Ik krijg dan altijd een mep als daar mijn telefooncamera gebruik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ving een Growlithe in de kleedkamer van de sauna
Dm me maar want ik moet ook gaan werken en dit topic gaat zo snel dat ik er over heen zou kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog steeds geen echte man gevonden dus?![]()
Ik zal je straks wel even helpen. Nu even werken want collega`s vinden het opeens nodig om mij aan het werk te zetten.
Klopt ik dacht een Venonat te vangen maar het was gewoon een harige poes van een oud vrouwtje. Gelijk verbannen van die tent.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd een mep als daar mijn telefooncamera gebruik.
Zag niemandquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd een mep als daar mijn telefooncamera gebruik.
Jezus hequote:Op woensdag 20 juli 2016 09:52 schreef Jaytje07 het volgende:
Dat is nou nog eens een leuk 10km ei![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Nee gewoon op klikken dacht ikquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je die snoepjes ook raak gooien trouwens, of gaat dat vaak wel goed?
Nicequote:Op woensdag 20 juli 2016 09:52 schreef Jaytje07 het volgende:
Dat is nou nog eens een leuk 10km ei![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:11 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nu dan wel jaloers?![]()
[ afbeelding ]
Tip voor Amsterdammers; Het sloterpark. Elke pakweg 5 minuten spawnen daar 4/5 Dratini's. Het duurt dan 2 uur om te sprokelen, maar dan heb je ook wat! (En ondertussen genieten van een vrije dag in het zonnetje)
Die Lapras is wel veel zwaarderquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:11 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nu dan wel jaloers?![]()
[ afbeelding ]
Tip voor Amsterdammers; Het sloterpark. Elke pakweg 5 minuten spawnen daar 4/5 Dratini's. Het duurt dan 2 uur om te sprokelen, maar dan heb je ook wat! (En ondertussen genieten van een vrije dag in het zonnetje)
Heeft vertraging. Grote kans dat ie t wel heeft opgeslagen hoor. Als je straks ineens meter of 20 loopt ofzo is de kans best aanwezig dat je ei ineens uitkomtquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:15 schreef Allures het volgende:
Aargh ik oesters nog een paar 100 meter voor mijn 10 km ei en ik was bij mijn werk. Dus ik dacht 'fuck it, ik ga een paar blokjes om'. Heeft ie het niet geregistreerd
maar ik zit nu achter mijn bureauquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heeft vertraging. Grote kans dat ie t wel heeft opgeslagen hoor. Als je straks ineens meter of 20 loopt ofzo is de kans best aanwezig dat je ei ineens uitkomt
quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:17 schreef Allures het volgende:
Neeeeeeee en nu staat ie opeens op 9.96
Bitch ei!
ons kantoor is formaat kleine studentenkamer johquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
ff zonder wifi 5 keer heen en weer naar het kopieerapparaat lopen?
Ja dat is wel pech.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:33 schreef RichardRichard het volgende:
Gisteren avond de gok gewaagd en mijn lucky egg aangezet om een berg pidgeys en weedles te evolueren, klappen precies op dat moment de servers voor een half uur uit..
Je moet er wel even voor op uit trekken. Rondje door het centrum en je hebt weer een behoorlijk aantal.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens zo weinig Pokeballs hebben? Heb er nooit minder dan 150, zo weinig pokestops bij jullie?
Op hogere levels ga je best hard door je balls heen. Niet iedereen heeft de luxe dat ze meerdere pokestops in de buurt hebben, vooral in dorpen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens zo weinig Pokeballs hebben? Heb er nooit minder dan 150, zo weinig pokestops bij jullie?
Wij komen ook nooit onder de 150 uit ofzo. Maar goed,veel pokestops in de buurtquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb nooit zin om naar zo'n pokestop te gaan. In het winkelgebied zitten er een paar bij elkaar maar mensen kijken je zo gek aan als je pokemon aan het spelen bent. hier in de buurt zit er ook eentje maar dan moet je telkens 5 minuten wachten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:33 schreef RichardRichard het volgende:
Gisteren avond de gok gewaagd en mijn lucky egg aangezet om een berg pidgeys en weedles te evolueren, klappen precies op dat moment de servers voor een half uur uit..
omdat de pokestops steeds try again zeggen als ik er benquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Heb je een softban? Vluchten ook alle pokemon die je vangt?quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:42 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat de pokestops steeds try again zeggen als ik er ben
Boeiend wat mensen denken. Ze betalen je rekeningen toch ook niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om naar zo'n pokestop te gaan. In het winkelgebied zitten er een paar bij elkaar maar mensen kijken je zo gek aan als je pokemon aan het spelen bent. hier in de buurt zit er ook eentje maar dan moet je telkens 5 minuten wachten.
Als ik naakt over straat ga krijg ik minder vreemde blikken...
Gewoon schijt aan hebben joh.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om naar zo'n pokestop te gaan. In het winkelgebied zitten er een paar bij elkaar maar mensen kijken je zo gek aan als je pokemon aan het spelen bent. hier in de buurt zit er ook eentje maar dan moet je telkens 5 minuten wachten.
Als ik naakt over straat ga krijg ik minder vreemde blikken...
Vondelpark zat net een Wartortle.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:45 schreef over_hedge het volgende:
Ik liet net dat script eens draaien in central park in new york. Damn wat is daar veel te vinden. Waarom is dat in Nederland niet.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Boeiend wat mensen denken. Ze betalen je rekeningen toch ook niet.
Ja, ik ben daar niet zo goed in. het verziekt voor mij de lol een beetje. Daarom vind ik het ook zo jammer dat er in drukke gebieden meer pokemon zitten.quote:
Dat heb ik ook gehad. En daarna was het een medium Pidgeot.quote:Op woensdag 20 juli 2016 04:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik evolueerde een XL Pidgey en die kromp tot een XS Pidgeotto.
Bij ons in de binnenstad ziet het er ook zo uit hoor..quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:45 schreef over_hedge het volgende:
Ik liet net dat script eens draaien in central park in new york. Damn wat is daar veel te vinden. Waarom is dat in Nederland niet.
Nee niet echt. Ook geprobeerd. Central park had veel meer verschillende pokemons en ook meer zeldzamere (als je die lijst moet geloven welke zeldzaam zijn) Want snap dat wij hier andere pokemons kunnen zien dan zij.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij ons in de binnenstad ziet het er ook zo uit hoor..
Ja, kan je mee zien waar de pokemons zijn op een bepaalde plek. Alleen mag je op fok niet gebruiken van de modjes dus als je meer info wilt moet je even dm sturen.quote:
gewoon een debiele server. Als het rustig is doet ie het welquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je een softban? Vluchten ook alle pokemon die je vangt?
Bedoel niet in Rotterdam hč maar waar ik woon. Stikt van de Clefairy, Jigglypuf en andere zooi.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ook geprobeerd. Central park had veel meer verschillende pokemons en ook meer zeldzamere (als je die lijst moet geloven welke zeldzaam zijn) Want snap dat wij hier andere pokemons kunnen zien dan zij.
Whut? Hoeveel candy heb je gekregen dan? Ik heb 2x een kabuto gekregen maar kom 9 candy te kort.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:56 schreef Allures het volgende:
Kabuto uit mijn 10km ei die ik meteen kon evolven naar een kabutops van 800 cp
Hahaha wat een goede Pokémonsquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:59 schreef picodealion het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=lr&pos=19
200 euro voor "hele goede pokemons"
Vondelparkquote:
Wel leuke pokemon, maar wat een treurnisquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:59 schreef picodealion het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=lr&pos=19
200 euro voor "hele goede pokemons"
60 of zo dan? 65?quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Whut? Hoeveel candy heb je gekregen dan? Ik heb 2x een kabuto gekregen maar kom 9 candy te kort.
Ik had een Poliwagquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Even een rondje gefietst: 100 pokeballs opgepikt + ei van 5km gehatchd -> Drowzee CP14
Hup, op de fiets.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:15 schreef Noorseviking het volgende:
Zit nu in een paar woonwijken in een nabij gelegen stadje. Alleen maar magnemites en voltorbs!
Ik kan vanaf huis en werk niet direct bij een Pokestop. Er zitten er wel een paar in de buurt, maar elke paar minuten een stop activeren zit er niet in. Daarvoor moet ik echt de hort op.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Maar je zit wel tussen paupers dus no thanks.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:29 schreef KingRadler het volgende:
ik raad iedereen aan om een busrit te pakken door de stad.
je komt zoveel pokestops tegen voor extra pokeballs
Met deze hitte?quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:29 schreef KingRadler het volgende:
ik raad iedereen aan om een busrit te pakken door de stad.
je komt zoveel pokestops tegen voor extra pokeballs
Je moet er wel iets voor over hebbenquote:
Haha. Gisteren weer 6 Km gelopen in de avond. Flesje water in linker kontzak, powerbank in rechter kontzak, zonnebril op en gaanquote:
dan pak je toch de autoquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar je zit wel tussen paupers dus no thanks.
Don't Pokemon Go and Drivequote:
Het is zo warm en zonnig dat ik het klagen over de regen weer misquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhgh, kut zomer, heel tijd regen.. waar is de zon..
*zon arriveert* ugh.. het is veel te warm
Liever waterpokemon voor verkoelingquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:42 schreef Molurus het volgende:
Je zou met dit weer toch meer vuurpokemons verwachten. Helaas.
Hoe sterk was je Kabuto?quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:56 schreef Allures het volgende:
Kabuto uit mijn 10km ei die ik meteen kon evolven naar een kabutops van 800 cp
Seal candy is prima.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Seal gevangen van CP14![]()
![]()
Dorp. 1 Pokéstop. Level 10.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:39 schreef KingRadler het volgende:
heb 150 ballen hoe komt het dat jullie ballen zo snel op zijn
Dat zijn er veel te veel vrees ik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:56 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Is er eigenlijk ergens al een overizhct van alle pokestops per plaats?
Je kunt als je snel bent wel Pokémon vangen.. Ze zijn wel weer snel buiten bereik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:58 schreef Maraca het volgende:
Is Pokemon Go een beetje te spelen in de trein of gaat die gewoon te snel?
Ik merk dat AR uitzetten ook wel aardig helpt. Dan kun je doorlopenquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt als je snel bent wel Pokémon vangen.. Ze zijn wel weer snel buiten bereik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |