Niksquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is de rol van de NAVO nu, nu er een staatsgreep is gepleegd? Wat kunnen/mogen of moeten ze doen?
twitter:OZurel twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:51:57Erdogan nu live op tv (met cameras nu) reageer retweet
Geen idee maar dit is al de 4de keer dat er een coup is in Turkije sinds haar NAVO lidmaatschap in 1952quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is de rol van de NAVO nu, nu er een staatsgreep is gepleegd? Wat kunnen/mogen of moeten ze doen?
De vraag is eerder, wat is de rol van de NAVO in deze staatsgreepquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als Turkije stabiel blijft en het leger snel met een plan komt betreffende terugkeer naar democratie, doet de NAVO waarschijnlijk helemaal niets.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
propagandaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef Collide het volgende:
twitter:ragipsoylu twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:51:15#BREAKING TURKISH HABERTURK TV BROADCASTS FOOTAGE SHOWING CIVILIANS ARE TAKING OVER A TANK reageer retweet
Het is niet geheel duidelijk inhoeverre het hele leger deze coup steunt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Aangezien het leger de coup leidt, zou ik zeggen pro-coup.
Ja, vraag ik me ook af of NAVO haar goedkeuring aan heeft gegeven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De vraag is eerder, wat is de rol van de NAVO in deze staatsgreep
Ja goede vraagquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sky vind ik momenteel fijnste.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef Collide het volgende:
Wat is de beste livestream die ik kan bekijken?
Momenteel zijn ze nog in denial.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi dat die megalomane Erdogan met z'n waanzinnige paleis aangepakt wordt. Turkse staatsgrepen zijn redelijk gangbaar geweest de afgelopen eeuw, dus dat komt wel goed.
Ben benieuwd wat al die nederturken er van vinden.
Erdoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat ik mij afvraag aan welke kant staat de politie nu daar? Weet iemand dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |