Dus na een evolutie kan het net zo goed weer omgekeerd zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:06 schreef colastroop het volgende:
[..]
hangt er vanaf of je ze gaat evolueren, want dan krijgen ze als get goed is 2 (random) nieuwe moves
Het ligt ook aan de charge tijd van je aanvalquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:05 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de aanval gezien je de cp altijd nog omhoog kan halen.
Dat ze geen aparte servers hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Morgen de release in Japan las ik net, dat wordt dus weer onmogelijk inloggen de hele dag
Wel garantie voor hilarische filmpjesquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Morgen de release in Japan las ik net, dat wordt dus weer onmogelijk inloggen de hele dag
Ok, thx!quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Scheveningse haven, vissers gedeelte, heeft er veel. Veel beton en asfalt. Zou je ook als industrieel terrein kunnen aanmerken.
Kutzooi.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Als het goed is worden ze nu al langzaam wakker.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Nice, morgen ofzo even heen fietsen dan maar.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Scheveningse haven, vissers gedeelte, heeft er veel. Veel beton en asfalt. Zou je ook als industrieel terrein kunnen aanmerken.
Visje bij Simonisquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice, morgen ofzo even heen fietsen dan maar.
Ik wil best geloven dat het een complex verhaal is met zulke extreme hoeveelheden data, maar met veel geld moet toch iets te regelen zijn. Ook geen enkele communicatie van niantecquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:12 schreef Jerro het volgende:
hoe moeilijk is het om die servers te fixxen? ze hebben voldoende centen ondertussen.. word n beetje vervelend zo..
De PR hebben ze duidelijk nog niet onder de knie idd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat het een complex verhaal is met zulke extreme hoeveelheden data, maar met veel geld moet toch iets te regelen zijn. Ook geen enkele communicatie van niantec
Nooit meerquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:17 schreef Nystiq het volgende:
Wanneer gaan ze die kut nearby list fixen.
Ze zijn op zoek naar een global community manager en ook voor de servers zijn ze op zoek:quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
De PR hebben ze duidelijk nog niet onder de knie idd.
Sorry klopt niet helemaal, de kans is er wel maar het gebeurt niet altijd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus na een evolutie kan het net zo goed weer omgekeerd zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |