Zeker, vooral meerenners kots ik op. Die dienen door andere mensen pootjegehaakt te worden en met hun vette smoel op asfalt te klappenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
voorafgaand en net daarna was het toch een grote bende met die toeschhouwers? ongelukken kunnen dan bijna niet uitblijven.
Straf lijkt me al niet op z'n plaats maar zo'n straf lijkt me compleet bizar.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Froome hier nu uit koers wordt genomen wint Bokkema de tour.
Op je fiets blijven zitten is ook een kwaliteit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh jij was die vallende supporter zeker?
De enige onrechtvaardige persoon die hier aanwezig is.....
Dus hij zou het niet verdienen omdat hij een keer door een supporter zoveel tijd verliest?
Terwijl hij iedereen op elk terrein naar huis rijdt moet hij het maar verliezen omdat een domme supporter het verpest?
Doe maar niet meer.quote:
belg wint, froome rentquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:33 schreef Sunri5e het volgende:
Kan iemand mij een kleine samenvatting geven? Ik heb helaas niets meegekregen van het spektakel.
Met deze redenering is het ook Froome z'n fout als een sloopkogel 'm van zijn fiets aframtquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op je fiets blijven zitten is ook een kwaliteit.
Helaas pindakaas.
Yates kan toch wel ok tijdrijden?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Als het zo blijft, gaat Mollema dan morgen de gele trui pakken? 45s op Froome zou voldoende moeten zijn.
De vraag is of hij zich niet bezeerd heet bij die val en eindje lopen kan je benen zo verzuren..quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Als het zo blijft, gaat Mollema dan morgen de gele trui pakken? 45s op Froome zou voldoende moeten zijn.
Zullen ze ook nog over moeten nadenken inderdaad. Maar dat zal eens 2 seconden zijn geweest als je dat zo zag.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:29 schreef ratatat het volgende:
En hoeven ze dan niet te corrigeren voor het groepje daarachter die daarvoor werd opgehouden door stilstaande motoren?
Geen idee eigenlijk...volgens mij is Mollema in een lange tijdrit sterker.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Yates kan toch wel ok tijdrijden?
Yates kan vrij aardig tijdrijdenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Is Yates niet ook een hele aardige tijdrijder?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
twitter:chrisfroome twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:36:23Awaiting jury decision… @LeTour #TDF reageer retweet
Meen je dit nou serieus?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Op je fiets blijven zitten is ook een kwaliteit.
Helaas pindakaas.
Lekker toch. Bloemkool met een sausjequote:Op donderdag 14 juli 2016 17:36 schreef TargaFlorio het volgende:
De Gendt heeft bloemkolen gewonnen?
Ik heb het gisteren nog gezegd. Die oren doen wonderen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:37 schreef Slobeend het volgende:
Denk serieus dat Mollema zo goed was vanwege de wind.
De NOS denkt daar heel anders over:quote:
twitter:NOSwielrennen twitterde op donderdag 14-07-2016 om 16:59:40Mollema is gefinisht en Froome heeft net pas weer een fiets. Mollema in het geel nu, maar de kans is groot dat Froome dezelfde tijd krijgt. reageer retweet
Als ik op een auto knal die voor me in de remmen gaat ben ik volgens de verzekering in fout.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus?
Op je fiets blijven zitten als 1 meter voor je een motor ineens vol op de remmen moet en jij daar vol op knalt?
Succes met het proberen
Met zijn ploeg eerder extra gemotiveerd om anderen totaal in vernieling te rijdenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef MakkieR het volgende:
Zou Froome ook aangeslagen zijn voor de rest van de tour? Zo'n val en in zijn ogen onrecht doet vaak wel wat met een jonge geest toch?
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef Sheffield het volgende:
Iemand al gemeld dat dit een Topshow was?
Sowieso was Yates nog in het geel. NOSquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
De NOS denkt daar heel anders over:twitter:NOSwielrennen twitterde op donderdag 14-07-2016 om 16:59:40Mollema is gefinisht en Froome heeft net pas weer een fiets. Mollema in het geel nu, maar de kans is groot dat Froome dezelfde tijd krijgt. reageer retweet
Bokkema was op de Arcalis ook niet slecht, alleen reed hij zichzelf al over de kop.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:37 schreef Slobeend het volgende:
Denk serieus dat Mollema zo goed was vanwege de wind.
Ik zei 1km voor het begin van de klim dat ik een flopshow verwachttequote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef Sheffield het volgende:
Iemand al gemeld dat dit een Topshow was?
Zonder officiele tijdsopname lijkt me dat onmogelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:39 schreef Fraaa het volgende:
It seems the race judges are trying to understand if they can take the times at the moment that Froome, Porte and Mollema crashed.
Dat gaat ze nooit lukken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:39 schreef Fraaa het volgende:
It seems the race judges are trying to understand if they can take the times at the moment that Froome, Porte and Mollema crashed.
Belliquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:40 schreef Idisrom het volgende:
Een paar jaar geleden was er een renner in de Giro die zo'n opdringerige toeschouwer een mep verkocht. Ik weet zijn naam helaas niet meer.
Froome heeft van de week nog een mooie elleboog verkochtquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:40 schreef Idisrom het volgende:
Een paar jaar geleden was er een renner in de Giro die zo'n opdringerige toeschouwer een mep verkocht. Ik weet zijn naam helaas niet meer.
poels zoncolan 2014quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Froome heeft van de week nog een mooie elleboog verkocht
goud was ook die soldaat in Spanje die gewoon vol achter zo'n malloot aanging en ze willen daar ook weleens iemand meppenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:40 schreef Idisrom het volgende:
Wellicht dat ze per km-punt wel een enigszins betrouwbare gps-opname hebben. Dan zou het wellicht een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder officiele tijdsopname lijkt me dat onmogelijk.
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Yates niet ook een hele aardige tijdrijder?
ONmogelijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:39 schreef Fraaa het volgende:
Waar was dat?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vorig jaar werd Sepulveda ook gewoon uit koers genomen omdat hij (waarschijnlijk ook even gewoon verward) 100 meter zonder fiets had gedaan.
Hij was de auto ingestapt voor een tiental metersquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vorig jaar werd Sepulveda ook gewoon uit koers genomen omdat hij (waarschijnlijk ook even gewoon verward) 100 meter zonder fiets had gedaan.
Afhankelijk van de situatie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik op een auto knal die voor me in de remmen gaat ben ik volgens de verzekering in fout.
Ik spreek uit ervaring helaas
Hij stapte toen in een auto...dat gaat toch wel wat verder dan 200m rennen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het alleen zijn voorwiel was, dan was het wel stom dat 'ie ging rennen. Er rijdt namelijk een motor met wielen mee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Thijs Zonneveld @thijszonneveld 38s39 seconds ago View translation
Dit is er gebeurd volgens mecanicien Sky: een motor crashte en daar viel Froome overheen. Brak zijn voorwiel.
In Spanje doen ze dit wel beter door Guardia Civil in te zetten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goud was ook die soldaat in Spanje die gewoon vol achter zo'n malloot aanging en ze willen daar ook weleens iemand meppen
Mja, maar gezien hoe snel Froome die inschatting gemaakt heeft, misschien zag de fiets er total loss uit..quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het alleen zijn voorwiel was, dan was het wel stom dat 'ie ging rennen. Er rijdt namelijk een motor met wielen mee.
vond je/ voor m'n gevoel duurde het erg lang.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk ging dat bestwel rap, hoe Froome weer een nieuwe fiets kreeg door de menigte. Eerlijk gezegd dacht ik dat hij tot aan de finish moest blijven doorrennen
Die rende met Contador mee idd en iedereen die te dichtbij kwam kreeg een mep.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goud was ook die soldaat in Spanje die gewoon vol achter zo'n malloot aanging en ze willen daar ook weleens iemand meppen
Er zijn constant tijdsopnamen via gps (anders kun je tijdens etappe ook niet de verschillen zien he).quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonder officiele tijdsopname lijkt me dat onmogelijk.
Allemaal de schuld van de wereldkampioen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was echt geweldig. Wel treurig nog van Biongorno.
Afhankelijk van hoe het voorwiel was gebroken, heb je natuurlijk niets aan een wiel. (aansluiting stuk of iets dergelijks)quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het alleen zijn voorwiel was, dan was het wel stom dat 'ie ging rennen. Er rijdt namelijk een motor met wielen mee.
Inderdaad 100 meter minder. Was ook gewoon in paniek, zag zijn eigen ploegwagen 100 meter verder staan en stapte gewoon in bij een ander team toen men zei "rij gewoon dat stukje mee, joh".quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij stapte toen in een auto...dat gaat toch wel wat verder dan 200m rennen.
Frame was stukquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker nauwkeurigquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er zijn constant tijdsopnamen via gps (anders kun je tijdens etappe ook niet de verschillen zien he).
Waarschijnlijk houden ze die dan gewoon aan en niet per se een bepaald punt of iets dergelijks.
Rogers laf doorrijden als een gekquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:43 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de wereldkampioen.
Nee. Was zwak vandaag.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef Wespensteek het volgende:
Als ik een etappe niet kan volgen wordt het altijd spectaculair. Was Quintana gewoon niet goed genoeg dat hij op achterstand kwam?
Als het voorwiel gebroken is, heb je wel wat aan een nieuw wiel. Als de vork gebroken is, niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:43 schreef Fraaa het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe het voorwiel was gebroken, heb je natuurlijk niets aan een wiel. (aansluiting stuk of iets dergelijks)
Je moet met fiets over de finish komen. Dat is regel 1 bij het wielrennen. Dan had hij beter op een teammaat kunnen wachten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, maar gezien hoe snel Froome die inschatting gemaakt heeft, misschien zag de fiets er total loss uit..
welke dagen volgende week, kan jij niet kijken?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef Wespensteek het volgende:
Als ik een etappe niet kan volgen wordt het altijd spectaculair. Was Quintana gewoon niet goed genoeg dat hij op achterstand kwam?
Die gps komt van de motor en daar zijn er maar een paar van. En ze zijn ook nog eens zeer onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er zijn constant tijdsopnamen via gps (anders kun je tijdens etappe ook niet de verschillen zien he).
Waarschijnlijk houden ze die dan gewoon aan en niet per se een bepaald punt of iets dergelijks.
quote:
OK, je hebt me overtuigd. Froome uit koers.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad 100 meter minder. Was ook gewoon in paniek, zag zijn eigen ploegwagen 100 meter verder staan en stapte gewoon in bij een ander team toen men zei "rij gewoon dat stukje mee, joh".
Allemaal perfect door de vingers te zien door de omstandigheden, toen deden ze 't niet omdat het een nobody was.
Het is wel een basisregel ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet met fiets over de finish komen. Dat is regel 1 bij het wielrennen. Dan had hij beter op een teammaat kunnen wachten.
Mollema podium is ook mooiquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die gps komt van de motor en daar zijn er maar een paar van. En ze zijn ook nog eens zeer onbetrouwbaar.
Gewoon de uitslag aan de streep aanhouden.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef Pino112 het volgende:
https://twitter.com/dnelissen/status/753615896959123456
twitter:dnelissen twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:43:25Gebroken frame van #Froome #TDF2016 https://t.co/iKdlwySwTE reageer retweet
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon de huidige tijdsverschillen houden. Genoeg 'straf' voor Froomey.
Eens.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is nog wel een verschil tussen rennen en in de auto stappen. Gevoelsmatig iig. Geen idee wat de exacte regels zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad 100 meter minder. Was ook gewoon in paniek, zag zijn eigen ploegwagen 100 meter verder staan en stapte gewoon in bij een ander team toen men zei "rij gewoon dat stukje mee, joh".
Allemaal perfect door de vingers te zien door de omstandigheden, toen deden ze 't niet omdat het een nobody was.
Waarom?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik snap niet dat er zo'n zaak wordt gemaakt wordt van het lopen.
Maar niet fair tegenover Porte, die de sterkste van de 3 leek en zelfs een fietslengte voorsprong had toen die motor er zich mee bemoeide.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Nouja, op hele steile gedeeltes kun je nog sneller lopen dan fietsen denk ik, en daarnaast gaat het volgens mij meer op het achterlaten van je fiets wat dus gevaar oplevert?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij had gewoon op zijn plaats moeten blijven klaar. Als hij gerend heeft en gestruikeld is dat volledig aan hem te wijten. Kutmongool dat het isquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
De toeschouwer de schuld geven kan je ook niet doen. Krijgt hij een duw? Struikelt hij? Hij kan er onmogelijk zelf voor gesprongen hebben
Uhmmquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, op hele steile gedeeltes kun je nog sneller lopen dan fietsen denk ik, en daarnaast gaat het volgens mij meer op het achterlaten van je fiets wat dus gevaar oplevert?
Pinarelloquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:dnelissen twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:43:25Gebroken frame van #Froome #TDF2016 https://t.co/iKdlwySwTE reageer retweet
Het is toch gewoon idioot om Froome hiervoor straf te geven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar je kunt dus helemaal niet zeggen hoe de koers verlopen zou zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar niet fair tegenover Porte, die de sterkste van de 3 leek en zelfs een fietslengte voorsprong had toen die motor er zich mee bemoeide.
idd. kutvolkquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef hhh38 het volgende:
Dat uitjouwen door het publiek is wel naar.
In hoeverre is het gevaarlijk om je fiets tegen een motor aan te zetten dan zelf te blijven staan met je fiets?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, op hele steile gedeeltes kun je nog sneller lopen dan fietsen denk ik, en daarnaast gaat het volgens mij meer op het achterlaten van je fiets wat dus gevaar oplevert?
Ik weet niet hoe het met profrenners zit, maar ik ren vaak genoeg iemand voorbij die op de fiets zit een viaduct op of zo, je hebt op de fiets toch meer last van krachten die je weer naar beneden trekken/minder grip of zo. Je ziet toch ook hoe makkelijk de ietwat dikke supporters mee kunnen rennen op die stukken..quote:
En op het einde is alles altijd in het voordeel van Yates.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt dus helemaal niet zeggen hoe de koers verlopen zou zijn.
Net zoals met die ingestorte finishboog eigenlijk.
Dit dus. Je gaat rennen op het parcour zonder fiets. Dat is gewoon gevaarlijk met al die motoren en auto'squote:Op donderdag 14 juli 2016 17:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet.quote:
Volgens mij gaat het niet zozeer om het gevaar, maar dat simpelweg in het reglement staat dat je het parkoers met de fiets moet afleggen, niet zonder fiets of met iets anders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je dan ook een fiets op de nek ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met profrenners zit, maar ik ren vaak genoeg iemand voorbij die op de fiets zit een viaduct op of zo, je hebt op de fiets toch meer last van krachten die je weer naar beneden trekken/minder grip of zo.
Evt Porte de tijd van de grote groep geven ofzo. Of hij heeft gewoon pechquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar niet fair tegenover Porte, die de sterkste van de 3 leek en zelfs een fietslengte voorsprong had toen die motor er zich mee bemoeide.
Dat staat nergens in de regels.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Froome had niet zonder fiets bergop mogen lopen. Regels zijn regels
Zo duidelijk zijn de regels volgens mij niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Froome had niet zonder fiets bergop mogen lopen. Regels zijn regels
twitter:chrisfroome twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:48:41Still in the #YellowJersey #TDF reageer retweet
Ehh nee hoezo?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je dan ook een fiets op de nek ofzo?
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Giro was er nog een schitterende vallende toeschouwer
quote:
Ja, da's wel bizar.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En op het einde is alles altijd in het voordeel van Yates.
KOEKOEK!quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:49 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:chrisfroome twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:48:41Still in the #YellowJersey #TDF reageer retweet
Belachelijke beslissing.quote:
Eens.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij had gewoon op zijn plaats moeten blijven klaar. Als hij gerend heeft en gestruikeld is dat volledig aan hem te wijten. Kutmongool dat het is
Dat zou nergens op slaanquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan alle tijden nu weer gelijk lopen?Wat doen ze nu?
haha MADquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:50 schreef Zelva het volgende:
Flikker toch op man, wat een onzin.
Dus als je je bijvoorbeeld slecht voelt, zoek je gewoon even een motortje op en krijg je dezelfde tijd.
Dit slaat echt helemaal nergens op.
Gewoon niet mee akkoord gaan, er is geen enkele regel die het toestaat om dit op deze manier te corrigeren.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:52 schreef -0- het volgende:
Alles gelijk zou debiel zijn, keihard genaaid voor Mollema.
Fabian Cancellara gaat het wel even regelenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gewoon niet mee akkoord gaan, er is geen enkele regel die het toestaat om dit op deze manier te corrigeren.
Je moet met fiets over de finish komen...het is dus geen optie om zonder fiets te gaan rennen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh nee hoezo?Gewoon tijdens mijn hardlooprondjes
![]()
Maar zie mijn edit; de irritante supporters lopen op die stukken ook vrij makkelijk mee omhoog, terwijl ze vaak een bierpens van hier tot tokio hebben.
Tijd van groepje Quintana? Maar dat is ook nogal arbitrairquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Froome en Porte teruggezet maar naar waar?
Zou wel typisch brits zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:50 schreef Zelva het volgende:
Flikker toch op man, wat een onzin.
Dus als je je bijvoorbeeld slecht voelt, zoek je gewoon even een motortje op en krijg je dezelfde tijd.
Dit slaat echt helemaal nergens op.
helemaal mee eens, vraag maar aan Johnny Hogerlandquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat suf, als dit was gebeurd op een dag dat er nog een nobody in het geel had gestaan hadden ze echt anders beslist.
Ja he-hequote:Op donderdag 14 juli 2016 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet met fiets over de finish komen...het is dus geen optie om zonder fiets te gaan rennen.
Neuh, Froome heeft gewoon dezelfde tijd gekregen als Mollema.quote:
Vind ik ook. De organisatie van de Tour is zelf nalatig door dit soort wantoestanden van het publiek toe te laten.quote:
Daaromquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja he-heMaar het ging om het 'waarom' van die regel.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit is ook weer doorslaan naar de andere kant.
Porte dan ook neem ik aanquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, Froome heeft gewoon dezelfde tijd gekregen als Mollema.
Zo zie je maar weer. Net als met wachten na een valpartij, wordt er volstrekte willekeur toegepast.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:54 schreef Max23 het volgende:
Ze krijgen de tijd van Mollema
Die heeft dus pech want de verloren tijd van zijn val wordt dus niks mee gedaan
Frans kutpubliekquote:
Lijkt me wel.quote:
Dat is wel het beste antwoord ja!quote:
Ja, maar wel verschillen met degenen die daar achter zaten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, Froome heeft gewoon dezelfde tijd gekregen als Mollema.
Groepje daarachter werd ook gehinderd door de stilstaande Porte / motor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer. Net als met wachten na een valpartij, wordt er volstrekte willekeur toegepast.
Effe stilstaan is een stuk minder gehinderd worden dan vallen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Groepje daarachter werd ook gehinderd door de stilstaande Porte / motor.
Dit. Hoe de fuck hebben ze dat gerekend.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Groepje daarachter werd ook gehinderd door de stilstaande Porte / motor.
tijd op een kilometer lijkt genomen te zijn, toen lag alles volgens mij nog niet op de grondquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef MakkieR het volgende:
Dus Als Mollema niet was gaan fietsen na de val, had Froome veel meer tijd verloren
Hij zal daar bergen werk verzettenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bert moet je verdedigende middenvelder zetten.
Tijden zo dicht mogelijk bij de val volgens mij.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Dit. Hoe de fuck hebben ze dat gerekend.
Dit. Ploegen moeten nu ook gewoon eisen dat dit soort teringzooi niet meer kan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:54 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Vind ik ook. De organisatie van de Tour is zelf nalatig door dit soort wantoestanden van het publiek toe te laten.
nee, heeft tijd gewonnen op de anderen. De kracht die hij verder verspeelde zijn de anderen ook kwijt geraaktquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
Dus Mollema heeft voor niets krachten verspeeld.
Evenveel als Froome en Yates.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:56 schreef truedestiny het volgende:
Heeft Mollema nou 10sec extra gekregen op Quintana? Alleen Yates is hetzelfde gebleven met 9 seconden
Precies, wat een smerige naaistreek ditquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
Is de team van Mollema al naar de wedstrijdleider gestapt?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
Tja, de enige 2 attractieve kilometers uit zijn carriere en dat gebeurt er dit. Was waarschijnlijk ook de eerste en laatste keer dat hij dat doet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
twitter:TrekSegafredo twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:42:52#TDF2016 Jury still in discussions. The last thing we want is to take advantage of this unfortuante situation (sure the same is with Yates). reageer retweet
Eigenlijk moeten ze bij zo'n klim de laatste 5km afzetten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit. Ploegen moeten nu ook gewoon eisen dat dit soort teringzooi niet meer kan.
Hij ging na die val nog rap naar de finish terwijl hij zoals het er nu uitziet bij Froome had kunnen blijven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, heeft tijd gewonnen op de anderen. De kracht die hij verder verspeelde zijn de anderen ook kwijt geraakt
Nou ik denk dat Mollema liever de 9 secs op yates had, met een tweede plaats ver voor Froom, wat rechtvaardig is. Nu heb je een sterk staaltje klassenjustitie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, heeft tijd gewonnen op de anderen. De kracht die hij verder verspeelde zijn de anderen ook kwijt geraakt
Eigenlijk moeten ze toegangsgeld vragen voor de berg aan het publiek. Kunnen ze dat geld verdelen onder de ploegen. win-win.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze bij zo'n klim de laatste 5km afzetten.
Hoe is hij hier verantwoordelijk voor?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:00 schreef Tjacka het volgende:
Ik begin Froome nu alweer te haten. Had bijna sympathiek voor die gast.
Dit ja. Froome mag Mollema wel bedanken nu.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef MakkieR het volgende:
Dus Als Mollema niet was gaan fietsen na de val, had Froome veel meer tijd verloren
Zonder die motor zou Froome ook wel in de buurt van Mollema zijn geëindigd. Sowieso is Froome geen concurrent voor Mollema.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:59 schreef Montagui het volgende:
Ofwel, Froome mag Mollema wel eens bedanken dat hij door reed!
Dat is minstens een flinke wederdienst waard!
Meester Visser en meester Reidquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom hebben ze dit ook zo snel besloten? Lijkt me dat je toch goed de tijd nodig hebt om dit echt uit te zoeken, alle partijen horen, etc. Dan wordt die trui-uitreiking maar een keer morgen gedaan.
Lucky as fuck?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoe is hij hier verantwoordelijk voor?
Mollema staat 3e. Hoezo geen concurrent?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder die motor zou Froome ook wel in de buurt van Mollema zijn geëindigd. Sowieso is Froome geen concurrent voor Mollema.
Froome kan toch niets doen aan die debielen langs de weg?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:00 schreef Tjacka het volgende:
Ik begin Froome nu alweer te haten. Had bijna sympathiek voor die gast.
Deze beslissing is ook gewoon los zand en nergens op gebaseerd. Ze doen maar wat bij die jury.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef MakkieR het volgende:
Maar nu door de jury krijgt Froome dezelfde tijd als Mollema en blijft dankzij dus Mollema in het geel...quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder die motor zou Froome ook wel in de buurt van Mollema zijn geëindigd. Sowieso is Froome geen concurrent voor Mollema.
En jij eerst maar roepen dat Froome eruit moest en dat het lekker voor hem was...quote:
normaal gesproken zou ik ook zeggen van niet maar deze tour is bokje wel goedquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mollema staat 3e. Hoezo geen concurrent?
Klopt, maar denk dat ons Mollema tekent voor een derde plek, die kijkt niet naar Froome.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mollema staat 3e. Hoezo geen concurrent?
Froome is gewoon een dikke doping zondaar, daar komen we over een paar jaar wel achter. Lance Armstrong 2.0quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Froome kan toch niets doen aan die debielen langs de weg?
Ze gebruiken toch gewoon de 3 km regel van sprint etappes?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Deze beslissing is ook gewoon los zand en nergens op gebaseerd. Ze doen maar wat bij die jury.
Het waren oa mensen met Colombiaanse vlaggen die joelden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn tientallen andere nationaliteiten die daar ook staan hè?
Iedereen zit aan het spul hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Froome is gewoon een dikke doping zondaar, daar komen we over een paar jaar wel achter. Lance Armstrong 2.0
Nee, das niet in bergetappes. Volgens mij pakken ze de laatste kilometer, net voor de val.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze gebruiken toch gewoon de 3 km regel van sprint etappes?
Tijd van de finish (geklokt bij Yates e.a.), tijdverschil van de laatste kilometerquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:00 schreef noodgang het volgende:
De totaaltijd van Yates is wel hetzelfde gebleven, das wel raar als de tijd van 1km wordt genomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe had jij het opgelost?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slechte beslissing, matig.
Dat staat los van die debielen langs de kant.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Froome is gewoon een dikke doping zondaar, daar komen we over een paar jaar wel achter. Lance Armstrong 2.0
Wat zou volgens jou een correcte beslissing zijn geweest?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slechte beslissing, matig.
Natuurlijk kijkt hij wel naar Froom, Als Mollema de kans krijgt wil hij de tour winnen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar denk dat ons Mollema tekent voor een derde plek, die kijkt niet naar Froome.
Belachelijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:49 schreef baggerbaas het volgende:
Ik snap het ook niet meer. Iedereen die eerste instantie voor Froome eindigen die er achter zaten zijn nu nog meer de klos. Gat was never nooit niet 30 secondequote:Op donderdag 14 juli 2016 18:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Deze beslissing is ook gewoon los zand en nergens op gebaseerd. Ze doen maar wat bij die jury.
Alleen jammer dat je (zeker te voet) op tientallen manieren die berg op kan komen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:00 schreef Fraaa het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze toegangsgeld vragen voor de berg aan het publiek. Kunnen ze dat geld verdelen onder de ploegen. win-win.
Hij komt er nu beter uit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Froome kan toch niets doen aan die debielen langs de weg?
Alleen valt Froome nu op, net als Lance Armstrong opviel in zijn tijd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Iedereen zit aan het spul hoor.
Waren ze al voorbij.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het waren oa mensen met Colombiaanse vlaggen die joelden.
Dit is inderdaad wel een andere zaak dan Yates met de boog.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat heb jij goede ideeën altijdquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik YAtes was of Mollema was zou ik TDF gewoon voor de rechter slepen.
Die mag je alleen inzetten als dat vantevoren is bepaald.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze gebruiken toch gewoon de 3 km regel van sprint etappes?
Omdat beste renner/beste training/enz. Doping alleen doet niks, je moet ook wel echt goed zijn (als je al denkt dat er doping in het spel is)quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Alleen valt Froome nu op, net als Lance Armstrong opviel in zijn tijd.
Het zo laten als het aan de streep was.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat zou volgens jou een correcte beslissing zijn geweest?
Tijd geven die vlak na de etappe zijn vrij gegeven met Mollema op de tweede plaats en Froome een penalty geven voor rennen zonder fiets.quote:
Gewoon houden zoals het is gelopen natuurlijk, zoals in 99,9999 procent van alle pechgevallen gebeurt.quote:
Nieuwe regel is dus: de drie kilometer regel gebeurt als er iets onvoorziens gebeurt op het parkoers.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die mag je alleen inzetten als dat vantevoren is bepaald.
PR-stagiaire zal het wel leuk hebben gevonden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:06 schreef La_Tramposa het volgende:
https://twitter.com/TeamSky/status/753619584863838208/photo/1
Dit vind ik wel weer een stomme reactie.
Ditquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zo laten als het aan de streep was.
Vervelende situatie natuurlijk, maar Froome doet wel echt alles verkeerd wat een mens verkeerd kan doen. In plaats van dat hij er een straf voor krijgt geef je 'm juist een beloning. Bovendien weet je niet eens wat er was gebeurd als die drie samen waren gebleven, dus is het vrij ridicuul om ze in dezelfde tijd te zetten.
we willen wel zelf heel blijven, hè....quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ze hier gewoon niets deden en de tijden aan de finish gebruikten, dan gaan we gewoon met z'n allen zwager Henk voor motoren duwen in de volgende ritten indien onze favorieten op achterstand rijden.
Iedereen zat aan de epo inderdaad, maar Armstrong ging nog een paar stappen verder dan de rest, net als nu Froome dat doet vermoed ik.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Alleen valt Froome nu op, net als Lance Armstrong opviel in zijn tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |