Yep, die gaat bij tante Angela op de koffie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef Kijkertje het volgende:
Er zijn geruchten dat Erdogan in een vliegtuig op weg naar Duitsland zou zitten
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Coupeplegers beginnen zich terug te trekken van tactische plaatsen..
Die zijn ineens opvallend stil.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi dat die megalomane Erdogan met z'n waanzinnige paleis aangepakt wordt. Turkse staatsgrepen zijn redelijk gangbaar geweest de afgelopen eeuw, dus dat komt wel goed.
Ben benieuwd wat al die nederturken er van vinden.
Haha, beetje corny idd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef PXY225 het volgende:
Peace Council is ruling the country now.
Fucking Orwelliaanse termen altijd.ies vrede
bron?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Aljazeera heeft prima verslagquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef iBenny het volgende:
CNN weet ook niet waar het aandacht aan moet besteden
twitter:OZurel twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:58:31Ook moskeeën roepen op tot opstand. reageer retweet
je haalt je consulaat niet weg op het moment dat het nodig isquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:57 schreef b2py het volgende:
Zit er weer 1 te stokentwitter:Firasias twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:52:44Did #France know about this coup? Why did they close their consulate in #Turkey two days ago? #TurkeyCoup reageer retweet
Junta gewoon, die heten altijd zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef PXY225 het volgende:
Peace Council is ruling the country now.
Fucking Orwelliaanse termen altijd.ies vrede
xminator op het forum zegt dit, dus is het waar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Mijn eigen familie heeft al doorgegeven dat er in Tokat (google maar) iedereen op straat is gegaan om tegen deze "coup" te protesteren. En volgens mij tientallen andere steden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Pleinen beginnen vol te lopen
Wat willen ze doen tegen het leger dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zowel AKP als MHP aanhangers zullen sowieso tegen deze coupe zijn. CHP kijkt er ook niet warm tegenaan. Coup lijkt mislukt.
Er zijn voorstanders en er zijn tegenstanders.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag net mensen in tientallen auto's toeteren en met Turkse vlaggen de militairen verwelkomen.
Ik heb echt nog geen idee.
Zijn die twee Erdogan kontenlikkers ofzo? Zie ze overal aan vage foto's vastklampen dat de coup zogenaamd voorbij isquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik geniet van jou en ClapClapYourHands![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |