https://www.powned.tv/art(...)racht-britse-vrouwenquote:Diverse kwetsbare vrouwen in Groot-Brittannië zijn slachtoffer geworden van verkrachting en geweldsmisdrijven door een Somaliër die met succes zijn deportatiebevel had aangevochten. De 31-jarige Dahir Ibrahim, die zijn prooien bedreigde met messen, schroevendraaiers en tangen en ze soms ook mishandelde, zou na het uitzitten van een celstraf voor de aanval op een prostituee worden uitgezet naar Somalië maar wist dit te voorkomen.
Volgens The Daily Mail werd de immigrant in 2005 tot 10 jaar cel veroordeeld en had hij na zijn detentie als bijkomende straf de Britse eilanden moeten verlaten. Na de gevangenisstraf verkrachtte hij in Groot-Brittannië een vrouw die sliep op straat en eentje die wiet van hem dacht te gaan kopen. Dit laatste slachtoffer werd tijdens de verkrachting ook geslagen.
Bij de rechtszaak over de seksaanvallen die Ibrahim sinds zijn vrijlating pleegde zei advocaat Jabeen Akhtar dat de verkrachter in zijn vaderland vele gruweldaden had aanschouwd, zodat hij "geen idee had wat wel of niet acceptabel is in het Verenigd Koninkrijk". De misdrijven waren volgens Akhtar "eerder opportunistisch van aard dan gepleegd met voorbedachten rade". Ter 'vergoelijking' van de migrant voegde hij daar aan toe dat "geen van de slachtoffers kampte met langdurige verwondingen".
De rechtbank van Birmingham veroordeelde Ibrahim desalniettemin tot 10 jaren achter slot en grendel. Daarna zal de crimigrant definitief het land uitgekickt worden.
Hij krijgt nu weer 10 jaar cel en word er daarna uitgetrapt. Lijkt me een prima straf.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:53 schreef Lothiriel het volgende:
Bronnetje erbij
Het probleem bij deze zaak en bij elke gelijkaardige zaak is hoe zachtgekookt de respons op dit soort uitschot is. Veroordelen maar dan weer laten lopen? Het land uitzetten maar dat alsnog niet uitvoeren? Dat soort bureaucratische onzin is mede debet aan dit soort excessen.
Dus, of het nu over GB, Zweden of Duitsland gaat, stop met die halfzachte aanpak
Nou, hij had in de eerste plaats niet meer in staat mogen zijn om opnieuw in de fout te gaan. Het is vooral daar waar ik op doelquote:Op maandag 4 juli 2016 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij krijgt nu weer 10 jaar cel en word er daarna uitgetrapt. Lijkt me een prima straf.
Deze persoon had inderdaad in detentie moeten worden gehouden tot hij kon worden uitgezet. Hij heeft nu extra slachtoffers kunnen maken die hun hele leven de gevolgen moeten dragen.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:34 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou, hij had in de eerste plaats niet meer in staat mogen zijn om opnieuw in de fout te gaan. Het is vooral daar waar ik op doel.
Levenslang lijkt mij passend. De man heeft bewezen onverbeterlijk te zijn. Nooit meer op de maatschappij loslaten om te voorkomen dat hij nieuwe slachtoffers maakt.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij krijgt nu weer 10 jaar cel en word er daarna uitgetrapt. Lijkt me een prima straf.
Maar ondertussen weer nieuwe jongens binnenhalen. dweilen met de kraan open noem ik dat.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:49 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Hoezo wegkijken?
Hij moet 10 jaar de gevangenis in en wordt daarna het land uitgezet. Prima toch?
quote:Verkrachter (18) niet naar cel vanwege islamitische opvoeding
zaterdag 26 januari 2013, 13:30
© Daily Mail
Een 18-jarige moslim uit het Engelse Birmingham gaat vrijuit nadat hij een 13-jarig meisje had verkracht. Adil Rashid zei in de rechtbank dat hij op een islamitische school heeft geleerd dat vrouwen waardeloos zijn.
Rashid verklaart dat hij door zijn opvoeding niet wist dat seks met een minderjarige verboden is. "Door mijn opvoeding ben ik niet om de hoogte van de Britse wetten." Dat meldt Daily Mail.
Rechter Michael Stokes veroordeelde de jongen tot een voorwaardelijke straf. "Een gevangenisstraf zou in dit geval meer kwaad dan goed doen." Voor seksuele handelingen met een minderjarige staat drie tot zeven jaar celstraf.
Rashid leerde het meisje kennen via Facebook. Ze spraken af in een hotel in Nottingham waar hij zijn slachtoffer verkrachtte. Vervolgens ging hij naar de moskee om te bidden. Een week daarna werd hij opgepakt.
Ga weg!quote:Op maandag 4 juli 2016 22:53 schreef 0906 het volgende:
[..]
Maar ondertussen weer nieuwe jongens binnenhalen. dweilen met de kraan open noem ik dat.
Zullen we hier gewoon het Britse strafrecht aanhouden en geen rutger05 strafrecht?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:43 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Levenslang lijkt mij passend. De man heeft bewezen onverbeterlijk te zijn. Nooit meer op de maatschappij loslaten om te voorkomen dat hij nieuwe slachtoffers maakt.
Noem jij hier alle asielzoekers nou verkrachters?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:53 schreef 0906 het volgende:
[..]
Maar ondertussen weer nieuwe jongens binnenhalen. dweilen met de kraan open noem ik dat.
Ik zou hem in de cel zetten bij die kannibaal die zijn eigen ballen heeft opgegeten.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben je net zo gek, zo niet gekker, dan de man in kwestie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik zou hem in de cel zetten bij die kannibaal die zijn eigen ballen heeft opgegeten.
Ik vind dat een straf evenredig moet zijn aan de gepleegde misdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben je net zo gek, zo niet gekker, dan de man in kwestie.
Want dat kan altijd toegepast worden?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:48 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind dat een straf evenredig moet zijn aan de gepleegde misdaad.
Bij een diefstal de rechterhand afhakken ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:48 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind dat een straf evenredig moet zijn aan de gepleegde misdaad.
Het verhaal lijkt net even wat anders te liggen:quote:
http://www.nottinghampost(...)17-detail/story.htmlquote:A MOTHER has slammed the sentence given to a man who had unlawful sex with her 13-year-old daughter after meeting her on Facebook.
Adil Rashid, 18, was given a nine-month custodial sentence, suspended for two years, at Nottingham Crown Court.
Judge Michael Stokes QC followed guidelines when he evaluated the appropriate sentence.
But the mother of the victim, who cannot be named for legal reasons, contacted the Post to express her fury at the leniency of the sentence.
"To me even six years is not enough," she said. "I want him [Rashid] off the streets. If he could do it to my daughter, he could do it to anyone's and or anybody."
The court heard Rashid had travelled to Nottingham from his home in Birmingham after meeting the girl on social networking site Facebook.
They had swapped text messages and phone calls before meeting outside Primark and catching a taxi to a city hotel.
Nottingham Crown Court heard Rashid, of Muntz Street, Birmingham, did not know that having sex with a 13-year-old was illegal. Rashid asked the girl to take off her clothes but she refused.
He asked her again, she agreed and they had sex on the bed. They were in the hotel for two hours.
The incident came to light when she told friends and one of them told a teacher, who called police.
Rashid was arrested and charged with having unlawful sex with the girl, which he admitted.
He was given a nine-month sentence in custody, suspended for two years, with supervision by the Probation Service.
Judge Stokes QC ordered him to sign the sex offenders' register for five years.
In mitigation, Laban Leake said: "After he was arrested it was explained to him that having sex below the age of 16 is illegal. Up until that point he didn't realise. He has pleaded guilty, and he accepts that is the case."
ja hoe dan, btw dit gaat niet over de dader in OP maar is weer een andere islamitische verkrachter van jonge meisjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het verhaal lijkt net even wat anders te liggen:
[..]
http://www.nottinghampost(...)17-detail/story.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |