De Mart.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen Mart, YAYYYYYYY.
Weg met arrogante kwal Mart.
heb ik wel moeite mee, je zag wat een achterlijke bende het was, de toeschouwers die bijna op de stang zaten, de motoren hinderden, het was vandaag wel bar en boos.quote:
Weer zo'n regeltjeszeikerd?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:26 schreef satecl het volgende:
Volgens de officiële regels moet je altijd de fiets bij de hand hebben.
Doei Froome de groeten thuis.
straatfeestquote:
Internationale juryquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:30 schreef MakkieR het volgende:
Zou het feit dat Froome een Engelsman in Frankrijk ook een rol gaan spelen bij de uitspraak van Franse juryleden haha
Ik refereerde aan VIquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
waarom zit ik hier dan met een brede grijns te kijken?
Het was vandaag niet anders dan anders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
heb ik wel moeite mee, je zag wat een achterlijke bende het was, de toeschouwers die bijna op de stang zaten, de motoren hinderden, het was vandaag wel bar en boos.
Houd je bak over Martquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen Mart, YAYYYYYYY.
Weg met arrogante kwal Mart.
https://cdn2.streamable.com/video/mp4-mobile/g3su.mp4quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:29 schreef Bugno het volgende:
Oh jongens! Gekeken vanuit de auto
Gifjes van n rennende Froome graag.
Verder natuurlijk helemaal niet eerlijk etc, maar wat n kijkspektakel. Ik moest hardop lachen in de auto. Dn Mol extreem sterk voor zijn doen, ook eens leuk.
Benieuwd naar t juryoordeel!
denk iemand uit publiekquote:
Vast gewoon 100 CHF boetequote:Op donderdag 14 juli 2016 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Froome hier nu uit koers wordt genomen wint Bokkema de tour.
Eens.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:27 schreef bianconeri het volgende:
Enige wat de jury kan doen is de 3 mannen de tijdsvoorsprong geven die ze net voor het ongeluk hadden. En dan dat verschil aanhouden op de finish t.o.v. de 1e die na Mollema over de finish kwam (Groepje Yates).
Hooguit zouden ze nog Porte en Froome naast Mollema kunnen plaatsen, maar dan zijn ze alsnog seconden kwijt vanwege de val.
Zou echt onrechtvaardig zijn als de jury wat anders beslist. Ze moeten ook wel, zeker als het door een eigen fout van organisatie is dat dit gebeurde (geen hekken, teveel toelaten).
jepquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was vandaag niet anders dan anders.
27.2%quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans nu dat Bauke een podiumplaats haalt?
voorafgaand en net daarna was het toch een grote bende met die toeschhouwers? ongelukken kunnen dan bijna niet uitblijven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je mag dan Froome niet leuk vinden maar dit gun je niemand. Allemaal te danken aan gekken aan kant die niet normaal afstand kunnen houden
14-18%quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans nu dat Bauke een podiumplaats haalt?
ik ben de enige die geen stijve plasser krijgt bij het zien van Froome.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh jij was die vallende supporter zeker?
De enige onrechtvaardige persoon die hier aanwezig is.....
Dus hij zou het niet verdienen omdat hij een keer door een supporter zoveel tijd verliest?
Terwijl hij iedereen op elk terrein naar huis rijdt moet hij het maar verliezen omdat een domme supporter het verpest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |