Leger probeert het te doen zonder geweld.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Collide het volgende:
Hoe kan een leger dit nu weer verliezen van het volk
Dat is duidelijk volgens mij, daarom zat Erdo daar ook op facetime.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja CNN Turk is AKP propagandazender...jaja
Omdat het leger voor 95% bestaat uit mensen vanuit het volk, dienstplichtigen. Het leger is er om het volk te dienen. Het leger moet naar het volk luisteren.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Collide het volgende:
Dat denk IK niet. Dat wordt gezegd door een groep burgers aldaar. Niets is te gek. Een eventueel vooropgezet plan als dit ook niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt?ga naar bnw aub. Erdo gaat zichzelf echt niet in zoveel problemen werken
Zou jij als soldaat schieten op je buurman omdat je baas dat van je vraagt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Collide het volgende:
Dan gaan het volk terug naar de tijden van het Ottomaanse Rijk nou hoera..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het volk heeft gesproken, de verraders binnen het leger mogen optyfen.
Ehh, omdat het volk altijd machtiger is? Ze moeten het alleen zelf door hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Collide het volgende:
quote:
Leger kan allesquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Je kan ook niet zomaar gaan schieten
Het leger heeft ongetwijfeld orders om niet tegen de burgerbevolking op te treden. Het volk is stom als ze nu gaan provoceren, want dan willen dat soort orders nog wel eens veranderen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Collide het volgende:
Nou niet, als iedereen de straten op gaat.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe zeer iedere soldaat loyaal is aan de generaals.
Serieus? Hij is in Mongolië toch? Ik neem aan dat je niet binnen 2 uurtjes van Mongolië naar Duitsland vliegtquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Russia_Niemen72 twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:00:20BREAKING: Germany has denied access to Erdogan and he is currently at businessman's residence in Aegean Sea, possibly surrounded. reageer retweet
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:03:45Hoofdbureau van de politie in Ankara is bestookt door helicopters en jets. reageer retweet
gaat ze niet lukkenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leger probeert het te doen zonder geweld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |