quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef Pino112 het volgende:
https://twitter.com/dnelissen/status/753615896959123456
twitter:dnelissen twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:43:25Gebroken frame van #Froome #TDF2016 https://t.co/iKdlwySwTE reageer retweet
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon de huidige tijdsverschillen houden. Genoeg 'straf' voor Froomey.
Eens.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is nog wel een verschil tussen rennen en in de auto stappen. Gevoelsmatig iig. Geen idee wat de exacte regels zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad 100 meter minder. Was ook gewoon in paniek, zag zijn eigen ploegwagen 100 meter verder staan en stapte gewoon in bij een ander team toen men zei "rij gewoon dat stukje mee, joh".
Allemaal perfect door de vingers te zien door de omstandigheden, toen deden ze 't niet omdat het een nobody was.
Waarom?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik snap niet dat er zo'n zaak wordt gemaakt wordt van het lopen.
Maar niet fair tegenover Porte, die de sterkste van de 3 leek en zelfs een fietslengte voorsprong had toen die motor er zich mee bemoeide.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Nouja, op hele steile gedeeltes kun je nog sneller lopen dan fietsen denk ik, en daarnaast gaat het volgens mij meer op het achterlaten van je fiets wat dus gevaar oplevert?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij had gewoon op zijn plaats moeten blijven klaar. Als hij gerend heeft en gestruikeld is dat volledig aan hem te wijten. Kutmongool dat het isquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
De toeschouwer de schuld geven kan je ook niet doen. Krijgt hij een duw? Struikelt hij? Hij kan er onmogelijk zelf voor gesprongen hebben
Uhmmquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, op hele steile gedeeltes kun je nog sneller lopen dan fietsen denk ik, en daarnaast gaat het volgens mij meer op het achterlaten van je fiets wat dus gevaar oplevert?
Pinarelloquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:dnelissen twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:43:25Gebroken frame van #Froome #TDF2016 https://t.co/iKdlwySwTE reageer retweet
Het is toch gewoon idioot om Froome hiervoor straf te geven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar je kunt dus helemaal niet zeggen hoe de koers verlopen zou zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar niet fair tegenover Porte, die de sterkste van de 3 leek en zelfs een fietslengte voorsprong had toen die motor er zich mee bemoeide.
idd. kutvolkquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef hhh38 het volgende:
Dat uitjouwen door het publiek is wel naar.
In hoeverre is het gevaarlijk om je fiets tegen een motor aan te zetten dan zelf te blijven staan met je fiets?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, op hele steile gedeeltes kun je nog sneller lopen dan fietsen denk ik, en daarnaast gaat het volgens mij meer op het achterlaten van je fiets wat dus gevaar oplevert?
Ik weet niet hoe het met profrenners zit, maar ik ren vaak genoeg iemand voorbij die op de fiets zit een viaduct op of zo, je hebt op de fiets toch meer last van krachten die je weer naar beneden trekken/minder grip of zo. Je ziet toch ook hoe makkelijk de ietwat dikke supporters mee kunnen rennen op die stukken..quote:
En op het einde is alles altijd in het voordeel van Yates.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt dus helemaal niet zeggen hoe de koers verlopen zou zijn.
Net zoals met die ingestorte finishboog eigenlijk.
Dit dus. Je gaat rennen op het parcour zonder fiets. Dat is gewoon gevaarlijk met al die motoren en auto'squote:Op donderdag 14 juli 2016 17:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet.quote:
Volgens mij gaat het niet zozeer om het gevaar, maar dat simpelweg in het reglement staat dat je het parkoers met de fiets moet afleggen, niet zonder fiets of met iets anders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je dan ook een fiets op de nek ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met profrenners zit, maar ik ren vaak genoeg iemand voorbij die op de fiets zit een viaduct op of zo, je hebt op de fiets toch meer last van krachten die je weer naar beneden trekken/minder grip of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |