Krijg je het benauwd piem?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Opstandelingen hebben zich teruggetrokken van het vliegveld.
De mensen gaan de straten op.
Alle politieke partijen hebben zich tegen deze coup gekeerd.
De verraders binnen het leger zullen bloeden gok ik.
Je blijft ondanks alles er nog in geloven. Gaat norg leuk worden als je morgen wakker wordt en het nieuws bekijkt. Of kan je straks van ellende niet slapen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zowel AKP als MHP aanhangers zullen sowieso tegen deze coupe zijn. CHP kijkt er ook niet warm tegenaan. Coup lijkt mislukt.
Ditquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef Infection het volgende:
Beter trekt het leger zich niet terug. Doorzetten die handel.
twitter:GissiSim twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:02:53Police now arresting the Army. #Turkey has gone crazy - @AboShla5Libralyhttps://t.co/hucBFou1Vf reageer retweet
Ja CNN Turk is AKP propagandazender...jajaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Betrouwbaar, CNN Turk is de AKP propagandazender.
Valse tussenstand.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoop je, bedoel je. Wel eerlijk blijven.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het toont vooral aan dat Turkije geen stabiel land is.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het gaat ze niet om Erdogan maar om het land.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Dat zouden in NL toch weinig mensen doen, zich voor een tank werpen voor Rutte, denk ik. Mij niet gezien!
offline gehaaldquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De zender TRT is opeens niet meer vindbaar.Wtf!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |