+1quote:Op zondag 11 september 2016 16:10 schreef Gehenna het volgende:
Twenty one pilots hier, ik kende ze nog niet (alleen van naam), maar vindt ze voor top40 bandje wel een eigenwijze Sound hebben
Twijfelde ik over, maar ik vind Topje Van M'n Zus toch beter dan dit nummer.quote:Op maandag 12 september 2016 19:47 schreef ranja het volgende:
Tja... ik heb ook niks met Run DMC eigenijk. Dan doe ik maar KUS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2006 Stone Sour - Through Glass ()
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1996 Michael Jackson - Stranger In Moscow ()
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1986 Jaki Graham - Breaking Away (1)
Karina
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1976 Steve Miller Band - Fly Like An Eagle (9)
cafca | bloodymary1 | laxus13 | BrandX | Homdeck | | Ice2015 | Methodmich | Fred_B | Takaiki
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1966 Wilson Pickett - Land of 1000 Dances (4)
Aleoeten | Burnett | n00biedoobiedoo | Grobbel
Andere binnenkomers deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Odaiba op 21-09-2016 00:15:01 ]![]()
DAt is de bedoeling ook hoor. Die in de spoilers zijn gewoon een leuke xtra, zodat je misschien nog eens wat leuks tegenkomtquote:Op zaterdag 17 september 2016 15:33 schreef cafca het volgende:
Ik hou het even bij de hoogste binnenkomers en ik ga voor Steve Miller![]()
Steve Miller
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
oeh kiezen tussen twee klassiekers Wilson Picket of Steve Miller...
Toch maar Steve Miller, luister ik momenteel weer redelijk!lolwut![]()
Onvoorstelbaar dat Jaki Graham hoger binnenkwam als Janet Jackson, volgens mij heeft dat ook niet lang geduurd. Maar helaas dus geen stem voor Janet.
Het stukje van Nicki Minaj deed me bijna overhalen om op Wilson Pickett te gaan stemmen maar toch maar mijn stem voor Ariana Grande.![]()
Wilson PiquetWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: