quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het volk staat op de tanks.Het volk neemt de controle terug.
[ afbeelding ]
Niet waar stond net op een bordes een speech te geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef Kijkertje het volgende:
Er zijn geruchten dat Erdogan in een vliegtuig op weg naar Duitsland zou zitten
Coup lijkt me uitstekend bezig. Het hele leger lijkt erachter te staan dus dat is niet te stoppen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zowel AKP als MHP aanhangers zullen sowieso tegen deze coupe zijn. CHP kijkt er ook niet warm tegenaan. Coup lijkt mislukt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is echt nog niet voorbij mensen. Niet te vroeg juichen (beide partijen).
Dat lijkt niet te kloppen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef Kijkertje het volgende:
Wacht nou gewoon even ahaf.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zowel AKP als MHP aanhangers zullen sowieso tegen deze coupe zijn. CHP kijkt er ook niet warm tegenaan. Coup lijkt mislukt.
twitter:Daroff twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:47:06EU source says #Turkey coup bid looks substantial, 'not just a few colonels' https://t.co/VotPLNBZrn (@Reuters) reageer retweet
Ik geniet van jou en ClapClapYourHandsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef xminator het volgende:
Op periscope zie je aardig veel Turken in opstand tegen de coupeplegers.
Coupe = mislukt.
Coupeplegers beginnen zich terug te trekken van tactische plaatsen..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Aardig veel tegenstanders betekent niet meteen een mislukking, toch?
Ik zag net mensen in tientallen auto's toeteren en met Turkse vlaggen de militairen verwelkomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:56 schreef xminator het volgende:
Op periscope zie je aardig veel Turken in opstand tegen de coupeplegers.
Coupe = mislukt.
Dit is zo geheim mogelijk gehouden, daarom komt het onverwacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik probeer het al meer dan 4 topics te begrijpen maar snap er nog steeds geen kut van wat er zo snel gaande is ineens
Yep, die gaat bij tante Angela op de koffie.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef Kijkertje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Coupeplegers beginnen zich terug te trekken van tactische plaatsen..
Die zijn ineens opvallend stil.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi dat die megalomane Erdogan met z'n waanzinnige paleis aangepakt wordt. Turkse staatsgrepen zijn redelijk gangbaar geweest de afgelopen eeuw, dus dat komt wel goed.
Ben benieuwd wat al die nederturken er van vinden.
Haha, beetje corny idd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef PXY225 het volgende:
Peace Council is ruling the country now.
Fucking Orwelliaanse termen altijd.ies vrede
bron?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Aljazeera heeft prima verslagquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef iBenny het volgende:
CNN weet ook niet waar het aandacht aan moet besteden
twitter:OZurel twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:58:31Ook moskeeën roepen op tot opstand. reageer retweet
je haalt je consulaat niet weg op het moment dat het nodig isquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:57 schreef b2py het volgende:
Zit er weer 1 te stokentwitter:Firasias twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:52:44Did #France know about this coup? Why did they close their consulate in #Turkey two days ago? #TurkeyCoup reageer retweet
Junta gewoon, die heten altijd zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef PXY225 het volgende:
Peace Council is ruling the country now.
Fucking Orwelliaanse termen altijd.ies vrede
xminator op het forum zegt dit, dus is het waar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Mijn eigen familie heeft al doorgegeven dat er in Tokat (google maar) iedereen op straat is gegaan om tegen deze "coup" te protesteren. En volgens mij tientallen andere steden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Pleinen beginnen vol te lopen
Wat willen ze doen tegen het leger dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zijn voorstanders en er zijn tegenstanders.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag net mensen in tientallen auto's toeteren en met Turkse vlaggen de militairen verwelkomen.
Ik heb echt nog geen idee.
Zijn die twee Erdogan kontenlikkers ofzo? Zie ze overal aan vage foto's vastklampen dat de coup zogenaamd voorbij isquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik geniet van jou en ClapClapYourHands![]()
50/50.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
wat zijn de kansen nu voor een burgeroorlog?
Pro-Erdoganisten die een tank tegenhouden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef Mestras het volgende:
LIVESTREAM TANK https://www.periscope.tv/w/1YqJDbWdbgoKV
TVP om jou morgen uit te lachen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef SupportIceland het volgende:
Al die mensen die hier denken dat deze staatsgreep gaat slagen..
Aandoenlijk
47%quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
wat zijn de kansen nu voor een burgeroorlog?
Kut, toch veel mensen op de been zo te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef Mestras het volgende:
LIVESTREAM TANK https://www.periscope.tv/w/1YqJDbWdbgoKV
Bron?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het leger heeft zich terug getrokken van het Ataturk vliegveld.
Tokatquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef yup het volgende:
[..]
Mijn eigen familie heeft al doorgegeven dat er in Tokat (google maar) iedereen op straat is gegaan om tegen deze "coup" te protesteren. En volgens mij tientallen andere steden.
Denk niet dat je zomaar ervan uit kan gaan dat deze coup "gelukt' is.
Ze schijnen al in opstand te zijn gekomen op een aantal plekken, maar het is nog vaag allemaal. Vrijwel alle sociale media liggen eruit.quote:
Kuddegeitenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:01 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Kut, toch veel mensen op de been zo te zien.
Ach, we hebben weer vermaakt gehad op een anders saaie avond.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:00 schreef SupportIceland het volgende:
Al die mensen die hier denken dat deze staatsgreep gaat slagen..
Aandoenlijk
Denk je dat nou echt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:01 schreef Bugfixed het volgende:
Ik heb nu uit een andere bron uit Turkije te horen gekregen dat dit gepland is door Erdogan om het presidentiele systeem zoals hij die wenst door te voeren. Het parlement is niet overgenomen. Waarom?
Krijg je het benauwd piem?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Opstandelingen hebben zich teruggetrokken van het vliegveld.
De mensen gaan de straten op.
Alle politieke partijen hebben zich tegen deze coup gekeerd.
De verraders binnen het leger zullen bloeden gok ik.
Je blijft ondanks alles er nog in geloven. Gaat norg leuk worden als je morgen wakker wordt en het nieuws bekijkt. Of kan je straks van ellende niet slapen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef Infection het volgende:
Beter trekt het leger zich niet terug. Doorzetten die handel.
twitter:GissiSim twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:02:53Police now arresting the Army. #Turkey has gone crazy - @AboShla5Libralyhttps://t.co/hucBFou1Vf reageer retweet
Ja CNN Turk is AKP propagandazender...jajaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Betrouwbaar, CNN Turk is de AKP propagandazender.
Valse tussenstand.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoop je, bedoel je. Wel eerlijk blijven.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het toont vooral aan dat Turkije geen stabiel land is.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het gaat ze niet om Erdogan maar om het land.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Dat zouden in NL toch weinig mensen doen, zich voor een tank werpen voor Rutte, denk ik. Mij niet gezien!
offline gehaaldquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De zender TRT is opeens niet meer vindbaar.Wtf!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |