Ja, en dan te bedenken dat dit allemaal hoogste binnenkomers zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, iedereen is echt enthousiast deze week.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:41 schreef Ice2015 het volgende:
Nelly Furtado met gebrek aan beter deze ronde
Die moet nog indalen uiteraard. Waan van de dag doen we niet aan op FOK.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:32 schreef Odaiba het volgende:
Zo slecht is die van Ellie Goulding toch ook niet, waarom wordt daar niet op gestemd. Niet alles is kut uit de 0s en 10s toch xD Of voelen jullie geen aansluiting meer met nieuwere muziek?
Sommige nummers van haar vind ik echt wel leuk, maar deze niet. Maar ik denk wel dat veel mensen hier inderdaad geen aansluiting voelen met nieuwere muziek.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:32 schreef Odaiba het volgende:
Zo slecht is die van Ellie Goulding toch ook niet, waarom wordt daar niet op gestemd. Niet alles is kut uit de 0s en 10s toch xD Of voelen jullie geen aansluiting meer met nieuwere muziek?
Ja zij stond ook op Werchter op het hoofdpodium in de avond. Voegde niet echt iets toe....quote:Op zondag 4 september 2016 22:26 schreef ranja het volgende:
Redelijk makkelijk deze week. Ik hou best van Nelly Furtado maar niet als er zo'n rapper mee gaat doen.
Van Ellie Golding vraag ik me altijd af waarom ze op festivals als Glastonbury staat als popzangeres, maar toch als ik haar hoor dan zijn er best nummers die wel ok zijn. En andere nummers die dan weer erg tegenvallen.
Dit nummer hoort bij de eerste soort en daarom stem ik Ellie.
Ik zag trouwens dat het nummer bij de 3e Bridget Jones film hoort, dat snap ik dan weer niet (de film, niet het liedje) want er is een boek 3 dat veel verder is dan film 3.... nou ja het zal wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |