Nog steeds geen echte man gevonden dus?quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Hoe ze te veroveren ja, maar dat lukt al tijden
Niet hoe ik meer beesten er in krijg en hoe ik hem een beetje lang kan houden
Ben hem altijd binnen het uur weer kwijt
Pics.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ving een Growlithe in de kleedkamer van de sauna
Ik krijg dan altijd een mep als daar mijn telefooncamera gebruik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ving een Growlithe in de kleedkamer van de sauna
Dm me maar want ik moet ook gaan werken en dit topic gaat zo snel dat ik er over heen zou kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog steeds geen echte man gevonden dus?![]()
Ik zal je straks wel even helpen. Nu even werken want collega`s vinden het opeens nodig om mij aan het werk te zetten.
Klopt ik dacht een Venonat te vangen maar het was gewoon een harige poes van een oud vrouwtje. Gelijk verbannen van die tent.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd een mep als daar mijn telefooncamera gebruik.
Zag niemandquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd een mep als daar mijn telefooncamera gebruik.
Jezus hequote:Op woensdag 20 juli 2016 09:52 schreef Jaytje07 het volgende:
Dat is nou nog eens een leuk 10km ei![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Nee gewoon op klikken dacht ikquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je die snoepjes ook raak gooien trouwens, of gaat dat vaak wel goed?
Nicequote:Op woensdag 20 juli 2016 09:52 schreef Jaytje07 het volgende:
Dat is nou nog eens een leuk 10km ei![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:11 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nu dan wel jaloers?![]()
[ afbeelding ]
Tip voor Amsterdammers; Het sloterpark. Elke pakweg 5 minuten spawnen daar 4/5 Dratini's. Het duurt dan 2 uur om te sprokelen, maar dan heb je ook wat! (En ondertussen genieten van een vrije dag in het zonnetje)
Die Lapras is wel veel zwaarderquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:11 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nu dan wel jaloers?![]()
[ afbeelding ]
Tip voor Amsterdammers; Het sloterpark. Elke pakweg 5 minuten spawnen daar 4/5 Dratini's. Het duurt dan 2 uur om te sprokelen, maar dan heb je ook wat! (En ondertussen genieten van een vrije dag in het zonnetje)
Heeft vertraging. Grote kans dat ie t wel heeft opgeslagen hoor. Als je straks ineens meter of 20 loopt ofzo is de kans best aanwezig dat je ei ineens uitkomtquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:15 schreef Allures het volgende:
Aargh ik oesters nog een paar 100 meter voor mijn 10 km ei en ik was bij mijn werk. Dus ik dacht 'fuck it, ik ga een paar blokjes om'. Heeft ie het niet geregistreerd
maar ik zit nu achter mijn bureauquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heeft vertraging. Grote kans dat ie t wel heeft opgeslagen hoor. Als je straks ineens meter of 20 loopt ofzo is de kans best aanwezig dat je ei ineens uitkomt
quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:17 schreef Allures het volgende:
Neeeeeeee en nu staat ie opeens op 9.96
Bitch ei!
ons kantoor is formaat kleine studentenkamer johquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
ff zonder wifi 5 keer heen en weer naar het kopieerapparaat lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |