Het is een verzonnen stukje op een blog dat alleen maar verzonnen stukjes schrijft.quote:Op zondag 31 juli 2016 07:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lol, 10 jaar in beslag nemen? Spreken we hier over hetzelfde Nederland wat bijna 20 jaar doet over een metrolijn?
Ik zou het wel een gaaf plan vinden maar het is net zo onhaalbaar als die kunstmatige berg. Alleen al omdat het kwa milieu nooit door zou gaan. Je blokeert zo het halve kanaal wat veel gebruikt wordt door (wal)vissenquote:Op zondag 31 juli 2016 08:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een verzonnen stukje op een blog dat alleen maar verzonnen stukjes schrijft.
Yep. Daar is 't ondieper dus beter haalbaar, en zijn er serieus plannen! https://www.deingenieur.n(...)p-eiland-doggersbankquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef bluemoon23 het volgende:
Doggerland is trouwens een betere naam
De Doggersbank lag toch nog wat meer noordelijk?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef bluemoon23 het volgende:
Doggerland is trouwens een betere naam
Hi hi, afgezien dat het compleet verzonnen NWS (onwaardig) is, is het leuk om dit 's tegen te komen. Leuk om een paar minuten aan te besteden.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
En hoeveel kub zou er wegspoelen tijdens de bouw?
Is daar ook een topic over?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:56 schreef Scjvb het volgende:
Ha ha, ik geloof er maar weinig van dat dit zal gaan gebeuren. Maar inpoldering van de zee blijft anders best een leuk idee.Rijmt ook nog.
![]()
En wie herinnert zich deze hoax nog? Verder niets meer over gehoord.![]()
http://www.diebergkomter.nl/over-de-berg/
[ afbeelding ]
Er bestaat inderdaad een topic over, dacht ik. Eens kijken of ik die kan terugvinden.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Is daar ook een topic over?
(Zo ja, please met url)
quote:
Om de vlaaienwinkels te bevoorraden, duh!quote:
WKN / Over die berg: 'komt ie? of komt ie niet?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Is daar ook een topic over?
(Zo ja, please met url)
Hoi kijk op zich is de lady of Liberty ook eerst verzonnen door een dronken zakenman ( kweetniet om zoiets grotesks te verzinnen moet je toch eerst wel flink zat zijn haha ) , maar TOCH kwam hij er opeens!quote:Op zondag 31 juli 2016 08:00 schreef Leandra het volgende:
Het is een verzonnen stukje op een blog dat alleen maar verzonnen stukjes schrijft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |