Je zit in de game?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfff sommige zijn echt lastig te vangen. Nu zijn mijn balls alweer op
Kon er net nog in, maar nu niet meer inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je zit in de game?ik zit al uren op het inlogscherm
Je had de ballen niet om naar een andere buurt te gaan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst geen ballen meer. Had gisteravond in de tent van pure ellende maar een insence aangezet.Maar geen pokstop in de buurt en vanavond gelijk naar een dubbele lure gegaan. Was wel even zo'n momentje van genant.
Was op kamp (voor mijn werk( in the middle of nowhere. Kon moeilijk een half uur gaan wandelen om ballen te halen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Je had de ballen niet om naar een andere buurt te gaan?
Zitten er wel zeldzame Pokémon?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was op kamp (voor mijn werk( in the middle of nowhere. Kon moeilijk een half uur gaan wandelen om ballen te halen.
Ja, ik ook. Ben een gooi-rampquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb in totaal ietys van 60 pokeballs nog ofzomoet echt een sloot hebhen
Gelukkig maar. Ik zou zelf ook fucked zijn als ik geen water meer had. Drink alleen kraanwater en thee over het algemeen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 01:10 schreef Friday12 het volgende:
Het Magikarp leger is weer weg.. Water is terug![]()
En pokemon doet het weer
Ik drink ook alleen maar kraanwaterquote:Op woensdag 20 juli 2016 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zou zelf ook fucked zijn als ik geen water meer had. Drink alleen kraanwater en thee over het algemeen.
Nog niet alles was mij bekend. Dank je wel voor het delen.quote:
JA weet ik maar word nu echt irritant.. Wil niet 5 pokeballs aan een fucking duif verneukenquote:Op woensdag 20 juli 2016 01:59 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Hoe hoger je level, hoe vaker ze ontsnappen. Ookal zijn ze fucking 10 cp
Als ze te vaak ontsnappen dan klik ik het scherm gewoon weg. Ga niet 20 pokéballs verspillen aan ongedierte.quote:
Ik ben dan zo'n mongool die blijft doorzetten tot het lukt, niemand ontsnapt hier.quote:Op woensdag 20 juli 2016 02:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ze te vaak ontsnappen dan klik ik het scherm gewoon weg. Ga niet 20 pokéballs verspillen aan ongedierte.
Die is bij mij ontsnapt vandaag. Nog ziek vanquote:Op woensdag 20 juli 2016 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag een wilde Wartortle gevangen!
Precies dit.. Tenzij ik stops aan het farmen benquote:Op woensdag 20 juli 2016 02:14 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik ben dan zo'n mongool die blijft doorzetten tot het lukt, niemand ontsnapt hier.
Ekans ontsnapte vandaag bij mijquote:Op woensdag 20 juli 2016 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die is bij mij ontsnapt vandaag. Nog ziek van
Wat ik begrepen heb is dat Niantic een team van 13 man was en dat ze naar 50 zijn gegaan door de licentie van Nintendo. Als je kijkt waar ze nu naar op zoek zijn qua mensen, dan hebben ze dit succes van de app onderschat. Er zijn job openings voor iemand die de servers aan kan, iemand ie community outreach doet en iemand die machine learning kan (De gaafste ITers die er zijn, een thesis is genoeg ervaring).quote:Op woensdag 20 juli 2016 03:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ekans ontsnapte vandaag bij mijEn die had ik dus ook nog niet.
Mijn grootste frustratie is overigens niet dat de servers zo'n probleem zijn. Niet kunnen spelen is vervelend, maar geen ramp. Maar als ik dan kan spelen, dan erger ik me echt kapot aan de GPS. Soms sta ik bovenop een pokestop: maar nee, mijn trainer staat er mijlenver van naar het zuiden. Dus ik loop maar iets verder naar het noorden. Floep! Trainer te ver naar het noorden. En dat zo ontzettend vaakVechten in een gym, waar je echt naast staat. Trainer wandelt uit range en dus kan je niet verder vechten en word je er uit gekickt tijdens het vechten (!!) omdat de gym te ver weg is. Ik vind eenmaal starten in een gym is gevecht af kunnen maken hoor
Jep dat is wat ik zei, ze hadden dit niet verwacht.quote:Op woensdag 20 juli 2016 03:38 schreef Amarantha het volgende:
https://www.nianticlabs.com/jobs/ Hehe nog echt ook.
Ik ook! Noorderplantsoen!quote:Op woensdag 20 juli 2016 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag een wilde Wartortle gevangen!
Dus over twee maanden maar eens weer proberen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 03:35 schreef Tweek het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat Niantic een team van 13 man was en dat ze naar 50 zijn gegaan door de licentie van Nintendo. Als je kijkt waar ze nu naar op zoek zijn qua mensen, dan hebben ze dit succes van de app onderschat. Er zijn job openings voor iemand die de servers aan kan, iemand ie community outreach doet en iemand die machine learning kan (De gaafste ITers die er zijn, een thesis is genoeg ervaring).
Ze hebben simpel weg de populariteit onderschat. En proberen nu mensen aan te nemen om het op te lossen. Betekend wel dat het zeker nog een maand of twee gaat duren voor er iets wordt opgelost.
Ik evolueerde een XL Pidgey en die kromp tot een XS Pidgeotto.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus na een evolutie kan het net zo goed weer omgekeerd zijn?
Weet je zeker dat er niet iets uit is gekomen? Ik heb dat ook 1x gehad, maar had er wel een nieuwe Pokemon bij. Alleen wordt dat wat lastig als het een Pokemon is die je ook al had.quote:Op woensdag 20 juli 2016 05:08 schreef Ticootje het volgende:
Gister is mn 5 km ei verdwenen. Klotezooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |