Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Beach Boys ook hier. Al zitten er wel herinneringen aan 1 BZN.
La France La vie en rose, une vie d'amour et tenenkaaaaas cannot be unheard
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Hmm geen van allen vind ik leuk eigenlijk. Omdat Albert Hammond zat wél leuke nummers heeft ga ik voor Give a Little Love. En Albert West verdient postuum ook wel wat respect na alle tragiek vorig jaar
When I was a child I had a fever. My hands felt just like two balloons.
Polnareff. Niet zijn beste, maar de alternatieven waren ook niet denderend.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?