studentenkamer johquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
ff zonder wifi 5 keer heen en weer naar het kopieerapparaat lopen?
Ja dat is wel pech.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:33 schreef RichardRichard het volgende:
Gisteren avond de gok gewaagd en mijn lucky egg aangezet om een berg pidgeys en weedles te evolueren, klappen precies op dat moment de servers voor een half uur uit..
Je moet er wel even voor op uit trekken. Rondje door het centrum en je hebt weer een behoorlijk aantal.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens zo weinig Pokeballs hebben? Heb er nooit minder dan 150, zo weinig pokestops bij jullie?
Op hogere levels ga je best hard door je balls heen. Niet iedereen heeft de luxe dat ze meerdere pokestops in de buurt hebben, vooral in dorpen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens zo weinig Pokeballs hebben? Heb er nooit minder dan 150, zo weinig pokestops bij jullie?
Wij komen ook nooit onder de 150 uit ofzo. Maar goed,veel pokestops in de buurtquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb nooit zin om naar zo'n pokestop te gaan. In het winkelgebied zitten er een paar bij elkaar maar mensen kijken je zo gek aan als je pokemon aan het spelen bent. hier in de buurt zit er ook eentje maar dan moet je telkens 5 minuten wachten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:33 schreef RichardRichard het volgende:
Gisteren avond de gok gewaagd en mijn lucky egg aangezet om een berg pidgeys en weedles te evolueren, klappen precies op dat moment de servers voor een half uur uit..
omdat de pokestops steeds try again zeggen als ik er benquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Heb je een softban? Vluchten ook alle pokemon die je vangt?quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:42 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat de pokestops steeds try again zeggen als ik er ben
Boeiend wat mensen denken. Ze betalen je rekeningen toch ook niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om naar zo'n pokestop te gaan. In het winkelgebied zitten er een paar bij elkaar maar mensen kijken je zo gek aan als je pokemon aan het spelen bent. hier in de buurt zit er ook eentje maar dan moet je telkens 5 minuten wachten.
Als ik naakt over straat ga krijg ik minder vreemde blikken...
Gewoon schijt aan hebben joh.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om naar zo'n pokestop te gaan. In het winkelgebied zitten er een paar bij elkaar maar mensen kijken je zo gek aan als je pokemon aan het spelen bent. hier in de buurt zit er ook eentje maar dan moet je telkens 5 minuten wachten.
Als ik naakt over straat ga krijg ik minder vreemde blikken...
Vondelpark zat net een Wartortle.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:45 schreef over_hedge het volgende:
Ik liet net dat script eens draaien in central park in new york. Damn wat is daar veel te vinden. Waarom is dat in Nederland niet.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Boeiend wat mensen denken. Ze betalen je rekeningen toch ook niet.
Ja, ik ben daar niet zo goed in. het verziekt voor mij de lol een beetje. Daarom vind ik het ook zo jammer dat er in drukke gebieden meer pokemon zitten.quote:
Dat heb ik ook gehad. En daarna was het een medium Pidgeot.quote:Op woensdag 20 juli 2016 04:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik evolueerde een XL Pidgey en die kromp tot een XS Pidgeotto.
Bij ons in de binnenstad ziet het er ook zo uit hoor..quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:45 schreef over_hedge het volgende:
Ik liet net dat script eens draaien in central park in new york. Damn wat is daar veel te vinden. Waarom is dat in Nederland niet.
Nee niet echt. Ook geprobeerd. Central park had veel meer verschillende pokemons en ook meer zeldzamere (als je die lijst moet geloven welke zeldzaam zijn) Want snap dat wij hier andere pokemons kunnen zien dan zij.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij ons in de binnenstad ziet het er ook zo uit hoor..
Ja, kan je mee zien waar de pokemons zijn op een bepaalde plek. Alleen mag je op fok niet gebruiken van de modjes dus als je meer info wilt moet je even dm sturen.quote:
gewoon een debiele server. Als het rustig is doet ie het welquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je een softban? Vluchten ook alle pokemon die je vangt?
Bedoel niet in Rotterdam hč maar waar ik woon. Stikt van de Clefairy, Jigglypuf en andere zooi.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ook geprobeerd. Central park had veel meer verschillende pokemons en ook meer zeldzamere (als je die lijst moet geloven welke zeldzaam zijn) Want snap dat wij hier andere pokemons kunnen zien dan zij.
Whut? Hoeveel candy heb je gekregen dan? Ik heb 2x een kabuto gekregen maar kom 9 candy te kort.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:56 schreef Allures het volgende:
Kabuto uit mijn 10km ei die ik meteen kon evolven naar een kabutops van 800 cp
Hahaha wat een goede Pokémonsquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:59 schreef picodealion het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=lr&pos=19
200 euro voor "hele goede pokemons"
Vondelparkquote:
Wel leuke pokemon, maar wat een treurnisquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:59 schreef picodealion het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=lr&pos=19
200 euro voor "hele goede pokemons"
60 of zo dan? 65?quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Whut? Hoeveel candy heb je gekregen dan? Ik heb 2x een kabuto gekregen maar kom 9 candy te kort.
Ik had een Poliwagquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Even een rondje gefietst: 100 pokeballs opgepikt + ei van 5km gehatchd -> Drowzee CP14
Hup, op de fiets.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:15 schreef Noorseviking het volgende:
Zit nu in een paar woonwijken in een nabij gelegen stadje. Alleen maar magnemites en voltorbs!
Ik kan vanaf huis en werk niet direct bij een Pokestop. Er zitten er wel een paar in de buurt, maar elke paar minuten een stop activeren zit er niet in. Daarvoor moet ik echt de hort op.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Maar je zit wel tussen paupers dus no thanks.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:29 schreef KingRadler het volgende:
ik raad iedereen aan om een busrit te pakken door de stad.
je komt zoveel pokestops tegen voor extra pokeballs
Met deze hitte?quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:29 schreef KingRadler het volgende:
ik raad iedereen aan om een busrit te pakken door de stad.
je komt zoveel pokestops tegen voor extra pokeballs
Je moet er wel iets voor over hebbenquote:
Haha. Gisteren weer 6 Km gelopen in de avond. Flesje water in linker kontzak, powerbank in rechter kontzak, zonnebril op en gaanquote:
dan pak je toch de autoquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar je zit wel tussen paupers dus no thanks.
Don't Pokemon Go and Drivequote:
Het is zo warm en zonnig dat ik het klagen over de regen weer misquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhgh, kut zomer, heel tijd regen.. waar is de zon..
*zon arriveert* ugh.. het is veel te warm
Liever waterpokemon voor verkoelingquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:42 schreef Molurus het volgende:
Je zou met dit weer toch meer vuurpokemons verwachten. Helaas.
Hoe sterk was je Kabuto?quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:56 schreef Allures het volgende:
Kabuto uit mijn 10km ei die ik meteen kon evolven naar een kabutops van 800 cp
Seal candy is prima.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Seal gevangen van CP14![]()
![]()
Dorp. 1 Pokéstop. Level 10.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:39 schreef KingRadler het volgende:
heb 150 ballen hoe komt het dat jullie ballen zo snel op zijn
Dat zijn er veel te veel vrees ik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:56 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Is er eigenlijk ergens al een overizhct van alle pokestops per plaats?
Je kunt als je snel bent wel Pokémon vangen.. Ze zijn wel weer snel buiten bereik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:58 schreef Maraca het volgende:
Is Pokemon Go een beetje te spelen in de trein of gaat die gewoon te snel?
Ik merk dat AR uitzetten ook wel aardig helpt. Dan kun je doorlopenquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt als je snel bent wel Pokémon vangen.. Ze zijn wel weer snel buiten bereik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |