Belliquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:40 schreef Idisrom het volgende:
Een paar jaar geleden was er een renner in de Giro die zo'n opdringerige toeschouwer een mep verkocht. Ik weet zijn naam helaas niet meer.
Froome heeft van de week nog een mooie elleboog verkochtquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:40 schreef Idisrom het volgende:
Een paar jaar geleden was er een renner in de Giro die zo'n opdringerige toeschouwer een mep verkocht. Ik weet zijn naam helaas niet meer.
poels zoncolan 2014quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Froome heeft van de week nog een mooie elleboog verkocht
goud was ook die soldaat in Spanje die gewoon vol achter zo'n malloot aanging en ze willen daar ook weleens iemand meppenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:40 schreef Idisrom het volgende:
Wellicht dat ze per km-punt wel een enigszins betrouwbare gps-opname hebben. Dan zou het wellicht een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder officiele tijdsopname lijkt me dat onmogelijk.
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is Yates niet ook een hele aardige tijdrijder?
ONmogelijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:39 schreef Fraaa het volgende:
It seems the race judges are trying to understand if they can take the times at the moment that Froome, Porte and Mollema crashed.
Waar was dat?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vorig jaar werd Sepulveda ook gewoon uit koers genomen omdat hij (waarschijnlijk ook even gewoon verward) 100 meter zonder fiets had gedaan.
Hij was de auto ingestapt voor een tiental metersquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vorig jaar werd Sepulveda ook gewoon uit koers genomen omdat hij (waarschijnlijk ook even gewoon verward) 100 meter zonder fiets had gedaan.
Afhankelijk van de situatie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik op een auto knal die voor me in de remmen gaat ben ik volgens de verzekering in fout.
Ik spreek uit ervaring helaas
Hij stapte toen in een auto...dat gaat toch wel wat verder dan 200m rennen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het alleen zijn voorwiel was, dan was het wel stom dat 'ie ging rennen. Er rijdt namelijk een motor met wielen mee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Thijs Zonneveld @thijszonneveld 38s39 seconds ago View translation
Dit is er gebeurd volgens mecanicien Sky: een motor crashte en daar viel Froome overheen. Brak zijn voorwiel.
In Spanje doen ze dit wel beter door Guardia Civil in te zetten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goud was ook die soldaat in Spanje die gewoon vol achter zo'n malloot aanging en ze willen daar ook weleens iemand meppen
Mja, maar gezien hoe snel Froome die inschatting gemaakt heeft, misschien zag de fiets er total loss uit..quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het alleen zijn voorwiel was, dan was het wel stom dat 'ie ging rennen. Er rijdt namelijk een motor met wielen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |