quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:45 schreef Friday12 het volgende:
Morgenvroeg pokemon jagen als ik water ga inslaan![]()
Gaat me geen 2e keer gebeuren!
ik heb in totaal ietys van 60 pokeballs nog ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jemig, ik ga morgen ff veel pokestops langs![]()
Nog maar iets van 30 ballen. En 13 van die goeie
Je zit in de game?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfff sommige zijn echt lastig te vangen. Nu zijn mijn balls alweer op
Kon er net nog in, maar nu niet meer inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je zit in de game?ik zit al uren op het inlogscherm
Je had de ballen niet om naar een andere buurt te gaan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had vandaag voor het eerst geen ballen meer. Had gisteravond in de tent van pure ellende maar een insence aangezet.Maar geen pokstop in de buurt en vanavond gelijk naar een dubbele lure gegaan. Was wel even zo'n momentje van genant.
Was op kamp (voor mijn werk( in the middle of nowhere. Kon moeilijk een half uur gaan wandelen om ballen te halen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Je had de ballen niet om naar een andere buurt te gaan?
Zitten er wel zeldzame Pokémon?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was op kamp (voor mijn werk( in the middle of nowhere. Kon moeilijk een half uur gaan wandelen om ballen te halen.
Ja, ik ook. Ben een gooi-rampquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb in totaal ietys van 60 pokeballs nog ofzomoet echt een sloot hebhen
Gelukkig maar. Ik zou zelf ook fucked zijn als ik geen water meer had. Drink alleen kraanwater en thee over het algemeen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 01:10 schreef Friday12 het volgende:
Het Magikarp leger is weer weg.. Water is terug![]()
En pokemon doet het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |