Whut? Hoeveel candy heb je gekregen dan? Ik heb 2x een kabuto gekregen maar kom 9 candy te kort.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:56 schreef Allures het volgende:
Kabuto uit mijn 10km ei die ik meteen kon evolven naar een kabutops van 800 cp
Hahaha wat een goede Pokémonsquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:59 schreef picodealion het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=lr&pos=19
200 euro voor "hele goede pokemons"
Vondelparkquote:
Wel leuke pokemon, maar wat een treurnisquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:59 schreef picodealion het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=lr&pos=19
200 euro voor "hele goede pokemons"
60 of zo dan? 65?quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Whut? Hoeveel candy heb je gekregen dan? Ik heb 2x een kabuto gekregen maar kom 9 candy te kort.
Ik had een Poliwagquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Even een rondje gefietst: 100 pokeballs opgepikt + ei van 5km gehatchd -> Drowzee CP14
Hup, op de fiets.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:15 schreef Noorseviking het volgende:
Zit nu in een paar woonwijken in een nabij gelegen stadje. Alleen maar magnemites en voltorbs!
Ik kan vanaf huis en werk niet direct bij een Pokestop. Er zitten er wel een paar in de buurt, maar elke paar minuten een stop activeren zit er niet in. Daarvoor moet ik echt de hort op.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens zo weinig Pokeballs hebben? Heb er nooit minder dan 150, zo weinig pokestops bij jullie?
Maar je zit wel tussen paupers dus no thanks.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:29 schreef KingRadler het volgende:
ik raad iedereen aan om een busrit te pakken door de stad.
je komt zoveel pokestops tegen voor extra pokeballs
Met deze hitte?quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:29 schreef KingRadler het volgende:
ik raad iedereen aan om een busrit te pakken door de stad.
je komt zoveel pokestops tegen voor extra pokeballs
Je moet er wel iets voor over hebbenquote:
Haha. Gisteren weer 6 Km gelopen in de avond. Flesje water in linker kontzak, powerbank in rechter kontzak, zonnebril op en gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |