Palm Royale was altijd wel lekker bier.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hoi modjes.
In dit topic is ene PalmRoyale aan het oproepen tot geweld tegen bepaalde bevolkingsgroepen: NWS / 'Onwetende' migrant verkracht Britse vrouwen.
Kunnen jullie daar even iets aan doen?
Mvg,
Dyab Aboe Jahjah
Is weg.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hoi modjes.
In dit topic is ene PalmRoyale aan het oproepen tot geweld tegen bepaalde bevolkingsgroepen: NWS / 'Onwetende' migrant verkracht Britse vrouwen.
Kunnen jullie daar even iets aan doen?
Mvg,
Dyab Aboe Jahjah
Gewoon op slot.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het opgeschoond en wel niet beter op zijn plek in TTK?
Ik moeilijk te doenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:37 schreef sp3c het volgende:
past prima in NWS op deze manier, zit niet alstublieft niet zo moeilijk te doen zeg
Is dat zo ?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:11 schreef sp3c het volgende:
ja je zit een beetje moeilijk te doen om niets, nergens voor nodig
fixedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:59 schreef StaceySinger het volgende:
misleidende TT - man is helemaal niet overleden- moet zelfs nog gaan springen
NWS / Man stort over een paar uur ter aarde.
Oké bedankt voor het terugdraaien.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:17 schreef sp3c het volgende:
ja nu je het zegt, foutje denk
naar de tijd gekeken ipv naar de datum, dat hebbie wel eens
Idd, want dit is de bron: https://liefdevoorholland.wordpress.com/over-ons/quote:Op zondag 31 juli 2016 01:27 schreef hottentot het volgende:
NWS / Inpoldering deel Noordzee is Mogelijk
Waarom staat dit nog niet in ONZ?
GC gevraagd of ze het willen maar op zaterdagavond/zondagochtend is de vaart er een beetje uitquote:Op zondag 31 juli 2016 01:27 schreef hottentot het volgende:
NWS / Inpoldering deel Noordzee is Mogelijk
Waarom staat dit nog niet in ONZ?
ow toen sliep ik al, ik kan het me haast niet voorstellen dat daar heel stevig gemod is midden in de nacht maar zoals gezegd ik was er niet bijquote:
Al lag je op een bierkrat te slapen. Wat doen al die gastmoderators bij jullie.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow toen sliep ik al, ik kan het me haast niet voorstellen dat daar heel stevig gemod is midden in de nacht maar zoals gezegd ik was er niet bij
gastmodden als wij op bierkratten liggen te slapenquote:Op zondag 31 juli 2016 11:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Al lag je op een bierkrat te slapen. Wat doen al die gastmoderators bij jullie.
Ow shit....quote:Op zondag 31 juli 2016 11:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
gastmodden als wij op bierkratten liggen te slapen
leg het ff wat beter uit want hier kan ik niet zo heel veel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |