twitter:Vannieuwkerke twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:58:03BREAKING: @gregvanavermaet wint Clasica San Sebastian 2015 en Lucien Van Impe de Tour van 1977 #gevolgenvandeVentoux reageer retweet
Je kunt het ook andersom doen: als je favoriet op achterstand rijdt, kun je ervoor springen en beperkt je het tijdsverlies.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ze hier gewoon niets deden en de tijden aan de finish gebruikten, dan gaan we gewoon met z'n allen voor motoren springen in de volgende ritten indien onze favorieten op achterstand rijden.
Dat zei je waarschijnlijk ook over Lance Armstrong.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:07 schreef Fraaa het volgende:
[..]
Omdat beste renner/beste training/enz. Doping alleen doet niks, je moet ook wel echt goed zijn (als je al denkt dat er doping in het spel is)
Dat vond ik ook al nergens op slaan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een andere zaak dan Yates met de boog.
Gewoon accepteren dat een ieder pech kan hebben, je dat absoluut niet kunt uitbannen, en het al helemaal uit den boze is om dat volstrekt willekeurig te gaan proberen te corrigeren ten nadele van andere renners. Als je dat wilt gaan corrigeren, dan moet het ook echt altijd en bij iedereen, volgens vaste richtlijnen. Niet omdat iemand toevallig in het geel rijdt.quote:Maar wat is hier wel de juiste oplossing?
Idd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:10 schreef Fraaa het volgende:
twitter:Vannieuwkerke twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:58:03BREAKING: @gregvanavermaet wint Clasica San Sebastian 2015 en Lucien Van Impe de Tour van 1977 #gevolgenvandeVentoux reageer retweet
Het is overduidelijk dat dit overmacht was. Lijkt me sterk dat Porte en Froome met opzet tegen die motor zijn geknald.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt het ook andersom doen: als je favoriet op achterstand rijdt, kun je ervoor springen en beperkt je het tijdsverlies.
Dat klopt. Forever Lance Armstrong-fan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat zei je waarschijnlijk ook over Lance Armstrong.
Yates kreeg ook vorige week ook gewoon de voorsprong die hij had, terwijl hij bijna zeker nog zou zijn teruggepakt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zo laten als het aan de streep was.
Vervelende situatie natuurlijk, maar Froome doet wel echt alles verkeerd wat een mens verkeerd kan doen. In plaats van dat hij er een straf voor krijgt geef je 'm juist een beloning. Bovendien weet je niet eens wat er was gebeurd als die drie samen waren gebleven, dus is het vrij ridicuul om ze in dezelfde tijd te zetten.
Hmm. Zo'n Ricco was echt wel nietszeggende pelotonvulling die echt niets kon en plots als een gek omhoog vloog.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:07 schreef Fraaa het volgende:
[..]
Omdat beste renner/beste training/enz. Doping alleen doet niks, je moet ook wel echt goed zijn (als je al denkt dat er doping in het spel is)
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al nergens op slaan.
[..]
Gewoon accepteren dat een ieder pech kan hebben, je dat absoluut niet kunt uitbannen, en het al helemaal uit den boze is om dat volstrekt willekeurig te gaan proberen te corrigeren. Als je dat wilt gaan corrigeren, dan moet het ook echt altijd en bij iedereen. Niet omdat iemand toevallig in het geel rijdt.
Alle pech is overmacht, anders is het geen pech.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat dit overmacht was. Lijkt me sterk dat Porte en Froome met opzet tegen die motor zijn geknald.
Daar zit wat in, echter, bij Yates is het een boog van de organisatie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al nergens op slaan.
[..]
Gewoon accepteren dat een ieder pech kan hebben, je dat absoluut niet kunt uitbannen, en het al helemaal uit den boze is om dat volstrekt willekeurig te gaan proberen te corrigeren. Als je dat wilt gaan corrigeren, dan moet het ook echt altijd en bij iedereen. Niet omdat iemand toevallig in het geel rijdt.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:13 schreef Maver24 het volgende:
In plaats van Froome te straffen voor het rennen wordt hij nog beloond ook. Blij als de Tour weer over is. Wat een grap
Zoals ik net al zei, kun je dit als ploeg dus ook andersom gaan toepassen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Yates kreeg ook vorige week ook gewoon de voorsprong die hij had, terwijl hij bijna zeker nog zou zijn teruggepakt.
Daarnaast zou dat een vrijbrief voor iedereen langs de kant zijn om de concurrent van je favoriet wat aan te doen.
Of zelfde tijd als Mollema en dan 2 minuten straf voor het hardlopen. Porte kreeg toch ook 2 minuten aan ze broek toen ie met het wiel van een ander fietse en ook alleen maar verloor daardoor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Daar zit wat in, echter, bij Yates is het een boog van de organisatie.
Hier is het een motor, dat zoiets gebeurt met een boog is vrij uniek, ongevallen met motoren komen vaker voor en daarom is deze zaak extra moeilijk.
Had Froom qua tijd bij het groepje Yates geplaatst en het was al een beter te begrijpen beslissing.
Ja, dat van Yates vond ik ook al twijfelachtig. Je kan niet bij iedere vorm van overmacht ineens dit soort dingen gaan doen. Het druist nogal tegen de geest van de koers in. Dit kan je ook uit gaan breiden naar iedere andere valpartij. Dan gaan er nog heel veel tijdsverschillen gecorrigeerd moeten worden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Yates kreeg ook vorige week ook gewoon de voorsprong die hij had, terwijl hij bijna zeker nog zou zijn teruggepakt.
Daarnaast zou dat een vrijbrief voor iedereen langs de kant zijn om de concurrent van je favoriet wat aan te doen.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:15 schreef Zorro het volgende:
En Merckx wint de tour van 1975 want hij werd eruit geslagen door een toeschouwer.
En precies hierom zou Froome ten minste bij de groep Yates geplaatst moeten worden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, kun je dit als ploeg dus ook andersom gaan toepassen.
Volgende keer dat Quintana op achterstand ligt, hem vastpakken en dan verliest 'ie de laatste kilometers niets meer.
Desalniettemin ben ik ervan overtuigd dat er bij andere renners andere principes worden toegepast. Laat Quintana hier op deze manier tijd verliezen terwijl hij eerder Froome genadeloos had losgereden, dan hebben er velen ongetwijfeld "plots" andere principes.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Alle pech is overmacht, anders is het geen pech.
twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 14-07-2016 om 18:16:17Geraint Thomas: "Froome is Kenyan, so we expect him to run when he doesn't have a bike" via @EuroHoody reageer retweet
Dit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:17 schreef kilon het volgende:
Dus de renners zijn allemaal voor Froome (valpartij Gerrans, laten we maar niks doen want Froome wil dat niet) en de jury ook.
Tsja.
Jens Voigt vindt het ook prima.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:17 schreef kilon het volgende:
Dus de renners zijn allemaal voor Froome (valpartij Gerrans, laten we maar niks doen want Froome wil dat niet) en de jury ook.
Tsja.
Ik heb geen broers of zussen.quote:
Die won gewoon.quote:
En dan nog een stuk erbij gaan rennenquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:20 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat er in de Alpen nog een paar renneers van hun fiets getrokken worden. Kijken wat deze incompetente debiele jury dan doet.
Hij had geen klassement te verdedigen...dat was dus niet relevant.quote:
Ik snap niet dat Bokkema en Froome op Porte knallen?? Je hebt toch ogen in je kop en je handen bij de remmen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel lekker zo'n kussentje van Froome en Porte om de klap op te vangen.
[ afbeelding ]
Het was in deze zaak wellicht niet relevant. Maar wat doe je de in dezelfde situatie als Mollema ook niet door kan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij had geen klassement te verdedigen...dat was dus niet relevant.
Dankzij die val kreeg Guerini's overwinning wel meer glans.
Laat dit satire zijn aub.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Bokkema en Froome op Porte knallen?? Je hebt toch ogen in je kop en je handen bij de remmen?
Dat ligt er maar net aan. Aan de nukken van de jury. Dát is het probleem.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:30 schreef Wespensteek het volgende:
De volgende keer bij een valpartij dus niet te hard doorrijden dat heeft geen enkel nut.
Etappe was al satirisch genoeg...quote:
Dit dus, waarom zou je in hemelsnaam zonder fiets gaan rennen...quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is ook vrij raar dat je nu iedereen een vrijbrief geeft om zonder fiets rond te gaan rennen.
Niet dat iemand dit gaat doen, maar toch.
Doe niet zo dom.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Etappe was al satirisch genoeg...
Maar zo hard gingen ze die berg niet op en ze zaten niet tegen Porte opgeplakt. Dus waarom dan botsten ze?
Meen je niet?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:37 schreef Zelva het volgende:
Mollema nu zelfs achter Quintana in de stand. WTF
ze hebben quintana de tijd van het groepje voor hem gegeven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:37 schreef Zelva het volgende:
Is er wat veranderd in de stand?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:37 schreef Zelva het volgende:
Quintana is treurig, kan het niet op de berg, dan maar bij de jury.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:37 schreef Zelva het volgende:
Ik zie het ook...quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:37 schreef Zelva het volgende:
Motor was van de organisatie...dat is idd een belangrijk detail.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:40 schreef edraket31 het volgende:
Vraag mij wel af in hoeverre de organisatie zich laat beïnvloeden (bij de beslissing) door een eventuele kans op schadeclaims van Team Sky
Virtueel geel was het nooit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zie het ook...
Belachelijk!
Van virtueel Geel naar 4e plaats. Wel nog steeds 56 sec achterstand.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:39 schreef Corkscrew het volgende:
Van 2 naar 3 naar 4. Zo staat Mollema straks vanzelf weer 9e
Mag hopen inderdaad dat er nog een rit komt met hele grote verschillen. Dan blijkt dit allemaal gerommel in de marge te zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Mensen, het is secondewerk...Volgende week lachen we hierom.
Ik denk eerder dat er geld op tafel is gelegd door TeamSkyquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:41 schreef Maver24 het volgende:
Froome heeft voorop onder de tafel gezeten bij de jury. Just sayin
Stay mad.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:41 schreef Maver24 het volgende:
Froome heeft voorop onder de tafel gezeten bij de jury. Just sayin
Houd het nieuws even bij zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:43 schreef Blik het volgende:
En Hoogerland wacht nog steeds op een schadevergoeding...
Die zaak was in 2014 al afgerond. Dat is op een schikking uitgelopen waarbij hij een paar ton heeft gekregen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:43 schreef Blik het volgende:
En Hoogerland wacht nog steeds op een schadevergoeding... En kreeg ook niet dezelfde tijd als de ritwinnaar
Maargoed, iedere beslissing is in deze een foute beslissing
Als ze een lijn hadden getrokken reed Froome morgen met de rode rugnummers op een minuut achter het geel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Houd het nieuws even bij zou ik zeggen.
http://www.volkskrant.nl/(...)ikkeldraad~a3783235/
Gele trui privilege.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Hier heeft niemand het meer over maar eerder in de etappe vielen er twee SKY renners. Die had Froome nog hard nodig dus gaf Froome aan het peleton te stoppen met doorfietsen en zo geschiedde. Ook zoiets raars. Als een Nederlander valt hard doorrijden en als iemand van Froome valt stil vallen.
Prima uitkomst voor Hoogerland...alsof hij anders die etappe had gewonnen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die zaak was in 2014 al afgerond. Dat is op een schikking uitgelopen waarbij hij een paar ton heeft gekregen.
Kracht van de ploeg. Afdwingen en dergelijke.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Hier heeft niemand het meer over maar eerder in de etappe vielen er twee SKY renners. Die had Froome nog hard nodig dus gaf Froome aan het peleton te stoppen met doorfietsen en zo geschiedde. Ook zoiets raars. Als een Nederlander valt hard doorrijden en als iemand van Froome valt stil vallen.
Jury's hebben een zwak voor Quintana. Remember Stelviogate.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:47 schreef LDS het volgende:
Van Froome kan ik het nog snappen maar die gratis seconden van Quintana kan ik echt niet begrijpen
Gekeken naar de verschillen voor de val waar Quintana nog er gewoon bijzat?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:47 schreef LDS het volgende:
Van Froome kan ik het nog snappen maar die gratis seconden van Quintana kan ik echt niet begrijpen
En de straf:quote:14. Wilful deviation from the course, attempt to be placed without having covered the entire course by bicycle, resuming the race after having accepted a lift in a vehicle or on a motorbike
Maar nee hoor, laten we hem bevoordelenquote:: 200 + elimination
twitter:BaukeMollema twitterde op donderdag 14-07-2016 om 18:49:38This may NOT happen in the biggest race of the World!! There has been too many accidents with motos last year! https://t.co/0JtplDQkUz reageer retweet
Maar Quintana was gelost uit die groepquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
Groep Quintana had ook last van de val. Dat vergeten een paar hier
klopt maar lang niet zo veelquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
en ditquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Maar Quintana was gelost uit die groep
Hij wordt in ieder geval niet beloond voor het feit dat ie door spurtte.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef Marcoss het volgende:
Mollema wordt nu dus "gestraft" voor het feit dat hij al zo vroeg weer op z'n fiets zat..
waarom krijgt dan de hele groep niet die secondes?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
Ja iets klopt er niet.. Hij viel toch ook? Dat Froom een fragiele fiets heeft is niet Baukes schuldquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef Marcoss het volgende:
Mollema wordt nu dus "gestraft" voor het feit dat hij al zo vroeg weer op z'n fiets zat..
Froome wordt er wel voor beloond dat Mollema dat deed.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:55 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Hij wordt in ieder geval niet beloond voor het feit dat ie door spurtte.
Als je valt en de fiets ligt 100m verder, dan word je ook niet uit koers genomen. Zou flauw zijn als ze de regels te stringent volgen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:53 schreef Zelva het volgende:
De regels
[..]
En de straf:
[..]
Maar nee hoor, laten we hem bevoordelen!
Hij is bewust gaan lopen om alvast verder op het parcours te komen en zo minder tijd te verliezen. Dat is verboden en hoort te resulteren in uitsluiting. Niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je valt en de fiets ligt 100m verder, dan word je ook niet uit koers genomen. Zou flauw zijn als ze de regels te stringent volgen.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja iets klopt er niet.. Hij viel toch ook? Dat Froom een fragiele fiets heeft is niet Baukes schuld
quote:Chris Froome (Team Sky)
"What a final. In the final kilometre, the moto braked suddenly in front of us, and Richie, Bauke and I crashed into it, and then the moto behind me ran over my bike and broke it.[quote]
Nee, die was knalhard gelost en probeerde met Valverde de schade te beperken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
Maar zat Quintana dan niet in de groep Yates (toen die over de finish kwam)?
"Alleen in Belgie" te bekijkenquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/1.2713943
Hij moest daaruit lossen in de laatste kilometer(s).quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
Hier in Friesland kan deze video niet geopend worden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
Dat lopen was behoorlijk eenvoudig op te merken door de jury. Als ze dat niet willen toestaan, moeten ze ook gewoon tijdens het lopen even roepen naar Froome: "Stop".quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij is bewust gaan lopen om alvast verder op het parcours te komen en zo minder tijd te verliezen. Dat is verboden en hoort te resulteren in uitsluiting. Niet meer en niet minder.
Deze jury doet zijn werk gewoon niet goed.
Is dat proces nu al afgehandeld?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:59 schreef MakkieR het volgende:
Jammer dat Froome niet zo ernstig is aangeslagen als Johnny Hogerland met de prikkeldraad in zijn been destijds.
Die zat ver achter Froome en Mollema toch, maar heeft na de val Froom weer kunnen inlopen. Ik snap er echt helemaal niets meer van. Derde plek voor Mollema vond ik al belachelijk, maar nu is hij ook nog naar de vierde plaats teruggezet, de enige man die je daadwerkelijk niets kunt verwijten.quote:
We zagen Mollema ook vallen in beeld hoorquote:
Ik had op Froome zijn hoofd gestaan bij het opstaan, Mollema is veel te lief voor het wielrennen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:03 schreef groenen het volgende:
[ afbeelding ]
Bokkema had wel een zachte landing zo te zien.
Niemand begrijpt er iets meer van, Maar dat is blijkbaar de Tour de France, onbegrijpelijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wat is nou de precieze reden dat Quintana extra seconden krijgt?
want ik begrijp er niets meer van
Hij had moeten stil blijven staan. Nu gaat hij rennen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij is bewust gaan lopen om alvast verder op het parcours te komen en zo minder tijd te verliezen. Dat is verboden en hoort te resulteren in uitsluiting. Niet meer en niet minder.
Deze jury doet zijn werk gewoon niet goed.
Alleen jij en wimderon kunnen dit zien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij had best mogen rennen, maar dan wel zijn fiets aan de hand meenemenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij had moeten stil blijven staan. Nu gaat hij rennen.
Ze zullen hebben gemeten hoeveel achterstand hij bij het punt van de crash van Froome had...ofzo ...quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Zakje pinda's zekerquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
ja, schadevergoeding voor Hoogerland
Froome en Porte liggen er niet lekker bij, die hebben er morgen misschien/waarschijnlijk nog last van.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:03 schreef groenen het volgende:
[ afbeelding ]
Bokkema had wel een zachte landing zo te zien.
Dit blijft vrij apart ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:53 schreef Zelva het volgende:
De regels
[..]
En de straf:
[..]
Maar nee hoor, laten we hem bevoordelen!
Quintana zat op het moment van het incident in het groepje met o.a. Yates. Ze hebben voor de klassementsrenners in principe besloten op dat moment de klok stil te zetten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ja, volgens Froome veroorzaakt doordat de motor achter op zijn fiets is gereden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Heeft dat frame nou aan de achterkant *knak* gedaan?
Beste tijdrijder?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:09 schreef groenen het volgende:
Wel jammer dat Porte al op achterstand staat door lekke band. Hij is de beste tijdrijder en de beste klimmer tot nu toe.
Wel wachten op zijn slechte dag natuurlijk.
Hij zette nu expres zijn fiets neer op het parcour tegen die motor en is gaan rennen, onbegrijpelijk dat daar nu niks aan gedaan wordtquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij had best mogen rennen, maar dan wel zijn fiets aan de hand meenemen
jezus ja, dat voorste tandwiel heeft ook een flink klap gehad...heftigquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Heeft dat frame nou aan de achterkant *knak* gedaan?
[ afbeelding ]
Not sure if serious.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:11 schreef Rudicio het volgende:
[..]
jezus ja, dat voorste tandwiel heeft ook een flink klap gehad...heftig
Huh, ze zeiden het deze week nog dat het nog niet was afgerondquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die zaak was in 2014 al afgerond. Dat is op een schikking uitgelopen waarbij hij een paar ton heeft gekregen.
klassejustitie. Al vind ik uitsluiting wel weer een stap te ver.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij zette nu expres zijn fiets neer op het parcour tegen die motor en is gaan rennen, onbegrijpelijk dat daar nu niks aan gedaan wordt
maar dat hadden ze eerder ook al gedaan en toen bleek hij minder te hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:08 schreef Fraaa het volgende:
[..]
Quintana zat op het moment van het incident in het groepje met o.a. Yates. Ze hebben voor de klassementsrenners in principe besloten op dat moment de klok stil te zetten.
Ten opzichte van Froome en Porte? Of dat groepje met Yates enzo?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:10 schreef MakkieR het volgende:
Hoeveel seconden ten opzichte van zijn concurrenten krijgt Mollema nu aan zijn broek door de dubieuze actie van de wedstrijdleiding?
Daarom was de best oplossing ook Mollema en Porte de tijd van Mollema en Froome zijn eigen tijd. Dan heeft hij nog veel voordeel omdat hij niet is gediskwalificeerd en heeft hij niks te klagen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:13 schreef franklop het volgende:
[..]
klassejustitie. Al vind ik uitsluiting wel weer een stap te ver.
http://www.cyclingweekly.(...)-horror-crash-142877quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Huh, ze zeiden het deze week nog dat het nog niet was afgerond
Beetje vreemd om Froome en Porte verschillend te behandelen. Je kan natuurlijk ook geen random straf verzinnen voor Froome omdat uitsluiting te zwaar zou zijn. Voor bepaalde vergrijpen staan gewoon standaardstraffen en die kan je wel of niet geven, maar een tussenvorm lijkt me niet mogelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef kilon het volgende:
[..]
Daarom was de best oplossing ook Mollema en Porte de tijd van Mollema en Froome zijn eigen tijd. Dan heeft hij nog veel voordeel omdat hij niet is gediskwalificeerd en heeft hij niks te klagen.
Dat zou jij willenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef alopio het volgende:
Dus de enige die geen extra seconden of tijdvoordeel heeft is Mollema... Heel apart allemaal.
Wat zou de beslissing van de jury geweest zijn als Froom door had kunnen fietsen en Mollema zijn fiets in 2 stukken lag en was gaan rennen? Ik denk dat we dat antwoord al weten
naja ze hebben wel tijdsverschil van op moment van val aangehouden. Zonder val had de kans95% geweest dat die drie gewoon bij elkaar was gebleven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef alopio het volgende:
Dus de enige die geen extra seconden of tijdvoordeel heeft is Mollema... Heel apart allemaal.
Wat zou de beslissing van de jury geweest zijn als Froom door had kunnen fietsen en Mollema zijn fiets in 2 stukken lag en was gaan rennen? Ik denk dat we dat antwoord al weten
ze hebben niet de tijd op de meet genomen tochquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:16 schreef Blik het volgende:
Sowieso dubieus, want als Bauke zich had laten terugzakken of ook iets aan zijn fiets had gehad dan hadden ze misschien wel tijd verloren op Quintana
Dat er geld is overgemaakt, betekent nog niet per se dat de zaak helemaal afgehandeld is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
http://www.cyclingweekly.(...)-horror-crash-142877
Hoe weet je dat ze het tijdsverschil van voor die val hebben aangehouden? Hebben ze Froome en Porte niet gewoon op de tijd van Mollema geplaatst en Quintana, Valverde en Van Garderen op de tijd van Yates?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:16 schreef franklop het volgende:
[..]
naja ze hebben wel tijdsverschil van op moment van val aangehouden. Zonder val had de kans95% geweest dat die drie gewoon bij elkaar was gebleven.
Mollema had andersom ook gewoon die tijd gekregen hoor.
Dat begreep ik uit berichten hier en op twitter. Maar op zich is het niet gek dat ze Froome en Porte in zelfde tijd als Mollema zetten toch?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze het tijdsverschil van voor die val hebben aangehouden? Hebben ze Froome en Porte niet gewoon op de tijd van Mollema geplaatst en Quintana, Valverde en Van Garderen op de tijd van Yates?
twitter:BaukeMollema twitterde op donderdag 14-07-2016 om 19:17:31What's going on? Seems like everybody gets time bonuses. I wonder what would have happened if I would have been the only one to go down... reageer retweet
Ze hadden gewoon de tijden moeten aanhouden wat Froome heeft gefietst, Dat alleen is eerlijk, lullig is het wel, Maar wat Mart Smeets zo vaak zegt, is dat de Tour verschrikkelijk hard is. Dit is geloof ik de eerste keer dat ik zie dat de Tour soft geworden is. Waarom dan niet ook van Kruijswijk dezelfde tijd geven als Nibali met de Ronde van Italië. Hij viel toch ook door een knullig stuurfoutje op een bult sneeuw die daar niet hoort te zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:13 schreef franklop het volgende:
[..]
klassejustitie. Al vind ik uitsluiting wel weer een stap te ver.
Dan is dat gewoon pech voor Mollemaquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:20 schreef Fraaa het volgende:
twitter:BaukeMollema twitterde op donderdag 14-07-2016 om 19:17:31What's going on? Seems like everybody gets time bonuses. I wonder what would have happened if I would have been the only one to go down... reageer retweet
Niet vreemd, maar er hadden zeker nog verschillen kunnen ontstaan als ze gewoon ongehinderd door hadden kunnen rijden. Nu hebben ze eigenlijk gewoon de 3 km regel toegepast vanwege een calamiteit, terwijl die nooit geldt in een rit met bergen. Zoals mensen hier al suggereerden heeft het misschien wel meegespeeld dat het een motor (of zelfs twee) van de organisatie was en ze dus zelf medeschuldig zijn aan deze situatie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat begreep ik uit berichten hier en op twitter. Maar op zich is het niet gek dat ze Froome en Porte in zelfde tijd als Mollema zetten toch?
Ze hebben toch die gps units op de fiets zitten?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:21 schreef Slobeend het volgende:
De verschillen tussen groepje Froome/Bokkema/Porte en groepje Yates waren al een tijdje niet in beeld geweest toch? Of zelfs helemaal niet? In Californië was dit probleem er niet geweest...
Ga nou niet de calimero uithangen Bauke.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:20 schreef Fraaa het volgende:
Ah eindelijk, Mollema laat zijn tanden zienquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:20 schreef Fraaa het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga nou niet de calimero uithangen Bauke.
Ja daarom had ik verschillen in beeld verwacht maar nooit gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze hebben toch die gps units op de fiets zitten?
Ik neem aan dat ze die gewoon hebben van het moment van de val. Anders heeft heel dat gebeuren ook geen nutquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja daarom had ik verschillen in beeld verwacht maar nooit gezien.
Dit op 2km van de finish...Fransen hebben dus niet de moeite genomen ook de dranghekken 6km naar voren te plaatsen.quote:
Hij heeft wel een puntje.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij is Froome de Calimero in dit verhaal, Bauke staat gewoon op zijn recht.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat konden ze volgens mij niet vanwege de wind, althans dat zegt Prudhomme.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit op 2km van de finish...Fransen hebben dus niet de moeite genomen ook de dranghekken 6km naar voren te plaatsen.
Naja je kan onmogelijk weten wat het verschil had geweest zonder die val. Misschien had het gelijk gebleven, misschien was Froome nog weggereden, etc etc. Dan is dit eigenlijk nog wel de beste oplossing.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet vreemd, maar er hadden zeker nog verschillen kunnen ontstaan als ze gewoon ongehinderd door hadden kunnen rijden. Nu hebben ze eigenlijk gewoon de 3 km regel toegepast vanwege een calamiteit, terwijl die nooit geldt in een rit met bergen. Zoals mensen hier al suggereerden heeft het misschien wel meegespeeld dat het een motor (of zelfs twee) van de organisatie was en ze dus zelf medeschuldig zijn aan deze situatie.
Zie je daar niet alleen het verschil in afstand in? Volgens mij zijn de motoren nog altijd de enigen die tijdverschillen meten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze die gewoon hebben van het moment van de val. Anders heeft heel dat gebeuren ook geen nut
Nederlanders zijn niet belangrijk in de Tour, en Mollema al helemaal niet, zijn naam komt immers nooit voor bij de Franse regie.quote:
De beste oplossing vind ik dan om gewoon de tijden aan de streep aan te houden in plaats van dit soort arbitraire beslissingen waar regels gewoon ter plekke verzonnen worden. Zuur voor Froome, maar shit happens.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja je kan onmogelijk weten wat het verschil had geweest zonder die val. Misschien had het gelijk gebleven, misschien was Froome nog weggereden, etc etc. Dan is dit eigenlijk nog wel de beste oplossing.
[Advocaat van de Duivel]Dan kun je je afvragen of het verantwoord is een bergetappe zonder dranghekken in de laatste kilometers te laten finishen...quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat konden ze volgens mij niet vanwege de wind, althans dat zegt Prudhomme.
Laatst werd zijn groepje als gr. Mollema gegeven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niet belangrijk in de Tour, en Mollema al helemaal niet, zijn naam komt immers nooit voor bij de Franse regie.
Dan maar zonder publiek, of publiek slechts aan 1 kant van de weg ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[Advocaat van de Duivel]Dan kun je je afvragen of het verantwoord is een bergetappe zonder dranghekken in de laatste kilometers te laten finishen...
[/Advocaat van de Duivel]
Alle fietsen meten tijdverschil. (Zie bijvoorbeeld het gekke verschijnsel dat tijdens de koers Froome enkele seconde achter de andere renners was volgens de gps, ja heus (ik zag op een gegeven moment in beeld een achterstand van Froome op kopgroep 7'11, terwijl andere op 7.08 zaten)) De officiële tijdverschillen tijdens de koers zijn inderdaad van de motors, maar uiteindelijk heeft iedere fiets een eigen gps signaal (tenzij andere fiets gepakt).quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zie je daar niet alleen het verschil in afstand in? Volgens mij zijn de motoren nog altijd de enigen die tijdverschillen meten.
Is het misschien ook niet, maar 8/9 van de 10 keer gebeurt er niets.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[Advocaat van de Duivel]Dan kun je je afvragen of het verantwoord is een bergetappe zonder dranghekken in de laatste kilometers te laten finishen...
[/Advocaat van de Duivel]
Ja preciesquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:25 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgens mij is Froome de Calimero in dit verhaal, Bauke staat gewoon op zijn recht.
En was zijn naam nu wel goed gespeld?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatst werd zijn groepje als gr. Mollema gegeven.
Die renner die grote hinder van een supporter had in de Vuelta of Giro een paar jaar terug kreeg toch ook niet dezelfde tijd als z'n medevluchter die de etappe won? Ik vind dat ze hier wel erg coulant zijn, helemaal gezien het feit dat Froome daarna ook nog de regels overtreed.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja je kan onmogelijk weten wat het verschil had geweest zonder die val. Misschien had het gelijk gebleven, misschien was Froome nog weggereden, etc etc. Dan is dit eigenlijk nog wel de beste oplossing.
Waarom bij een bergetappe?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:28 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop nu echt dat elke Nederlandse supporter probeert Froome van zijn fiets te duwen op de eerst volgende bergetappe
quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:31 schreef groenen het volgende:
Jammer dat Bardet niet meezat met Mollema.
Of we laten ze gewoon fietsen. Froome kan er niks aan doen. Iedere Nederlandse supporter die aan de kant staat moet er gewoon voor zorgen dat andere supporters zich gedragen en niet als mongolen meerennen of het parcours op gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:28 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop nu echt dat elke Nederlandse supporter probeert Froome van zijn fiets te duwen op de eerst volgende bergetappe
Toch viel hij vandaag door de mand. Werd er genadeloos vanaf gereden. Kan me niet voorstellen dat hij morgen de schade tot een minuut kan beperken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:32 schreef Columbiafan het volgende:
Dus die kleine Colombiaan komt hier ondanks zijn falen het beste uit? Flopshow
Maar dan valt hij een stuk minder hard.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar rijdt Froome niet zo hard, en kun je hem makkelijker van zijn fiets afduwen.
Dat is gekquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Wat ik al zei, Froome wordt beloond ipv gestraft te worden door het rennen op het parcour. Ben ik nu de enige die zo denkt? Niemand op Twitter die het daar over heeft.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:32 schreef franklop het volgende:
Tourjournaal nu. Met D&D bovenop de berg.
Jammer niet weggewaaid.
Waarschijnlijk omdat hij op 1 of andere manier ook is gehinderd door de val/opstopping?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:34 schreef marcodej het volgende:
Maar waarom die tweede aanpassing van Quintana trouwens?
Hier zat ik ook over na te denken. Publiek aan de bergzijde en aan de andere kant een speciale strook gereserveerd voor motors. Een hoop agenten die berg op sturen om het publiek in het gareel te houden. Dan hebben de wielrenners veel meer vrij baan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan maar zonder publiek, of publiek slechts aan 1 kant van de weg ofzo
Goed vraag. Dit wil ik ook wetenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:34 schreef marcodej het volgende:
Maar waarom die tweede aanpassing van Quintana trouwens?
Maar die zat toch in het groepje van Yates, wat is er met die tijd gebeurd dan? En Mollema werd toch ook gehinderd?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij op 1 of andere manier ook is gehinderd door de val/opstopping?
Poels werd 5 jaar geleden 2e op de Angliru.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:36 schreef groenen het volgende:
O ja, na alle commotie vergeten we wel te lachen om de marginal gains van Poels.
Dit heb je al gepost, Hans.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Poels werd 5 jaar geleden 2e op de Angliru.
Had gewoon gefietst kunnen wordenquote:
Wanneer was dat ongeluk van Poels? 2012?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit heb je al gepost, Hans.
Treurig figuur.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:28 schreef MakkieR het volgende:
Ik wilde nog eens benadrukken dat dit quatsch is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit heb je al gepost, Hans.
Ja, Mollema dus ook, en die krijgt geen bonus.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:39 schreef franklop het volgende:
Nu zie je het ook wel weer in beeld dat het groepje ook gehinderd werd.
twitter:NOSsport twitterde op donderdag 14-07-2016 om 19:38:12Trek, de ploeg van Bauke Mollema, heeft protest ingediend. Niet eens met de beslissing van de jury. Wordt vervolgd. https://t.co/8E7QUFHyJp reageer retweet
Poels reed lachwekkend rond, ouwe reus.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wilde nog eens benadrukken dat dit quatsch is.
Vandaag of toen in 2011?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Poels reed lachwekkend rond, ouwe reus.
Ook bv. twee jaar terug op de Zoncolan was Poels supersterk. Het probleem bij hem is dat hij extreem onregelmatig is, maar het niveau dat hij vandaag liet zien was niet hoger dan wat hij op verschillende moment in het verleden heeft laten zien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wilde nog eens benadrukken dat dit quatsch is.
Ja, en 4 jaar geleden was hij bijna dood.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Poels werd 5 jaar geleden 2e op de Angliru.
Het verschil van Mollema op de streep met dat groepje (waar Quintana uiteindelijk bijgezet is) was 19 seconden. Het verschil voor de val was niet 19 seconden lijkt me. Anders wel heel toevallig.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:39 schreef franklop het volgende:
Nu zie je het ook wel weer in beeld dat het groepje ook gehinderd werd.
Als Quintana daarna gelost is, dan zouden ze echt de tijdsverschillen van moment val hebben aangehouden.
Vandaag.quote:
Het punt is dat we geen tijdsverschillen hebben gezien. Dus het zou wel goed kunnen, MOllema was snel weg, groepje werd ook gehinderd, dus ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het verschil van Mollema op de streep met dat groepje (waar Quintana uiteindelijk bijgezet is) was 19 seconden. Het verschil voor de val was niet 19 seconden lijkt me. Anders wel heel toevallig.
Ik merk wel dat jij hilarisch anti-froome bent.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Wat ik al zei, Froome wordt beloond ipv gestraft te worden door het rennen op het parcour. Ben ik nu de enige die zo denkt? Niemand op Twitter die het daar over heeft.
Ditquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:37 schreef La_Moustache het volgende:
Froome mag dus de gele trui houdenDie Prudhomme en zijn kontmaatjes kunnen lekker de tering krijgen. Hoeveel zal Sky betaalt hebben voor deze 'jury-beslissing'? Deze hele Tour stinkt, corruptie en omkoping viert hoogtij.
Toch Bokkema wel. Maar ik wil eerst weten welke tijd ze nou hebben aangehouden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie wordt hier het meest genaaid?
Greipel,quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie wordt hier het meest genaaid?
Net of dit nog gaat helpen. Die Sky kontenkruipers draaien die beslissing echt niet terug. Dat andere van vanmiddag ook, Froome die de race stillegt omdat 2 renners van Sky zijn gevallen. En andere ploegen hebben maar te luisteren en mogen niet doorrijden want het is wel Sky. Zou me niet verbazen als die Tour directie anders ook nog een boete zou geven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:40 schreef MarijeH het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op donderdag 14-07-2016 om 19:38:12Trek, de ploeg van Bauke Mollema, heeft protest ingediend. Niet eens met de beslissing van de jury. Wordt vervolgd. https://t.co/8E7QUFHyJp reageer retweet
Geheel terecht.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:40 schreef MarijeH het volgende:
Dat was te verwachten gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:40 schreef MarijeH het volgende:
ASO's race, ASO beslistquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:48 schreef alopio het volgende:
Ik snap ook wel dat ze een renner (Froome, Mollema en Porte in dit geval) niet de dupe willen laten worden van het idiote gedrag van een toeschouwer. Als je hier renners niet tegen in bescherming neemt kan je dus als fan van een rennen de "tegenstander" van z'n fiets trekken, zo kan jouw favoriet dus tijd pakken.
Maaar, hier moeten dus regels voor komen (meer dranghekken, minder toeschouwers) maar die regels zijn er dus niet nu. Dus moet je de regels van NU in ogenschouw nemen, en die regels moet je handhaven en volgens die regels verliest Froome dus tijd, klaar, simpel. Je kan niet nu iets "verzinnen" want wat als er weer wat gebeurt in een volgende bergrit.
Je afgunst is palpabel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:49 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Net of dit nog gaat helpen. Die Sky kontenkruipers draaien die beslissing echt niet terug. Dat andere van vanmiddag ook, Froome die de race stillegt omdat 2 renners van Sky zijn gevallen. En andere ploegen hebben maar te luisteren en mogen niet doorrijden want het is wel Sky. Zou me niet verbazen als die Tour directie anders ook nog een boete zou geven.
Daarom rijden die Sky renners ook zo hard, allemaal motortjes in de fiets en de Tour bazen zien het maar kijken weg. Geld is immers waarom het allemaal draait.
Genot!quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Sunfield vanavond bij de Avondetappe.
Bijv. Yates werd daar ook gehinderd maar lost later op een eerlijke manier Quintana. Is allemaal erg selectief.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Het punt is dat we geen tijdsverschillen hebben gezien. Dus het zou wel goed kunnen, MOllema was snel weg, groepje werd ook gehinderd, dus ja.
Helemaal terechtquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:40 schreef MarijeH het volgende:
Tijd van Mollema. Porte en Froome hebben ook die tijd gekregen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch Bokkema wel. Maar ik wil eerst weten welke tijd ze nou hebben aangehouden.
Hij kan al z'n stokpaardjes van stal halen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Sunfield vanavond bij de Avondetappe.
Daarom denk ik dus dat ze gewoon de tijdsverschillen tussen die twee groepen aan hebben gehouden. Als ze zo'n keuze wilden maken was dat eigenlijk de enige keuze.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijv. Yates werd daar ook gehinderd maar lost later op een eerlijke manier Quintana. Is allemaal erg selectief.
Mooi.quote:
Ik geloof niet dat het verschil 19 seconden was, maar we zullen het nooit weten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarom denk ik dus dat ze gewoon de tijdsverschillen tussen die twee groepen aan hebben gehouden. Als ze zo'n keuze wilden maken was dat eigenlijk de enige keuze.
Morgenochtend om 11h30 de herhalingquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Eddy Planckaert bij Vive le Velo, dropjes.
Met een gebroken sleutelbeen inderdaad. Balen voor hemquote:
Neutrale fiets. Dan heb je niet veel te willen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:57 schreef yvonne het volgende:
Wat was dat voor een fiets die Froome kreeg? Leek wel zo'n kermisfiets op de draaimolen
kinderfietsjequote:Op donderdag 14 juli 2016 19:57 schreef yvonne het volgende:
Wat was dat voor een fiets die Froome kreeg? Leek wel zo'n kermisfiets op de draaimolen
Ja blijkbaar daar verbaas ik me ook ontzettend over, normaal is wielrennen altijd keihard, waar ik Johnny Hogerland altijd op mijn netvlies heb staan wat voor onrecht die held is aangedaan. Maar ik denk ook aan van Kruijswijk in de Ronde van Italie wat ook heel zuur is vlak voor het einde van de ronde je Roze trui kwijtraken. Daarom snap ik er werkelijk geen reet van en ben ik inmiddels witheet geworden van woede.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Is dat Tejay of Richie daar achter? Anders Tejay ook gematst.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
Zelfde groepje hoor met yates
[ afbeelding ]
is pas 20x gezegd dat ze de verschillen op moment val hebben genomenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
Zelfde groepje hoor met yates
[ afbeelding ]
Oh sorry dat ik niet een heel topic binnen 5 minuten kan lezen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:59 schreef franklop het volgende:
[..]
is pas 20x gezegd dat ze de verschillen op moment val hebben genomen
Mollema is een kutje.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik had op Froome zijn hoofd gestaan bij het opstaan, Mollema is veel te lief voor het wielrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |