Hij is bewust gaan lopen om alvast verder op het parcours te komen en zo minder tijd te verliezen. Dat is verboden en hoort te resulteren in uitsluiting. Niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je valt en de fiets ligt 100m verder, dan word je ook niet uit koers genomen. Zou flauw zijn als ze de regels te stringent volgen.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja iets klopt er niet.. Hij viel toch ook? Dat Froom een fragiele fiets heeft is niet Baukes schuld
quote:Chris Froome (Team Sky)
"What a final. In the final kilometre, the moto braked suddenly in front of us, and Richie, Bauke and I crashed into it, and then the moto behind me ran over my bike and broke it.[quote]
Nee, die was knalhard gelost en probeerde met Valverde de schade te beperken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
Maar zat Quintana dan niet in de groep Yates (toen die over de finish kwam)?
"Alleen in Belgie" te bekijkenquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/1.2713943
Hij moest daaruit lossen in de laatste kilometer(s).quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
Hier in Friesland kan deze video niet geopend worden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/1.2713943
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
Dat lopen was behoorlijk eenvoudig op te merken door de jury. Als ze dat niet willen toestaan, moeten ze ook gewoon tijdens het lopen even roepen naar Froome: "Stop".quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij is bewust gaan lopen om alvast verder op het parcours te komen en zo minder tijd te verliezen. Dat is verboden en hoort te resulteren in uitsluiting. Niet meer en niet minder.
Deze jury doet zijn werk gewoon niet goed.
Is dat proces nu al afgehandeld?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:59 schreef MakkieR het volgende:
Jammer dat Froome niet zo ernstig is aangeslagen als Johnny Hogerland met de prikkeldraad in zijn been destijds.
Die zat ver achter Froome en Mollema toch, maar heeft na de val Froom weer kunnen inlopen. Ik snap er echt helemaal niets meer van. Derde plek voor Mollema vond ik al belachelijk, maar nu is hij ook nog naar de vierde plaats teruggezet, de enige man die je daadwerkelijk niets kunt verwijten.quote:
We zagen Mollema ook vallen in beeld hoorquote:
Ik had op Froome zijn hoofd gestaan bij het opstaan, Mollema is veel te lief voor het wielrennen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:03 schreef groenen het volgende:
[ afbeelding ]
Bokkema had wel een zachte landing zo te zien.
Niemand begrijpt er iets meer van, Maar dat is blijkbaar de Tour de France, onbegrijpelijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wat is nou de precieze reden dat Quintana extra seconden krijgt?
want ik begrijp er niets meer van
Hij had moeten stil blijven staan. Nu gaat hij rennen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij is bewust gaan lopen om alvast verder op het parcours te komen en zo minder tijd te verliezen. Dat is verboden en hoort te resulteren in uitsluiting. Niet meer en niet minder.
Deze jury doet zijn werk gewoon niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |