Dat snap ik ook niet. Maar ik stem wel "who's johnny"quote:Op maandag 25 juli 2016 22:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn dit eigenlijk voor nummers. De hoogste binnenkomers of zo?
Klopt. Ik kies elke week de hoogste binnenkomers uit. En ik doe maar 1 ronde per week voorlopig.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn dit eigenlijk voor nummers. De hoogste binnenkomers of zo?
Bedankt! Doe het elke week met plezier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:32 schreef BrandX het volgende:
overigens dubbel en dwars dikke compli's, Odaiba, dat je dit blijft doen, erg tof ende leuk!
Dus je wil 2 stemmen, 1 voor de beste van de clips die je post en 1 voor de beste van alle binnenkomers, waarbij de laatste ook dezelfde als de eerste kan zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:29 schreef Odaiba het volgende:
Dus sws een stem op de hoogste binnenkomer van een decennia, en anders eventueel een stem op het nummer wat je leuker zou vinden dan de hoogste binnenkomer. duidelijk?
oeh goed dat je dit post, ik had helemaal niet gelezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Dus je wil 2 stemmen, 1 voor de besta van de clips die je post en 1 voor de beste van alle binnenkomers, waarbij de laatste ook dezelfde als de eerste kan zijn?
Of wil je per decennium een stem, dus maximaal 6 stemmen?
Volgens mij maak je het nu veel te ingewikkeld. Hou het toch gewoon bij de hoogste binnenkomers... nu hebben we ineens zoveel keus en dat aanpassen van je post is na een paar dagen ook wel overquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:43 schreef Odaiba het volgende:
Jan Smit (Geen stemmen) heb ik nu dus verplaats naar de spoiler tag, want Evanescence heeft een stem meer dan Smit. Zo ga ik het een beetje doen dus. Als die overstemt wordt, plaats ik die weer uit de spoiler tag.
Oke is goed. Houden we het enkel daar bijquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij maak je het nu veel te ingewikkeld. Hou het toch gewoon bij de hoogste binnenkomers... nu hebben we ineens zoveel keus en dat aanpassen van je post is na een paar dagen ook wel over
Ja, en dan te bedenken dat dit allemaal hoogste binnenkomers zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, iedereen is echt enthousiast deze week.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:41 schreef Ice2015 het volgende:
Nelly Furtado met gebrek aan beter deze ronde
Die moet nog indalen uiteraard. Waan van de dag doen we niet aan op FOK.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:32 schreef Odaiba het volgende:
Zo slecht is die van Ellie Goulding toch ook niet, waarom wordt daar niet op gestemd. Niet alles is kut uit de 0s en 10s toch xD Of voelen jullie geen aansluiting meer met nieuwere muziek?
Sommige nummers van haar vind ik echt wel leuk, maar deze niet. Maar ik denk wel dat veel mensen hier inderdaad geen aansluiting voelen met nieuwere muziek.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:32 schreef Odaiba het volgende:
Zo slecht is die van Ellie Goulding toch ook niet, waarom wordt daar niet op gestemd. Niet alles is kut uit de 0s en 10s toch xD Of voelen jullie geen aansluiting meer met nieuwere muziek?
Ja zij stond ook op Werchter op het hoofdpodium in de avond. Voegde niet echt iets toe....quote:Op zondag 4 september 2016 22:26 schreef ranja het volgende:
Redelijk makkelijk deze week. Ik hou best van Nelly Furtado maar niet als er zo'n rapper mee gaat doen.
Van Ellie Golding vraag ik me altijd af waarom ze op festivals als Glastonbury staat als popzangeres, maar toch als ik haar hoor dan zijn er best nummers die wel ok zijn. En andere nummers die dan weer erg tegenvallen.
Dit nummer hoort bij de eerste soort en daarom stem ik Ellie.
Ik zag trouwens dat het nummer bij de 3e Bridget Jones film hoort, dat snap ik dan weer niet (de film, niet het liedje) want er is een boek 3 dat veel verder is dan film 3.... nou ja het zal wel.
+1quote:Op zondag 11 september 2016 16:10 schreef Gehenna het volgende:
Twenty one pilots hier, ik kende ze nog niet (alleen van naam), maar vindt ze voor top40 bandje wel een eigenwijze Sound hebben
Twijfelde ik over, maar ik vind Topje Van M'n Zus toch beter dan dit nummer.quote:Op maandag 12 september 2016 19:47 schreef ranja het volgende:
Tja... ik heb ook niks met Run DMC eigenijk. Dan doe ik maar KUS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2006 Stone Sour - Through Glass ()
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1996 Michael Jackson - Stranger In Moscow ()
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1986 Jaki Graham - Breaking Away (1)
Karina
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1976 Steve Miller Band - Fly Like An Eagle (9)
cafca | bloodymary1 | laxus13 | BrandX | Homdeck | | Ice2015 | Methodmich | Fred_B | Takaiki
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1966 Wilson Pickett - Land of 1000 Dances (4)
Aleoeten | Burnett | n00biedoobiedoo | Grobbel
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Odaiba op 21-09-2016 00:15:01 ]![]()
DAt is de bedoeling ook hoor. Die in de spoilers zijn gewoon een leuke xtra, zodat je misschien nog eens wat leuks tegenkomtquote:Op zaterdag 17 september 2016 15:33 schreef cafca het volgende:
Ik hou het even bij de hoogste binnenkomers en ik ga voor Steve Miller![]()
Steve Miller
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
oeh kiezen tussen twee klassiekers Wilson Picket of Steve Miller...
Toch maar Steve Miller, luister ik momenteel weer redelijk!lolwut![]()
Onvoorstelbaar dat Jaki Graham hoger binnenkwam als Janet Jackson, volgens mij heeft dat ook niet lang geduurd. Maar helaas dus geen stem voor Janet.
Het stukje van Nicki Minaj deed me bijna overhalen om op Wilson Pickett te gaan stemmen maar toch maar mijn stem voor Ariana Grande.![]()
Wilson PiquetWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Geen van allen echt groots, maar dan toch maar een keuze voor Steve Miller.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl![]()
Stone sour
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
de keuzes van methodmich en Ice zijn bij de verkeerde terechtgekomenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zie het. Zal het morgen veranderen. Bedankt.quote:Op maandag 19 september 2016 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de keuzes van methodmich en Ice zijn bij de verkeerde terechtgekomen![]()
Verrassend dat jij niet voor Steve Miller bentquote:
Ik ga wel voor Fly Like An Eagle.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Deze staat niet in de recente lijst. Dus ongeldige stem.quote:Op dinsdag 20 september 2016 06:31 schreef Achterhoker het volgende:
Gibson Brothers - Que Sera Mi Vida![]()
En met voorsprong heett Steve Miller Band - Fly Like An Eagle gewonnen met 9 stemmen.
Week 39
2016 Sia - The Greatest (3)
Mexicanobakker | BrandX | richolio |
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2006 Frans Bauer - Un Dos Tres ()
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1996 Charly Lownoise & Mental Theo - Hardcore Feelings (2)
Arcee | Fred_B |
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1986 Berlin - Take My Breath Away (10)
Odaiba | Ice2015 | Karina | ranja | bloodymary1 | Elfletterig | Homdeck | Gehenna | pipster | RonnieJamesDio
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1976 Gerard de Vries - Teddybeer (1)
Burnett |
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1966 The Who - I'm a Boy (6)
cafca | Laxus13 | Takaiki | Aleoeten | n00biedoobiedoo | Grobbel
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Odaiba op 28-09-2016 12:50:47 ]![]()
Sia[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Charly Lownoise & Mental Theo - Hardcore FeelingsNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
The WhoFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: