quote:Leger Turkije verklaart macht te hebben overgenomen
Het Turkse leger heeft de macht overgenomen in Turkije. Dat heeft het leger zelf zojuist bekendgemaakt. De Bosporusbrug en de Fatih Sultan Mehmetbrug in Istanbul zijn vanavond afgesloten door militairen. In Ankara zouden schoten zijn gehoord, melden ooggetuigen. Daar vliegen ook straaljagers en helikopters boven de stad.
Erdogan heeft het volk opgeroepen om de straat op te gaan en zich te uiten tegen de militaire coup. De coupplegers zullen volgens hem zwaar worden gestraft
quote:Geert Wilders, leider van de PVV, hoopt dat dit het einde is van het fascistische regime van Erdogan -
Kari Piri, Europarlementariër voor de PvdA, zegt 'een angstig gevoel' te hebben gekregen toen ze de oproep van president Erdogan hoorde. Hij vroeg de Turken om zich te verzetten en de straat op te gaan. "Je weet dat het leger op dit moment heeft afgekondigd om dat juist niet te doen. Dan houd ik vooral mijn hart vast. Er mogen hier geen slachtoffers vallen. Ik heb vooral angst voor wat er de komende uren gaat gebeuren."
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:49:47Update - AFP: Strong explosion heard in #Turkey's capital #Ankara reageer retweet
Andere meldingentwitter:BNONews twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:50:56NEW: Loud explosion heard in Ankara while shots are fired into the air at Taksim Square in Istanbul https://t.co/zVkqI7L41I reageer retweet
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 21:30:38Blokkade van Turkse leger op de Bosporusbrug. https://t.co/VTRZOFrybX reageer retweet
Wie?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Erdogan nu echt live voor de camera's
[ afbeelding ]
Dat is niet live.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Erdogan nu echt live voor de camera's
[ afbeelding ]
Die zit achter de coup.quote:
twitter:ragipsoylu twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:51:15#BREAKING TURKISH HABERTURK TV BROADCASTS FOOTAGE SHOWING CIVILIANS ARE TAKING OVER A TANK reageer retweet
scherpquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:53 schreef Nibb-it het volgende:
Erdogan staat nu een statement te geven op een of ander bordes. Het gerucht dat hij in een vliegtuig naar Duitsland zou zitten is dus niet waar.
Hoop echt dat ze er geen Syrië v2.0 van maken.twitter:pzf twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:52:04BREAKING NEWS: POWERFUL EXPLOSION IN TURKISH CAPITAL. reageer retweet
Ze hebben wat stock footage gevonden wat bruikbaar is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:53 schreef Nibb-it het volgende:
Erdogan staat nu een statement te geven op een of ander bordes. Het gerucht dat hij in een vliegtuig naar Duitsland zou zitten is dus niet waar.
Jajaja shit is goed aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef Collide het volgende:
twitter:ragipsoylu twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:51:15#BREAKING TURKISH HABERTURK TV BROADCASTS FOOTAGE SHOWING CIVILIANS ARE TAKING OVER A TANK reageer retweet
Istanbulquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef Collide het volgende:
Aangezien het leger de coup leidt, zou ik zeggen pro-coup.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is deze heli pro erd. Of couppleger.
Dit ja. Emotieloos persoon is het.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef MMXMMX het volgende:
Ik heb zo een gruwlijke hekel aan die kerel met die krulletjes bij NPO 1
Heeft 100.000 militairen gemobiliseerd om de coup te ondersteunen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Niksquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is de rol van de NAVO nu, nu er een staatsgreep is gepleegd? Wat kunnen/mogen of moeten ze doen?
twitter:OZurel twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:51:57Erdogan nu live op tv (met cameras nu) reageer retweet
Geen idee maar dit is al de 4de keer dat er een coup is in Turkije sinds haar NAVO lidmaatschap in 1952quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is de rol van de NAVO nu, nu er een staatsgreep is gepleegd? Wat kunnen/mogen of moeten ze doen?
De vraag is eerder, wat is de rol van de NAVO in deze staatsgreepquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als Turkije stabiel blijft en het leger snel met een plan komt betreffende terugkeer naar democratie, doet de NAVO waarschijnlijk helemaal niets.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
propagandaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef Collide het volgende:
Het is niet geheel duidelijk inhoeverre het hele leger deze coup steunt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Aangezien het leger de coup leidt, zou ik zeggen pro-coup.
Ja, vraag ik me ook af of NAVO haar goedkeuring aan heeft gegeven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De vraag is eerder, wat is de rol van de NAVO in deze staatsgreep
Ja goede vraagquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sky vind ik momenteel fijnste.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef Collide het volgende:
Wat is de beste livestream die ik kan bekijken?
Momenteel zijn ze nog in denial.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi dat die megalomane Erdogan met z'n waanzinnige paleis aangepakt wordt. Turkse staatsgrepen zijn redelijk gangbaar geweest de afgelopen eeuw, dus dat komt wel goed.
Ben benieuwd wat al die nederturken er van vinden.
Erdoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat ik mij afvraag aan welke kant staat de politie nu daar? Weet iemand dat
twitter:OZurel twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:55:33Gewapende mensen gesignaleerd op pleinen. reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De vraag is eerder, wat is de rol van de NAVO in deze staatsgreep
Tijd dat het leger Chinese technieken toepast tegen deze minderheid,quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het volk staat op de tanks.Het volk neemt de controle terug.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Die opstandelingenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef xminator het volgende:
Op periscope zie je aardig veel Turken in opstand tegen de coupeplegers.
Coupe = mislukt.
CNN Turk is nu de propagandamachine dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Oproepen tot een burgeroorlog om z'n eigen hachje te reddenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
Erdogan roept het volk op om terug te slaan
Ja, wie heeft de wapens in handen hè.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is echt nog niet voorbij mensen. Niet te vroeg juichen (beide partijen).
Zit er weer 1 te stokentwitter:Firasias twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:52:44Did #France know about this coup? Why did they close their consulate in #Turkey two days ago? #TurkeyCoup reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef xminator het volgende:
Aardig veel tegenstanders betekent niet meteen een mislukking, toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef xminator het volgende:
Coupe = mislukt.
De situatie lijkt idd nog volop in beweging te zijn. Geen idee hoe dit gaat aflopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja, ik kan verder niks vinden, sorry : (quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah, de eerste dode.
En we moeten maar geloven dat hij dat riep.
doe ze de groetenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef xminator het volgende:
Coupe = mislukt.
Een uur geleden al, spuit 11.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
Erdogan roept het volk op om terug te slaan
Zowel AKP als MHP aanhangers zullen sowieso tegen deze coupe zijn. CHP kijkt er ook niet warm tegenaan. Coup lijkt mislukt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Aardig veel tegenstanders betekent niet meteen een mislukking, toch?
Anjer-contra-revolutie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:57 schreef xminator het volgende:
Nu zie je live op tv een tank die is overgenomen door het volk.
Jawel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef xminator het volgende:
Coupe = mislukt.
Een militaire coup. Erdogan wordt van de troon gestoten door het leger. Het leger heeft het land inmiddels bezet. Dat is het wel zo'n beetje kort samengevat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik probeer het al meer dan 4 topics te begrijpen maar snap er nog steeds geen kut van wat er zo snel gaande is ineens
twitter:FedericaMog twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:40:44In constant contact with EU Delegation in Ankara & Brussels from Mongolia.Call for restraint and respect for democratic institutions #Turkey reageer retweet
Die paar mensen kunnen deze coup niet stoppen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Niet waar stond net op een bordes een speech te geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef Kijkertje het volgende:
Er zijn geruchten dat Erdogan in een vliegtuig op weg naar Duitsland zou zitten
Coup lijkt me uitstekend bezig. Het hele leger lijkt erachter te staan dus dat is niet te stoppen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zowel AKP als MHP aanhangers zullen sowieso tegen deze coupe zijn. CHP kijkt er ook niet warm tegenaan. Coup lijkt mislukt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dat lijkt niet te kloppen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef Kijkertje het volgende:
Wacht nou gewoon even ahaf.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zowel AKP als MHP aanhangers zullen sowieso tegen deze coupe zijn. CHP kijkt er ook niet warm tegenaan. Coup lijkt mislukt.
twitter:Daroff twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:47:06EU source says #Turkey coup bid looks substantial, 'not just a few colonels' https://t.co/VotPLNBZrn (@Reuters) reageer retweet
Ik geniet van jou en ClapClapYourHandsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef xminator het volgende:
Coupe = mislukt.
Coupeplegers beginnen zich terug te trekken van tactische plaatsen..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Aardig veel tegenstanders betekent niet meteen een mislukking, toch?
Ik zag net mensen in tientallen auto's toeteren en met Turkse vlaggen de militairen verwelkomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef xminator het volgende:
Coupe = mislukt.
Dit is zo geheim mogelijk gehouden, daarom komt het onverwacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik probeer het al meer dan 4 topics te begrijpen maar snap er nog steeds geen kut van wat er zo snel gaande is ineens
Yep, die gaat bij tante Angela op de koffie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef Kijkertje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Coupeplegers beginnen zich terug te trekken van tactische plaatsen..
Die zijn ineens opvallend stil.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi dat die megalomane Erdogan met z'n waanzinnige paleis aangepakt wordt. Turkse staatsgrepen zijn redelijk gangbaar geweest de afgelopen eeuw, dus dat komt wel goed.
Ben benieuwd wat al die nederturken er van vinden.
Haha, beetje corny idd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef PXY225 het volgende:
Peace Council is ruling the country now.
Fucking Orwelliaanse termen altijd.ies vrede
bron?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Aljazeera heeft prima verslagquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef iBenny het volgende:
CNN weet ook niet waar het aandacht aan moet besteden
twitter:OZurel twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:58:31Ook moskeeën roepen op tot opstand. reageer retweet
je haalt je consulaat niet weg op het moment dat het nodig isquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:57 schreef b2py het volgende:
Zit er weer 1 te stokentwitter:Firasias twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:52:44Did #France know about this coup? Why did they close their consulate in #Turkey two days ago? #TurkeyCoup reageer retweet
Junta gewoon, die heten altijd zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef PXY225 het volgende:
Peace Council is ruling the country now.
Fucking Orwelliaanse termen altijd.ies vrede
xminator op het forum zegt dit, dus is het waar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Mijn eigen familie heeft al doorgegeven dat er in Tokat (google maar) iedereen op straat is gegaan om tegen deze "coup" te protesteren. En volgens mij tientallen andere steden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Pleinen beginnen vol te lopen
Wat willen ze doen tegen het leger dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zijn voorstanders en er zijn tegenstanders.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag net mensen in tientallen auto's toeteren en met Turkse vlaggen de militairen verwelkomen.
Ik heb echt nog geen idee.
Zijn die twee Erdogan kontenlikkers ofzo? Zie ze overal aan vage foto's vastklampen dat de coup zogenaamd voorbij isquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik geniet van jou en ClapClapYourHands![]()
50/50.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
wat zijn de kansen nu voor een burgeroorlog?
Pro-Erdoganisten die een tank tegenhouden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef Mestras het volgende:
LIVESTREAM TANK https://www.periscope.tv/w/1YqJDbWdbgoKV
TVP om jou morgen uit te lachen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef SupportIceland het volgende:
Al die mensen die hier denken dat deze staatsgreep gaat slagen..
Aandoenlijk
47%quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
wat zijn de kansen nu voor een burgeroorlog?
Kut, toch veel mensen op de been zo te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef Mestras het volgende:
LIVESTREAM TANK https://www.periscope.tv/w/1YqJDbWdbgoKV
Bron?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het leger heeft zich terug getrokken van het Ataturk vliegveld.
Tokatquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef yup het volgende:
[..]
Mijn eigen familie heeft al doorgegeven dat er in Tokat (google maar) iedereen op straat is gegaan om tegen deze "coup" te protesteren. En volgens mij tientallen andere steden.
Denk niet dat je zomaar ervan uit kan gaan dat deze coup "gelukt' is.
Ze schijnen al in opstand te zijn gekomen op een aantal plekken, maar het is nog vaag allemaal. Vrijwel alle sociale media liggen eruit.quote:
Kuddegeitenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:01 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Kut, toch veel mensen op de been zo te zien.
Ach, we hebben weer vermaakt gehad op een anders saaie avond.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef SupportIceland het volgende:
Al die mensen die hier denken dat deze staatsgreep gaat slagen..
Aandoenlijk
Denk je dat nou echt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:01 schreef Bugfixed het volgende:
Ik heb nu uit een andere bron uit Turkije te horen gekregen dat dit gepland is door Erdogan om het presidentiele systeem zoals hij die wenst door te voeren. Het parlement is niet overgenomen. Waarom?
Krijg je het benauwd piem?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Opstandelingen hebben zich teruggetrokken van het vliegveld.
De mensen gaan de straten op.
Alle politieke partijen hebben zich tegen deze coup gekeerd.
De verraders binnen het leger zullen bloeden gok ik.
Je blijft ondanks alles er nog in geloven. Gaat norg leuk worden als je morgen wakker wordt en het nieuws bekijkt. Of kan je straks van ellende niet slapen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef Infection het volgende:
Beter trekt het leger zich niet terug. Doorzetten die handel.
twitter:GissiSim twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:02:53Police now arresting the Army. #Turkey has gone crazy - @AboShla5Libralyhttps://t.co/hucBFou1Vf reageer retweet
Ja CNN Turk is AKP propagandazender...jajaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Betrouwbaar, CNN Turk is de AKP propagandazender.
Valse tussenstand.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoop je, bedoel je. Wel eerlijk blijven.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het toont vooral aan dat Turkije geen stabiel land is.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het gaat ze niet om Erdogan maar om het land.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Dat zouden in NL toch weinig mensen doen, zich voor een tank werpen voor Rutte, denk ik. Mij niet gezien!
offline gehaaldquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De zender TRT is opeens niet meer vindbaar.Wtf!?
Alle turkse zenders tonen het. Turkse volk overstroomt Ataturk airport.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Betrouwbaar, CNN Turk is de AKP propagandazender.
Het is ook best laat. In Turkije zelfs een uur later dan hier.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef yvonne het volgende:
oy! Ik word een beetje moe van jullie, blijf (*^*&^*&% ontopic.
Je kan ook niet zomaar gaan schietenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Collide het volgende:
Hoe kan een leger dit nu weer verliezen van het volk
Gelukkig ben ik meer een kijker in plaats van een posterquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef yvonne het volgende:
oy! Ik word een beetje moe van jullie, blijf (*^*&^*&% ontopic.
Dan houd je niet veel leger meer over.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het volk heeft gesproken, de verraders binnen het leger mogen optyfen.
Egoistisch volkje hahaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef Renesite het volgende:
Hadden ze dit niet na de zomerperiode kunnen doen? Beetje sneu voor de vakantiegangers
twitter:Russia_Niemen72 twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:00:20BREAKING: Germany has denied access to Erdogan and he is currently at businessman's residence in Aegean Sea, possibly surrounded. reageer retweet
Leger probeert het te doen zonder geweld.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Collide het volgende:
Dat is duidelijk volgens mij, daarom zat Erdo daar ook op facetime.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja CNN Turk is AKP propagandazender...jaja
Omdat het leger voor 95% bestaat uit mensen vanuit het volk, dienstplichtigen. Het leger is er om het volk te dienen. Het leger moet naar het volk luisteren.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Collide het volgende:
Dat denk IK niet. Dat wordt gezegd door een groep burgers aldaar. Niets is te gek. Een eventueel vooropgezet plan als dit ook niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt?ga naar bnw aub. Erdo gaat zichzelf echt niet in zoveel problemen werken
Zou jij als soldaat schieten op je buurman omdat je baas dat van je vraagt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Collide het volgende:
Dan gaan het volk terug naar de tijden van het Ottomaanse Rijk nou hoera..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het volk heeft gesproken, de verraders binnen het leger mogen optyfen.
Ehh, omdat het volk altijd machtiger is? Ze moeten het alleen zelf door hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Collide het volgende:
quote:
Leger kan allesquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Je kan ook niet zomaar gaan schieten
Het leger heeft ongetwijfeld orders om niet tegen de burgerbevolking op te treden. Het volk is stom als ze nu gaan provoceren, want dan willen dat soort orders nog wel eens veranderen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Collide het volgende:
Nou niet, als iedereen de straten op gaat.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe zeer iedere soldaat loyaal is aan de generaals.
Serieus? Hij is in Mongolië toch? Ik neem aan dat je niet binnen 2 uurtjes van Mongolië naar Duitsland vliegtquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Russia_Niemen72 twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:00:20BREAKING: Germany has denied access to Erdogan and he is currently at businessman's residence in Aegean Sea, possibly surrounded. reageer retweet
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:03:45Hoofdbureau van de politie in Ankara is bestookt door helicopters en jets. reageer retweet
gaat ze niet lukkenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leger probeert het te doen zonder geweld.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:
Onzin, in bepaalde landen schiet men er gewoon opquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ehh, omdat het volk altijd machtiger is? Ze moeten het alleen zelf door hebben.
Reisbureaus hebben medewerkers naar kantoor geroepen, iig TUIquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef cherrycoke het volgende:
wat zal er gebeuren als je nu op vakantie in turkije bent?
Live?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij was 20 minuten geleden live op tv met diverse cameramensen erbij.m
zolang je binnen blijft ben je wel safe denk ikquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef cherrycoke het volgende:
Dat was niet live.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
ripquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef cherrycoke het volgende:
Ook lekker veiligquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Reisbureaus hebben medewerkers naar kantoor geroepen, iig TUI
twitter:The_NewArab twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:55:24Now: Massive pro-Erdogan protests in #Istanbul now #Turkey https://t.co/S8SiW3JJ3W reageer retweet
Die zitten allemaal in all-inclusive resorts en die komen daar toch niet vanaf. Dus die merken er niets van.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef cherrycoke het volgende:
Denken dat dat live wasquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij zat in Bodrumquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Serieus? Hij is in Mongolië toch? Ik neem aan dat je niet binnen 2 uurtjes van Mongolië naar Duitsland vliegt
Ja dat is echt een recente fotoquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:07 schreef b2py het volgende:
Massale pro-Erdogan demonstraties in Istanbul
[ afbeelding ]
Zijn er ontzettend veelquote:
Mooi toch dan maak je iets historisch mee. Anders zit je ook maar op je all inclusive resort je stoeltje bezet te houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef cherrycoke het volgende:
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:07:10Vanuit omroepinstallaties van moskeeën worden burgers opgeroepen massaal de straat op te gaan. reageer retweet
Leger wil geen geweld gebruiken, ze willen er juist voor het volk zijn. Geen slachtoffers maken,quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:07 schreef hafcfan het volgende:
Walgelijk van dat leger. Win dan ook verdomme. Terugtrekken is toch niks. Wat een kut land toch dat Turkije.
Als het leger tegen het volk gaat vechten zal het juist ertoe leiden dat nog meer volk zich zal verzetten. Bovendien zal het leger ook tegen elkaar gaan vechten dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het leger heeft ongetwijfeld orders om niet tegen de burgerbevolking op te treden. Het volk is stom als ze nu gaan provoceren, want dan willen dat soort orders nog wel eens veranderen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die jankbakken hier huilen omdat de coup mislukt is omdat het volk achter de Turkse overheid staat
Eens idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef Infection het volgende:
Hopen dat dit doorzet. Nu ze eenmaal bezig zijn moeten ze niet gaan opgeven. Opflikkeren met Erdogan.
Als ze terug trekken is het wel een flop ja. Gewoon vechten tegen de burgers.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:07 schreef hafcfan het volgende:
Walgelijk van dat leger. Win dan ook verdomme. Terugtrekken is toch niks. Wat een kut land toch dat Turkije.
2x de helftquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:07 schreef EggsTC het volgende:
Heeft iemand estimate, hoeveel % is pro erdogan?
De helft van de bevolking is voor Erdogan en de andere helft tegen. Voeg daar nog de Koerdische bevolking bij die het liefst een eigen staat zien, ja dat kan nog wel een dingetje gaan worden...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:05 schreef Breekfast het volgende:
Dit gaat goed fout als het volk en de politie zich tegen het leger keert. Kan weleens bloedvergieten worden.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:08 schreef Collide het volgende:
[..]
Als ze terug trekken is het wel een flop ja. Gewoon vechten tegen de burgers.
Dat is gewoon de feitelijke weergave op dit moment. Leger trekt zich terug.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:07 schreef Straatcommando. het volgende:
De huisislamisten werken zich het zweet op het voorhoofd om maar te laten zien dat het niet gaat lukken en dit en dat
Leden van de regering die alle zenders langsgaan. Vandaar Erdogan die verschijnt op een iPhone.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:07 schreef Kyran het volgende:
Dit is mooi opgezet hoor.
Een echte coupe zou echt niet toestaan dat NTV,CNN en Haberturk lekker blijven likken aan de Erdogan lolly. Mooi opgezet, mooi stapje om richting meer macht voor Erdogan te gaan.
Een staatsgreep zonder leider, een staatsgreep waar alles nog werkt en alle leden van de regering alle zenders één voor één langsgaan
... sure dudes sure
Haha debiel, lekker voor je.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:07 schreef hafcfan het volgende:
FOK zit er vol meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |